abelille Skrevet 4. oktober 2006 #241 Del Skrevet 4. oktober 2006 Der lurte vi også på å dra! Vi tenkte på å rett og slett på å ta oss en oslo-helg og se chess og "tatt av vinen". Har ikke fått somlet meg til å bestille billetter enda, det hadde kanskje vært litt lurt... Det begynner kanskje å fylle seg opp. Jeg så mamma min i London for noen år siden, dersom chess er halvparten så bra så er det noe å glede seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #242 Del Skrevet 4. oktober 2006 Eg fekk liksom ikkje med meg at Mamma Mia var bra før det var "for seint". Kunne sett denne i Toronto medan eg budde i Canada, men fekk rett og slett ikkje med meg at eg burde før etter siste gongen eg hadde vore i Toronto. Grr. Så nå får eg vel bar venta på at nokon kjem og lagar ei oppsetjing i Noreg, eller til eg eventuelt reiser til ein storby der Mamma Mia framleis går jamnleg (London?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 4. oktober 2006 #243 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den går i London, ja. Og jeg lurer på om Lisa Stokke er tilbake i hovedrollen også? (Ikke at det er viktig med en norsk person i hovedrollen, men den fikk mye blæst her hjemme pga det). Trenger man forresten noen unnskyldning for å reise til London? *elsker London* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 4. oktober 2006 Far disponerer leilighet i London. Men eg har dårleg med pengar akkurat nå, så det bør kanskje venta litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. oktober 2006 #245 Del Skrevet 5. oktober 2006 Da kan det jo vente litt. Til etter at du har fått jobb og jobbet en liten stund. Regner med at det er masse billigbilletter fra Oslo til London da. Så vidt jeg husker flyr både Sterling og Norwegian fra Gardermoen, og Ryanair flyr fra Torp. Sistnevnte har i alle fall en del billigbilletter. Men man bruker jo alltid litt penger når man er på ferie. Ikke minst på forestillingen. Den er ganske dyr så vidt jeg husker. (Og er du i London anbefaler jeg deg absolutt å ta en afternoon-tea på Fortnum&Mason!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 6. oktober 2006 Eg vil bli forskar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. oktober 2006 #247 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eg vil bli forskar. ← Ikkje eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. oktober 2006 #248 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vært på intervju? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, sist fredag var eg på intervju, og eg trur det gjekk ganske bra. Dei hadde teke inn 5 personar til intervju på den avdelinga, og dei skulle ansetja alt frå ein til fem personar, veldig avhenging av intervjua, og kor godt dei aktuelle kandidatane utfyller kvarandre. Dei skulle bestemma seg i løpet av denne veka eller begynnelsen av neste veke, så det er bare å håpa på det beste! Elles så var eg på intervju nr. 2 for ein konsulentjobb på tysdag, og følte at det gjekk sånn passe bra. Det må han som intervjua meg óg ha følt, for i dag ringde dei derifrå og sa at dei ville koma med eit tilbod. Det er jo veldig kjekt, men eg har vel kome fram til at eg vil måtta jobba med ting og metodar som eg ikkje synest er så veldig interessante dersom eg tek den jobben. Så eg håpar nok helst at eg skal få eit anna tilbod, slik at eg kan takka nei til konsulentjobben. Trur ikkje eg torer å takka nei dersom eg ikkje har eit anna tilbod på bordet. til Pip og abelille! Kjekt å sjå dykk. Pip, du har jo alt jobb (sjølv om du er i permisjon nå), så du treng jo ikkje bli forskar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dei ringer frå konsulentfirmaet heile tida for å få detaljar som dei skal skriva i kontraktsforslaget som dei skal senda til meg. Nå ser det ut til at den datoen som er mest aktuell å begynna i den jobben på er 13. november. Det passar meg veldig bra. Det som passar meg mindre er at eg har mykje meir lyst å jobba med forsking/noko meir akademisk. Men eg har framleis god sjanse for å få den forskarjobben, så eg skal ikkje klaga for mykje endå i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. oktober 2006 #251 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg hadde heller ikke turt å si nei takk til en jobb dersom jeg ikke hadde en annen i bakhånd. Kan være greit å være der en stund og få litt erfaring, da stiller man jo sterkere neste gang. Ikke noe i veien for å søke mens man er i en jobb liksom. Får håpe den andre bedriften får rompa i gir og bestemmer seg. Hadde jo vært kjekt å fått en positiv "overraskelse" til helga også. (Også blir vel vi "naboer" dersom du får den ?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå har konsulent-folka endra startdato igjen. Dei vil helst ha meg så fort som mogleg, så nå er det 30. oktober. Det er jo greitt nok; bestemmer eg meg for å jobba der så er det jo ingen vits i å sitja og venta på første arbeidsdag. "Problemet" er bare at dei fortalte meg litt om prosjektet dei vil ha meg på, og det verka faktisk veldig interessant! Så nå er det ikkje gitt at eg seier ja til forskarjobben dersom eg får den. Grr. Dette vart plutseleg mykje vanskelegare. Eg likar framleis ikkje "corporate"-kulturen til konsulentane spesielt godt, og eg trur nok dei faglege utfordringane blir meir i mi gate i forsknings-jobben. Men det konsulent-prosjektet pirka borti noko som gjorde meg veldig nyfiken, og gav meg veldig lyst til å bidra. Det er eit stort, statleg, prosjekt, med veldig mange interessante problemstillingar innan sikkerhet. Vanskeleg! Men eg har forsåvidt ikkje eit vanskeleg val før eg eventuelt får eit anna tilbod. (Og me blir nok kanskje ikkje naboar uansett abelille, for mannen min arbeider i Oslo, og me tenker nok at me blir buande her i byen uansett. Men du kan jo bli nabo til arbeidsplassen min, og det betyr jo at me er naboar medan eg er på jobb, i alle fall så lenge du har permisjon.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. oktober 2006 #253 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er jo egentlig bare å takke ja til den første jobben, og så si den opp dersom du får tilbud om den andre og den virker mer interessant igjen. Alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre når man har sånne dilemma, men du må huske at det er hverdagen din for en god stund fremover. Det er viktig at du trives! Har du forresten prøvd noen av lønnsforhandlingstipsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei, det har rett og slett ikkje vorte aktuelt med noko lønnsforhandling endå. Forskningsjobben er statleg, og eg forstår det slik at det er ganske strikte reglar for plassering på lønnstrinn når ein begynner i den jobben. Når det gjeld konsulentjobben så trur eg det kjem når eg får sjå kontrakten. Men det verka nesten som om dei hadde ein "modell" for det med startlønn óg, så eg er litt usikker. Dei har modellar for alt mogleg, absolutt alt er sett i system. Men eg har lyst å prøva meg dersom eg tek den jobben. Samtidig så kjenner eg at eg blir litt meir pysete nå som eg veit at det nærmar seg. Dumme snill-pike-syndrom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 17. oktober 2006 #255 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om ikke annet kan du jo spørre om ikke dere kan forhandle lønn etter at prøvetiden går ut. Da vet de jo litt hva du er god for, og du har sikkert litt mer peiling på om tilbudet er godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er kanskje mogleg? Men først må eg bestemma meg for om eg skal ta jobben. Ventar framleis på svar frå den andre plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 23. oktober 2006 #257 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har du fått svar fra den andre jobben enda? Det er da en stund siden du var på intervju der nå, så jeg synes du snart burde få et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Eg har fått svar på telefon; dei ringde på torsdag og sa at eg kom til å få eit skriftleg tilbod frå dei i slutten av november. Dei treng eigentleg ikkje forta seg så veldig med prosessen, fordi jobben "begynner" ikkje før 1. januar; det er då dei nye prosjekta, som dei har søkt folk til, startar. Eg har brukt helga til å tenka, og snakka med tanta mi, som arbeider som forskar der det er snakk om. Og så fekk sambuaren hennar óg slengt inn sine tankar; han arbeider innanfor same fagfelt, men i den private marknaden. Det heller nok sterkt mot at eg tek forskarjobben, og at eg takkar nei til konsulentjobben før eg har eit skriftleg tilbod frå forskarfolka. Tenkte eg skulle ringa konsulentfirmaet i morgon, og sei ifrå om eg tek jobben eller ikkje. Så eg har fram til då på å ombestemma meg... Men eg føler meg ganske sikker på kva eg vil. Endret 24. oktober 2006 av apple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 24. oktober 2006 I går var eg ute og kjøpte joggesko, så nå skal eg endeleg begynna å jogga. Eg har eigentleg aldri likt jogging, mest fordi eg har hatt problem med at dersom eg ikkje har varma opp veldig grundig først, så snører det seg fort til i brystet, og eg kjem ingen veg... Men nå har eg tenkt å følgja Löplabbet sitt 12-vekers nybegynnarprogram, og så får eg passa på å varma godt opp, eller eventuelt bare leggja opp til ei veldig gradvis fartsauke i starten, og starta i raskt gå-tempo. Det er mogleg at eg startar litt uti det treningsprogrammet, for første økta er å gå raskt i 25 min., og det har eg aldri hatt problem med. Elles så fekk eg óg klipt av meg håret i går, og det gjorde veldig godt! Eg har tjukt, krøllete hår, og det hadde klart å veksa seg så langt at det nådde ca. 10 cm ned på ryggen. Eg har eigentleg hatt kort hår dei siste 10 åra, det vart bare til at eg lot det veksa då eg flytta til Noreg i 2004, for det er ca. 3 gonger så dyrt å klippa seg i Noreg som det var i Canada; dessutan hadde eg mindre å rutta med som student i Noreg enn eg hadde som student i Canada. Så eg velde å spara pengar på å ikkje gå til frisøren så ofte. Dermed vart håret langt. Og varmt. Og i vegen. Eg synest dessutan at eg passar kortare hår betre. Så i går fekk eg klipt det kort, og tynna veldig mykje. Eg er nøgd med å endeleg ha kvitta meg med håret, og frisyren ser eigentleg ganske bra ut, men eg fekk ikkje den frisyren eg ba om. Eg hadde med meg dette biletet, og ba om den same frisyren. Frisøren klipte håret mitt når det var rimeleg tørt, for at ho skulle sjå kor mykje håret krølla seg, slik at ho ikkje klipte av for mykje. Likevel vart min frisyre mykje kortare enn den på biletet. Det er ikkje så farleg, for eg trur eg likar den frisyren eg fekk, men eg er faktisk ganske nervøs for å gå til frisørar fordi det verkar som om dei ikkje forstår seg på krøller i det heile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 24. oktober 2006 #260 Del Skrevet 24. oktober 2006 eg kom til å få eit skriftleg tilbod frå dei i slutten av november (...) fordi jobben "begynner" ikkje før 1. november ← Du er sikker på de datoene? Håper du har tenkt lenge og hardt og at du har kommet fram til riktig avgjørelse. Du var veldig motivert for den forskerjobben, og med folk innafor i systemet, så vet du jo litt om hvordan det er å være der. Det er den jobben vi snakket om på Kjeller, ikke sant? Det firmaet tror jeg er ganske så bra å jobbe i! Du liker nok håret når du bare blir vant til det. Alltid rart å se seg i speilet når det er store forandringer. (Jeg gikk fra blondt, langt hår til over skuldrene og brunt en gang. Verken mannen eller foreldrene mine kjente meg igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå