Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Jeg vil også se den serien, men sambo er trass og skulle absolutt se NYPD blue :( Jeg sa han skulle laste ned til meg, men har han giddet det? Nei.. Hehe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ramla over denne jeg, og må vel legge igjen et spor... :ler:

Ja det bør du så absloutt! Viss ikke blir du stevnet som spion! :fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det bør du så absloutt! Viss ikke blir du stevnet som spion! :fred:

Det var det jeg var redd for, så da måtte jeg avsløre meg selv..

Kos dere i natten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

:hoho:

Leiligheten vi så på i dag var egentlig ikke så mye å skyte av :grine: Dårlig bad hvertfall, og sambo var veldig negativ så.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Leiligheten vi så på i dag var egentlig ikke så mye å skyte av :grine: Dårlig bad hvertfall, og sambo var veldig negativ så.. :tristbla:

Hvilken var det da? Den lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Men det er kanskje lurt å se litt forskjellige slik at man vet hvilke man vil ha? :sjenert: Har i grunnen aldri vert på visning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jepp.. Problemet er bare at det ikke er så mye å se på i vår prisklasse, og sambo vil absolutt bare bo i denne byen (stedsbunden, nei ikke i det hele tatt :ironi:) :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohlala!!!!

:hoppe:

I`ve got mail! :hoppe:

Jeg tenkte lenge og nøye ut hva jeg skulle svare (jajajajajajaja...fjortis, jeg vet), Og han syns jeg er morsom!!!! :hoho:

:danse::danse::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Problemet er bare at det ikke er så mye å se på i vår prisklasse, og sambo vil absolutt bare bo i denne byen (stedsbunden, nei ikke i det hele tatt :ironi:) :frustrert:

Dritt! Kan han ikke flytte noen få mil da?? :sjenert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bøllefrøet

Neste by er liksom to mil unna (og en mye finere by, nemlig Tønsberg), men der vil ikke han boooo! (jobben hans er midt i mellom byene også, så han kan ikke skylde på det heller..)

Mannfolk.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro!! :hoppe:

Er det noe flørt på gang da? ;)

I don`t know.... MEN HAN SYNEST JEG ER MORSOM!! :hoppe:

*roer meg litt ned*

*kremt*

Og så var det litt mere sånn bla, bla ukebla... Fint vær og snart hjemme gjen osv..

....sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Men altså, tenk da.. Hvis han ikke vet at han har fått melding av deg engang (kanskje ikke mob.dekning) og allikevel tar initiativ til å sende deg mail, da må det være NOE!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, tenk da.. Hvis han ikke vet at han har fått melding av deg engang (kanskje ikke mob.dekning) og allikevel tar initiativ til å sende deg mail, da må det være NOE!! :hoppe:

Det må vere noe! Det bare må vere noe!!!! :klovn:

Hehe.. joda.. håper det. Han har vertfall ikke sagt noe om meldingen så da har han sikkert ikke fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...