AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Og er du fornøyd med livet ditt? Anonymkode: 82f4f...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Ingenting ble som jeg planla eller ønsket, men ja jeg er fornøyd med livet mitt. 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april Det ble bedre. Jeg var overbevist om at jeg kom til å dø før jeg hadde kommet til den alderen jeg har kommet til nå. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april Håper jo at jeg fortsatt har over halvparten igjen da (spørsmålet i tittelen høres ut som noe man spør en 90-åring), men noe har blitt som jeg ønsket/planla, andre ønsker har ikke gått i oppfyllelse. Er jevnt over fornøyd. Anonymkode: 24541...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Del Skrevet 20. april Absolutt ikke. Mannen jeg traff når jeg var 19 ødela meg og livet mitt. Han bedrev psykisk mishandling over mange år og hjernevasket meg til å tro at jeg var null verdt. Han bodde gratis hos meg mens han tok utdannelse, da vi kjøpte hus sammen betalte vi alt 50/50. Etter å ha eid huset i flere år klarte jeg endelig å komme meg ut av det. Da truet han meg til å skrive det over på han, den eneste måten jeg kunne gå på uten å miste ungen min (sa han) var å gi han huset, ellers nektet han å slippe meg. Jeg valgte helsen min og lot han sitte igjen med alt. Jeg er for alltid ødelagt tror jeg, fant aldri noen å få flere barn med og måtte starte på nytt økonomisk i voksen alder. Mistet alt. Sliter fortsatt med å tro at jeg er verdt noe som helst og tviler på at jeg klarer å forholde meg til en mann igjen. Anonymkode: 32724...ed7 1 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Del Skrevet 20. april Nå vet ikke jeg om spørsmålet ditt er myntet på de eldre, men jeg kan si at det generelle svaret mitt til nå ville vært nei. Er 34 år. Noe ble som jeg ville men slett ikke alt. Og har egentlig aldri vært skikkelig lykkelig selv om jeg ikke lider. Var kanskje lykkelig 2-3 år, rundt den tiden jeg ble mor for første gang. Anonymkode: 2319c...ea3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april Livet mitt har blitt veldig annerledes enn det jeg hadde sett for meg. Det har skjedd veldig mye på godt og vondt. Har lært meg til at det er ikke alt som kan planlegges, og ofte så er de beste tingene nettopp de som jeg aldri planla, men som bare skjedde. Livet mitt er slik jeg kjenner det nå, og jeg gjør mitt beste for å ha det så bra som mulig. Anonymkode: ca7a8...739 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 20. april #8 Del Skrevet 20. april Nei og nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 20. april #9 Del Skrevet 20. april Tja. Livet er da ikke over ennå? Noe ble bedre enn forventet, noe likt, noe verre, kanskje 50 % annerledes enn det jeg så for meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 20. april #10 Del Skrevet 20. april Nei. Dette livet er ikke som jeg håpet og blir det nok aldri. Jeg har noen fine stunder i blant og lange perioder der jeg er mest sorgtung eller misfornøyd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 20. april #11 Del Skrevet 20. april Fikk 80% av alt jeg ønsket meg og er 80% fornøyd med livet. Det er jo ikke verst, men har troa på å bli mer fornøyd etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Del Skrevet 20. april Nei og nei. Har fått til en del ting i livet, men er fortsatt litt nedfor. Har ukentlig tanker om at det hadde vært greit å slippe. Vil ikke dø, men heller ikke leve.. En rar greie. Anonymkode: 3e783...d7f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Del Skrevet 20. april Mann 39: Vi er vel alle et offer for noe på et eller annet nivå.... Jeg fikk mer penger enn jeg kunne drømme om i livet (pga firma), reist mer enn 99 % av dere, men vokste opp med mange med dårlig økonomi. Dette har medført at familien, venner mm forsvant. Godt jeg har vin og kvinneguiden til å fulle opp kvelden med... Forventer å leve livet i stor grad i ensomhet. Dette er mitt 1 innlegg, men leser mye av det som blir lagt ut. Ønsker alle en riktig god kveld videre... Anonymkode: 48464...cb7 1 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april #14 Del Skrevet 20. april Det kommer jo an på når i livet du hadde spurt om hva jeg ønsket... Jeg har på forskjellige tidspunkt i livet hatt mange framtidsønsker, planer og ambisjoner som aldri ble noe av (og i ettertid kan jeg se fordelene ved det...), men hadde landet i et voksenliv jeg var godt fornøyd med da kronisk sykdom endret ting i 40-årsalderen. På en del områder er jeg fortsatt fornøyd, på andre er forbedringspotensialer stort (og sannsynligheten for at det vil endre seg relativt liten)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #15 Del Skrevet 20. april Både ja og nei. Yrke og karriere ble mye bedre en forventet, har en høy stilling i anerkjent firma. Utseendemessig blomstret jeg etter puberteten. Men, trodde jeg kom til å få barn. Etter å ha levd med en mann i 12 år som ikke kunne få barn, ble han alvorlig syk og døde. Dette er snart 5 år siden. Sorgen er lettere, men trist og ensomt når jeg er ferdig på jobb.. Anonymkode: 201cd...6a9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #16 Del Skrevet 20. april Har alltid hatt et tungt liv. Hadde 3-4 gode år i begynnelsen av 30 årene, før jeg mistet alt igjen.. Har vært innom det meste jeg har ønsket meg. Anonymkode: 48c48...a91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #17 Del Skrevet 20. april Det er ikke over enda. Er glad og fornøyd med livet som det er. Noe som er mer enn jeg så for meg for ti år siden. Så jeg er fornøyd. Ting kan alltid bli bedre men jeg er fornøyd med ting akkurat nå også. Anonymkode: 7cdac...f7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #18 Del Skrevet 20. april Nå er det ikke akkurat over, men hittil har det ikke blitt sånn som jeg hadde håpet eller tenkt. Jeg ble alvorlig syk tidligere i år og det har vært vanvittig tøft å stå i, og det har forandret på alt. Så jeg har jo reflektert endel over livet og har til tider følt meg deprimert på grunn av at ting har blitt som det ble. Det at jeg ble syk har også fått meg til å sette mer pris på livet. Jeg har ting som mangler i livet, men jeg har også gode ting selv om det ikke alltid er like lett å se det. Ikke tror jeg at jeg vil få det bedre av å tenke på alt jeg skulle ha gjort. Det jeg heller kan gjøre er å se fremover og på de tingene jeg ønsker å oppnå. Anonymkode: 9c04a...007 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 20. april #19 Del Skrevet 20. april Akkurat nå er livet snudd på hodet på flere måter, og ingenting ble som planlagt. Jeg er møkk sliten, og har aldri hatt det så tungt som jeg har det nå. Jeg håper virkelig jeg ser enden av dette i løpet av 2025, selv om det ser ut som at hele 2025 vil gå til et altoppslukende juridisk styr som knekker meg innvendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #20 Del Skrevet 20. april Nei. Men jeg vet ikke hva jeg kunne gjort annerledes for å ha fått et annet utfall. Jeg vokste opp uten de verktøyene jeg trengte for å gjøre det bedre for meg selv. Jeg angrer ikke på noe på den måten at jeg ikke ser tilbake og tenker "det var dumt", jeg velger å ikke se bakover i det hele tatt. Med unntak av å ta lærdom med meg videre, såklart. Er jeg fornøyd? Med enkelte ting, ja. Anonymkode: 0c1ca...b00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå