Janzypants Skrevet 14. juni #281 Skrevet 14. juni Lawyam skrev (43 minutter siden): På 70 tallet ville vi hatt tapet på alle veggene og det gikk helst i brun og gusjefarger. Vi ville altså hatt rosene på kjøkkene på alle veggene der og vært omringet av papegøyer fra alle kanter i de dager... Herlighet, jeg kjenner jeg er glad for at det ikke er greia i dag 😅 nei, jeg har aldri sett noen fin tapet overhodet, og tviler på at jeg blir å finne en 😅 1
Sen ve ben Skrevet 15. juni #282 Skrevet 15. juni Så bra at paret vant for de hadde finest hytte, lyst og harmonisk i motsetning til de andre som hadde mørk kjøkken. Fatter ikke hvorfor ta mørk kjøkken på en så liten hytte? Marianne og tapet, nei uff.. Altfor mørkt ble det. Dinda, fikk nesten vondt i øynene av alt det lyse, for et kjedelig resultat, var ikke noe varme der i det hele tatt, alt var striglet og uten sjel.(gjesp). Mor og datter, var veldig fint hos dem men finere hos paret. 2 1
Udyrisk Skrevet 15. juni #283 Skrevet 15. juni Orker snart ikke mer av Dinda. De er unge og krenkferdige og lar seg irritere av Vidar. Vidar er nedpå jorda og normal. 5 1
Kålrota Skrevet 16. juni #284 Skrevet 16. juni Normal? Han er jo helt ekstremt negativ og forsurer miljøet der. Jeg vet ikke om han er en av dem som synes det er artig å være gretten (kjenner flere), men det er jo virkelig ganske slitsomt å høre på. 12 4
Gjest Lawyam Skrevet 16. juni #285 Skrevet 16. juni Udyrisk skrev (11 timer siden): Orker snart ikke mer av Dinda. De er unge og krenkferdige og lar seg irritere av Vidar. Vidar er nedpå jorda og normal. De er vel de mest harmoniske av parene der inne og de som klager minst, vel? Med mor og datter på god 2.plass. Så kan de dele en 3.plass de andre parene. Selv når de liksom er 'oppe' har de jo en klagetone som bunnklang. Hjelper svært lite å si de er positive når det føles som om de bare 'sier det' for å løfte humøret. Vidar er nok nede på jorda, ja - så mye at kan høre tramping lang vei. Regner nå alle som helt normale.
Udyrisk Skrevet 16. juni #286 Skrevet 16. juni Lawyam skrev (4 timer siden): De er vel de mest harmoniske av parene der inne og de som klager minst, vel? Med mor og datter på god 2.plass. Så kan de dele en 3.plass de andre parene. Selv når de liksom er 'oppe' har de jo en klagetone som bunnklang. Hjelper svært lite å si de er positive når det føles som om de bare 'sier det' for å løfte humøret. Vidar er nok nede på jorda, ja - så mye at kan høre tramping lang vei. Regner nå alle som helt normale. Da er vi uenige. Jeg har mer sansen på voksne folk med føttene på jorda enn ungberter med høytflyvende drømmer. Og det gnålet om rusk i vannspeilet bare understreker poenget mitt. 5
Gjest Lawyam Skrevet 16. juni #287 Skrevet 16. juni Udyrisk skrev (1 time siden): Da er vi uenige. Jeg har mer sansen på voksne folk med føttene på jorda enn ungberter med høytflyvende drømmer. Og det gnålet om rusk i vannspeilet bare understreker poenget mitt. Ja, uenige er vi, du ikke skjønte poenget med at vannspeilet ikke skulle ha rusk i seg før dommerene hadde vært der...Skjønner du poenget med å sope og vaske og rydde bort finaledagene?
Stressedoutgurl Skrevet 16. juni #288 Skrevet 16. juni Min mening om kjøkkenuken: * Mor og datter: vanvittig flink med stil, og forståelse på hvordan rommene skal brukes av nettopp mennesker. gøy at de har bedret seg på det tekniske. Plantekassen var ikke noe fin, stusselig. Likte heller ikke plasseringen selv om dommerne likte den. Samt litt lite plass til plantene? De er desidert de flinkeste til å lage koselige plasser å oppholde seg på, men de taper mye på dårlig teknisk arbeid. * Vennene: stilen deres er ikke noe fin i mitt perspektiv. Fargen/stilen på selve frontene ser litt utdatert ut for min del, litt som de billigste variantene en får tak i. Samt tapetene er ikke noe fint. Særegen stil. Plasseringen av plantekassene var fine, at de var malt hvite var ikke noe pent. De vinner mye på god teknisk gjennomføring, men ikke fint stilvalg. De mangler mye av det som gjør rom koselig og litt hvordan rommene skal brukes. Stolene og bordet på kjøkkenet var litt sjeleløst, de dukker bare plutselig opp, ser ikke hvordan det passer inn med stilen på kjøkkenet. De må gjerne ha særegen stil, men syntes ikke de klarer å sette det fint sammen. Det er litt for tilfeldige og rare valg. * Dinda: Fin og tro i stilen, men samtidig manglet det noe? Det var litt tammere enn de pleier. Veldig uferdig til de å være. Plantekassene var fine. Syntes de var flinkere med plantekassen uken med grillområde. * Kjæresteparet: nydelige farger. Passer resten av hytten godt. De taper mye i de andre ukene ved at de ikke er de flinkeste til å bruke rommene og lage en visjon av hvordan en kan kose seg på selve hytten. Tror det er her de har tapt seg mye det tidligere ukene. Synes de desidert fortjente gullhammeren denne uken. Stilen deres er veldig inne blant de yngre. 2
Udyrisk Skrevet 16. juni #289 Skrevet 16. juni Lawyam skrev (1 time siden): Ja, uenige er vi, du ikke skjønte poenget med at vannspeilet ikke skulle ha rusk i seg før dommerene hadde vært der...Skjønner du poenget med å sope og vaske og rydde bort finaledagene? Fordi det uansett vil blåse rusk og løv oppi der. Tror ikke en dommer trekker for det naturen roter til. 6
Gjest Lawyam Skrevet 16. juni #290 Skrevet 16. juni Udyrisk skrev (26 minutter siden): Fordi det uansett vil blåse rusk og løv oppi der. Tror ikke en dommer trekker for det naturen roter til. Vi snakket om hva Vidar blåste oppi der og ikke hva naturen rota til, Vidar går an å si fra til og det gjorde hun. Jeg ville reagert med åpen munn hvis hun hadde spurt naturen om å ikke blåse oppi der..
Ginny Skrevet 16. juni #291 Skrevet 16. juni Jeg føler for å forsvare tapeter her! 😅 Jeg har masse knallfine tapeter i huset mitt, både fototapet og vanlige. De er kjempefine og ser ikke ut som 70-tallet i det hele tatt 😁 5 2
Babyface Skrevet 16. juni Forfatter #292 Skrevet 16. juni Udyrisk skrev (21 timer siden): Orker snart ikke mer av Dinda. De er unge og krenkferdige og lar seg irritere av Vidar. Vidar er nedpå jorda og normal. Jøss, vi oppfatter virkelig folk ulikt! Oppfatter de ikke som lettkrenkede i det hele tatt, men tvert i mot som det mest positive paret der inne. Er overhodet ikke rart at de ønsker at alt er strøkent ved fremvisning. 8 6
Udyrisk Skrevet 16. juni #293 Skrevet 16. juni Babyface skrev (3 timer siden): Jøss, vi oppfatter virkelig folk ulikt! Oppfatter de ikke som lettkrenkede i det hele tatt, men tvert i mot som det mest positive paret der inne. Er overhodet ikke rart at de ønsker at alt er strøkent ved fremvisning. Regner med at du tilhører deres generasjon og jeg er eldre. Så da blir det vel slik. 2
Undrende123 Skrevet 16. juni #294 Skrevet 16. juni Udyrisk skrev (På 15.6.2025 den 17.39): Orker snart ikke mer av Dinda. De er unge og krenkferdige og lar seg irritere av Vidar. Vidar er nedpå jorda og normal. Dette er det rareste jeg har lest. Dinda er jo begge positive og i strålende humør hele tiden. De løfter hverandre opp, de støtter de andre og er hjelpsomme. Jeg blir varm i hjertet hver gang jeg ser de to. Bare good vibes, jo! Vidar er en surpomp og en einstøing. Det er direkte ubehagelig å se på hvordan Marianne går på nåler rundt ham, åpenbart livredd fordi hun vet han kan eksplodere når som helst. Ikke rart hun er utslitt, hun bærer en enorm mental belastning. 15 8
Udyrisk Skrevet 16. juni #295 Skrevet 16. juni Undrende123 skrev (51 minutter siden): Dette er det rareste jeg har lest. Dinda er jo begge positive og i strålende humør hele tiden. De løfter hverandre opp, de støtter de andre og er hjelpsomme. Jeg blir varm i hjertet hver gang jeg ser de to. Bare good vibes, jo! Vidar er en surpomp og en einstøing. Det er direkte ubehagelig å se på hvordan Marianne går på nåler rundt ham, åpenbart livredd fordi hun vet han kan eksplodere når som helst. Ikke rart hun er utslitt, hun bærer en enorm mental belastning. Da oppfatter vi folk forskjellig. Jeg har mer sans for Vidar. For han bryr seg ikke om hva andre tenker og går ikke på akkord med seg sjøl. 7
Kålrota Skrevet 17. juni #296 Skrevet 17. juni Udyrisk skrev (8 timer siden): Da oppfatter vi folk forskjellig. Jeg har mer sans for Vidar. For han bryr seg ikke om hva andre tenker og går ikke på akkord med seg sjøl. Det er jo forsåvidt fint, men det er jo ikke bra når han gir faen i alle andre i prosessen. 3 8
Babyface Skrevet 17. juni Forfatter #297 Skrevet 17. juni Udyrisk skrev (10 timer siden): Da oppfatter vi folk forskjellig. Jeg har mer sans for Vidar. For han bryr seg ikke om hva andre tenker og går ikke på akkord med seg sjøl. Virker ikke som han bryr seg så voldsomt om Marianne heller, bare trist å se. 7 2
Gjest Lawyam Skrevet 17. juni #298 Skrevet 17. juni Han gjør nok det, men når man er sliten, stresset og presset og så over tid så hender det jo at det kan koke oppe i topplokket for alle og enhver.
Sen ve ben Skrevet 17. juni #299 Skrevet 17. juni Udyrisk skrev (22 timer siden): Da er vi uenige. Jeg har mer sansen på voksne folk med føttene på jorda enn ungberter med høytflyvende drømmer. Og det gnålet om rusk i vannspeilet bare understreker poenget mitt. Det synes jeg ble litt for mye, så mye gnål fra henne. Herlighet! 2
AntiBullshit Skrevet 17. juni #300 Skrevet 17. juni Lawyam skrev (2 timer siden): Han gjør nok det, men når man er sliten, stresset og presset og så over tid så hender det jo at det kan koke oppe i topplokket for alle og enhver. Emosjonelt umoden heter det. Når man ikke klarer å regulerer egne følelser, men lar seg styre av dem som en trassig unge på butikken som går helt opp i limingen fordi mor og far sa nei til godis på en tirsdag 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå