Lillibetha Skrevet 28. mai #162 Skrevet 28. mai Hun sier huk tjener bra. Det jeg ser er at hun kjøper kun brukte møbler, må leie leilighet og går stort sett i de samme klærne hele tiden.
Lillibetha Skrevet 28. mai #163 Skrevet 28. mai Lillibetha skrev (Akkurat nå): Hun sier hun tjener bra. Det jeg ser er at hun kjøper kun brukte møbler, må leie leilighet og går stort sett i de samme klærne hele tiden.
Henikka Skrevet 31. mai #164 Skrevet 31. mai (endret) Dette er veldig merkelig: Imorgen starter hun et nytt kurs, med hovedbudskapet: "Hvordan få flere følgere på SoMe" Hvordan kan hun holde kurs om det, med bare 4 464 følgere selv? Det er ikke troverdig! Hun har postet over 1300 innlegg, og har ikke bikket 5000 følgere en gang. Hun kan ikke vise til at det hun lærer bort fungerer i praksis, og da forstår jeg ikke hvordan hun får kunder til dette kurset. Endret 31. mai av Henikka Endret setning 2 2
Javachip Skrevet 1. juni #165 Skrevet 1. juni Henikka skrev (12 timer siden): Dette er veldig merkelig: Imorgen starter hun et nytt kurs, med hovedbudskapet: "Hvordan få flere følgere på SoMe" Hvordan kan hun holde kurs om det, med bare 4 464 følgere selv? Det er ikke troverdig! Hun har postet over 1300 innlegg, og har ikke bikket 5000 følgere en gang. Hun kan ikke vise til at det hun lærer bort fungerer i praksis, og da forstår jeg ikke hvordan hun får kunder til dette kurset. Hun har 21300 følgere på den personlige kontoen.. 2
Aquarius04 Skrevet 1. juni #166 Skrevet 1. juni (endret) Livetskjer skrev (På 16.5.2026 den 17.46): Hun snakker jo mye om at «asså jeg var asså såååå syk…. Jeg var så syk…. Og jeg mistet håret»…. For det første så ser hun prikk lik ut nå som hun gjorde når hun bodde i Spania ….og jeg har forsvart ikke skjønt HVA det var som gjorde henne såååååå syk. Sutring kalles det. Jeg fulgte henne en liten stund men herregud. Kikket inn på kontoen hennes nå, et år senere, og det er jo nøyaktig det samme! Traumer, Marga, PTSD, selvutvikling, å bli lesbisk…Kan man ikke bevege seg videre i livet? Endret 1. juni av Aquarius04 La til 2 1
Lillibetha Skrevet 1. juni #167 Skrevet 1. juni (endret) Hun reklamerer mye for at hun og Marga kan ordne opp i "de indre greiene dine", slik at du skal selge bedre. Men de virker jo til å ha veldig lite styr på sin psyke, begge to. Anette har vært så lite i kontakt med seg selv at hun ikke oppdaget hun var lesbisk før hun var 40. Tyder jo ikke på hun har så god oversikt over sitt eget sjelsliv. ADHD-diagnose kom også da hun var nærmere 40. I Spania postet hun som om alt var ok med henne, men var altså så voldsomt syk. Og hun skal lære andre å være personlige på nett? Ellers styrer hun fælt på, selger alt hun eier og har for å dra fra alt til Spania, flytter hit og dit der nede, drar ungene rundt på ymse skole-tilbud, forelsker seg så inni gransakuen voldsomt når hun kommer hjem - og må forlate mannen. Og når hun blir sammen med denne dama, er det masse drama og ting de må finne ut om. Jeg ser ikke helt hvorfor hun skal lære meg noe om "mine indre greier"? Hadde foretrukket en med litt mer ro og balanse, som forstår seg selv bedre. Hun virker jo på alle måter til å være midt i "greiene sine" enda. Og denne Marga - barnløs og med katter som nærmeste pårørende - virker også å ha nok greier selv. Det er sår fra barndommen, det er trang til å bare være alene, hun vil ikke bo med Anette, og driver med alt mulig alternativt. Ingenting av det tyder heller på at hun er helt i vater. Endret 1. juni av Lillibetha 6 4
Henikka Skrevet 1. juni #168 Skrevet 1. juni Javachip skrev (4 timer siden): Hun har 21300 følgere på den personlige kontoen.. Det handler ikke om den 😊 Jeg skriver om bedriften anettethaulow.no på instagram(jeg glemte å poengtere det). Det hun selger virker ikke troverdig på meg, det var bare det 😊 1
Henikka Skrevet 1. juni #169 Skrevet 1. juni Lillibetha skrev (17 minutter siden): Hun reklamerer mye for at hun og Marga kan ordne opp i "de indre greiene dine", slik at du skal selge bedre. Men de virker jo til å ha veldig lite styr på sin psyke, begge to. Anette har vært så lite i kontakt med seg selv at hun ikke oppdaget hun var lesbisk før hun var 40. Tyder jo ikke på hun har så god oversikt over sitt eget sjelsliv. ADHD-diagnose kom også da hun var nærmere 40. I Spania postet hun som om alt var ok med henne, men var altså så voldsomt syk. Og hun skal lære andre å være personlige på nett? Ellers styrer hun fælt på, selger alt hun eier og har for å dra fra alt til Spania, flytter hit og dit der nede, drar ungene rundt på ymse skole-tilbud, forelsker seg så inni gransakuen voldsomt når hun kommer hjem - og må forlate mannen. Og når hun blir sammen med denne dama, er det masse drama og ting de må finne ut om. Jeg ser ikke helt hvorfor hun skal lære meg noe om "mine indre greier"? Hadde foretrukket en med litt mer ro og balanse, som forstår seg selv bedre. Hun virker jo på alle måter til å være midt i "greiene sine" enda. Og denne Marga - barnløs og med katter som nærmeste pårørende - virker også å ha nok greier selv. Det er sår fra barndommen, det er trang til å bare være alene, hun vil ikke bo med Anette, og driver med alt mulig alternativt. Ingenting av det tyder heller på at hun er helt i vater. Veldig bra skrevet! 👍😊 1
Javachip Skrevet 1. juni #170 Skrevet 1. juni Henikka skrev (1 time siden): Det handler ikke om den 😊 Jeg skriver om bedriften anettethaulow.no på instagram(jeg glemte å poengtere det). Det hun selger virker ikke troverdig på meg, det var bare det 😊 Det er ikke vanlig å ha så mange følgere på en bedriftskonto. Poenget er at hun har to, og at hun har relativt mange følgere på den andre kontoen sin. Jeg kan derfor til en viss grad se troverdigheten i at hun kan «lære folk å få flere følgere». Selv om fremgangsmåten sikkert er litt shady. Hennes følgerskare har vel vokst voldsomt etter alt dette styret med at hun gikk fra mannen og ble kjæreste med en dame og brettet ut hele privatlivet sitt? Mente bare at jeg synes det er nok av andre ting med henne, slik det blir diskutert her i tråden, så jeg synes ikke akkurat det med antall følgere er noe man trenger å «ta» henne på😅 1
Henikka Skrevet 1. juni #171 Skrevet 1. juni Javachip skrev (1 time siden): Det er ikke vanlig å ha så mange følgere på en bedriftskonto. Poenget er at hun har to, og at hun har relativt mange følgere på den andre kontoen sin. Jeg kan derfor til en viss grad se troverdigheten i at hun kan «lære folk å få flere følgere». Selv om fremgangsmåten sikkert er litt shady. Hennes følgerskare har vel vokst voldsomt etter alt dette styret med at hun gikk fra mannen og ble kjæreste med en dame og brettet ut hele privatlivet sitt? Mente bare at jeg synes det er nok av andre ting med henne, slik det blir diskutert her i tråden, så jeg synes ikke akkurat det med antall følgere er noe man trenger å «ta» henne på😅 Skjønner 😊 Jeg visste ikke hvem hun var før bedriftskontoen dukket opp i feeden min. Jeg klikket meg inn, og bare reagerte på at hun hadde så få følgere ift at hun skulle hjelpe andre med å få følger-vekst. Jeg var ikke klar over at hun "selger" privatlivet sitt på en annen konto. Takk for oppklaring😊 1
Pepsimaximus Skrevet 3. juni #172 Skrevet 3. juni Livetskjer skrev (På 22.5.2026 den 19.42): Har hun vært så opptatt av Pride før hun ble sammen med en jente? Og alle som ikke er enige med henne kaller hun for «troll». Jeg er ikke enig med alle om alt men det betyr ikke at jeg er et troll selv om jeg sier min mening… Jeg skjønner ikke hva eller hvor hun vil…. Det er vel ikke så rart at hun blir med engasjert i pride nå synes jeg. Man blir jo gjerne mer engasjert i en sak når det «rammer» en selv. Når det er sagt synes jeg nå hun har vært opptatt av pride før også. Jeg gikk raskt innom instagrammen hennes og scrollet nedover til juni 2024. Der har hun på seg en pride T-skjorte f.eks. 2 1
BeritMarie Skrevet 3. juni #174 Skrevet 3. juni Jeg blir stadig ytterligere skremt av hva Anette lirer av seg på nettet. I podcasten hennes snakker hun om at hun alltid har vært lesbisk, men har bare ikke skjønt det. Sikkert hyggelig for han der Martin å høre at de aldri har hatt et kjærlighetsforhold. Det er også interessant at Anette ikke har gjort noen vurderinger rundt å dele alt dette private med tanke på at alle rundt barna hennes kan se og høre alt sammen. Sikkert stas for ungene å bli konfrontert med uttalelser fra moren som opererer som en løs kanon på skeivt dekk. For eksempel da hun snakker om voldtekt og orgasme i skjønn forening - og topper seansen med å fortelle at bare en mann trykker nok på knappen i kvinnens underliv går det for henne. Selv om kvinnen faktisk er lesbisk. Det jeg har sett som mest ekte fra Anette er i de reelsene hvor hun avbryter barna sine og snakker over dem, og der hvor hun slikker seg grundig på fingrene, gjerne etter å ha forsynt seg med smør skåret med ostehøvel. Hun fremstår som mindre og mindre troverdig. Hun liker kun de som er enig med henne, og hun jabber på repeat om de ulne businessidéene sine med stadig mer tullete navn. Marga er jo også noe for seg selv, men det kommer vel helst til et punkt der hun lander på at hun foretrekker kattene til naboen fremfor Anette. Jeg håper de som vurderer å gi Anette penger for å hjelpe dem med problemene sine tenker seg godt om, og heller vurderer å kjøpe seg en is eller et Flaxlodd. Jeg vedder på at det er både smartere, tryggere og billigere. 6 5
finn.jajo Skrevet 8. juni #175 Skrevet 8. juni Det aller siste nå er at Anette og Marga skal på heksetreff i helga 😅😅😅. Her er det "go with the flow" for A sin del. Har hun egentlig en egen greie som er genuint henne? Virker som hun hele tiden skifter over til hva som passer i forhold til hvem hun er sammen med. Virker som hun legger stor vekt på å tilpasse seg partneren sin og ikke nødvendigvis går så inn i hva som er henne selv. Da hun var med Martin var det ungene med homescooling og alternative undervisningsopplegg som sto i sentrum, samt bo i Spania og finne flokken sin. Og fokus på ADHD og neurodivergent. Med Marga er det universet og alle traumene hun har som er i fokus. Tror ikke jeg hørte begrepene universet eller traumer fra den kanten før hun møtte Marga. I stedet for å fokusere på traumene og all jobben hun og Marga må gjøre, så burde hun kanskje fokusere på å finne ut hva som er Anette? 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå