Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Tenker nok ikke han har fått den når han ikke har sagt noe om det :) Jeg vedder på at det er noe jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også lyst til å vedde om, men jeg tror egentlig fortsatt litt at han bare er snill med meg liksom.. fader det sakte ut...

Fan hvor lei jeg er dette her!!

Hvorfor kan man ikke bare sånn med en gang bare si hvordan det ligger an så slipper en å lure så lenge :frustrert:

Er gutter på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å bryte inn??

Noen av dere som fikk med dere min lille krangel med mikkel igår?? Han som sa han var 57 og hadde kjæreste på 17?? Han er igang igjen inne på samliv, selv om han påstår han er en annen nå da.. Så hvis dere føler dere kverulante, kan dere kverulere litt og bli kalt for "din dumme ku" dere og... Det ble jeg i går! Ganske underholdende!!

Beklager avbrytelsen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt!

Jeg fikk ikke med meg annet en at tråden ble sletta!

Jeg var netopp inn og sletta innlegget mitt, men kan godt bli kalt for dummeku, jeg. Har blitt kalt verre ting før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg tror ærlig talt at han ikke hadde giddet å sende deg mail først hvis han ikke var interessert ;)

Om gutter er på samme måte? Hmm.. Tja.. Hvis du kan kalle de jeg har datet for gutter så.. Forrige eks er 29 :ler: Men sambo er bare 21 da (yngste jeg har vært sammen med/datet :sjenert:). For øvrig er gutter/menn veldig flinke til å holde oss på gress da, men jeg tror faktisk ikke det er tillfelle når han tar initiativ på den måten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke med deg all pedofilianklagene i går? :ler: Underholdende var det!

Men nå forstyrrer jeg i dagboka deres..

Sov godt jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt jenter..

Du forstyrrer ingenting! Det er jo tross alt en "samtale i natten"

Nei jeg fikk ikke med meg den for jeg ble litt opptatt her, på en måte.

God natt, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt at han ikke hadde giddet å sende deg mail først hvis han ikke var interessert ;)

Om gutter er på samme måte? Hmm.. Tja.. Hvis du kan kalle de jeg har datet for gutter så.. Forrige eks er 29 :ler: Men sambo er bare 21 da (yngste jeg har vært sammen med/datet :sjenert:). For øvrig er gutter/menn veldig flinke til å holde oss på gress da, men jeg tror faktisk ikke det er tillfelle når han tar initiativ på den måten ;)

Joda.. håper det er slik, men jeg bare prøver å ikke få for store forhåpninger.. da blir ikke fallet like langt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Sov godt jenter..

Jeg var nettopp innom og svarte i tråden til "Mikkel" nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Joda.. håper det er slik, men jeg bare prøver å ikke få for store forhåpninger.. da blir ikke fallet like langt :ler:

Hehe.. Kanskje sant det.. :) Men noen ganger er det vanskelig å ikke få noen forhåpninger også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Kjenner til det ;)

Uff.. For en sang som kom på her nå: "Øystein Sunde-Gammal Amazon" :ler:

Skulle tro jeg var den harry-dama som har den på pc'en :hoho:

(Egentlig er det bare fordi han mannen han synger om er omtrent en nøyaktig beskrivelse av faren min :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hvis du ser på Hotel Cæsar så vet du sikkert hvem Svein er.. Faren min har nøyaktig samme væremåte som han :hoho: Litt av en far ;)

Nattmat ja.. Har nettopp spist havregrøt med banan jeg.. Spennende :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis du ser på Hotel Cæsar så vet du sikkert hvem Svein er.. Faren min har nøyaktig samme væremåte som han :hoho: Litt av en far ;)

Nattmat ja.. Har nettopp spist havregrøt med banan jeg.. Spennende :roll:

hehe.. havregrøt, ja.

Jeg har desverre ikke tv2 så jeg har etter hvert skjønt at jeg går glipp av ganske mye :sur:

I ren desperasjon har jeg kjøpt inn desperate fruer på DVD bare så jeg vet hva folk snakker om.... :roll: For et liv jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Joda vi har NRK.. både NRK1 og NRK2 og TVN :hoppe:

Så jeg får med meg "tore på sporet"

*ojoj... det går mer og mer opp for meg.. jeg begynner å bli kjerring*

*med pc*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...