Lillibetha Skrevet 14. september #181 Skrevet 14. september Livetskjer skrev (På 13.9.2026 den 21.10): Hun sier hun er utdannet «profesjonell sanger»…. Tuller hun?…. Kanskje en litt pretensiøs måte å si at hun har studert musikk med sang som hovedinstrument? Men ja, tror hun har det. Hun har jo en ok stemme, selv om hun synger litt teatralsk og overdrevet.
Livetskjer Skrevet 1. oktober #182 Skrevet 1. oktober Hvor mye kan man selge at man var «pisse utbrent i mange år». Tar jo aldri slutt jo 7
Ullvott Skrevet fredag kl. 10:45 #183 Skrevet fredag kl. 10:45 Livetskjer skrev (På 1.10.2026 den 11.34): Hvor mye kan man selge at man var «pisse utbrent i mange år». Tar jo aldri slutt jo Jeg synes alle innleggene hennes er sånn: "Jeg var utbrent. Jeg var i et dårlig ekteskap. Jeg hadde ubehandlet ADHD. Jeg var lesbisk uten å vite om det. Jeg mistet håret." 5
Lillibetha Skrevet fredag kl. 14:34 #184 Skrevet fredag kl. 14:34 Løsningen hennes får jeg heller aldri helt tak i. Hun ble "mer seg SELV". Bortsett fra at hun har oppdaget at hun er lesbisk, så skjønner jeg ikke helt hva dette "seg selv" går i. Og disse traumene får jeg heller ikke tak i. Hun sier A, men ikke B, så det hele virker veldig vagt. Men hun sier forsåvidt at hun trodde traumer måtte være veldig alvorlige, men hennes er kanskje ikke det? Ellers: prøver hardt å passe inn i veldig stereotyp lesbisk klesstil nå. Mye slips og dress. Litt som når man er tenåring og voldsomt hardt og overdrevent prøver å passe inn med "de kule". 7
finn.jajo Skrevet fredag kl. 14:36 #185 Skrevet fredag kl. 14:36 (endret) Ullvott skrev (3 timer siden): Jeg synes alle innleggene hennes er sånn: "Jeg var utbrent. Jeg var i et dårlig ekteskap. Jeg hadde ubehandlet ADHD. Jeg var lesbisk uten å vite om det. Jeg mistet håret." Veldig enig, det kom opp et innlegg av henne nå på insta og for en gangs skyld tok jeg tid til å lese og oppsummeringa di er spot on. Jeg har for det meste bladd meg videre når hun har dukka opp i feeden de siste månedene. Det går på repeat. Det er ikke noen fornyelse eller nye tema, det går i sirkel. Og ender til slutt opp i en eller annen salgskampanje. Endret fredag kl. 14:38 av finn.jajo 4
Livetskjer Skrevet mandag kl. 15:07 #186 Skrevet mandag kl. 15:07 finn.jajo skrev (På 2.10.2026 den 16.36): Veldig enig, det kom opp et innlegg av henne nå på insta og for en gangs skyld tok jeg tid til å lese og oppsummeringa di er spot on. Jeg har for det meste bladd meg videre når hun har dukka opp i feeden de siste månedene. Det går på repeat. Det er ikke noen fornyelse eller nye tema, det går i sirkel. Og ender til slutt opp i en eller annen salgskampanje. Også er det nye nå at de bare handler i bruktbutikker hvor de kjøper herreskjorter, bukser og slips mm. Jeg blir så fascinert jeg🥱
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 15:25 #187 Skrevet mandag kl. 15:25 Super lenge siden jeg har vært inne og sett. Men, har hun skiftet veldig klesstil? Hun var på skobutikk i dag og var veldig merkelig kledd. Er set den nye stilen hennes eller noe sånt?
Kristine79 Skrevet i går, 09:43 #188 Skrevet i går, 09:43 Teflonhjernen skrev (18 timer siden): Super lenge siden jeg har vært inne og sett. Men, har hun skiftet veldig klesstil? Hun var på skobutikk i dag og var veldig merkelig kledd. Er set den nye stilen hennes eller noe sånt? Ja. De pleier å ha lesbisk moteshow.
Javachip Skrevet i går, 09:59 #189 Skrevet i går, 09:59 Er det bare meg eller ser Marga ganske ukomfortabel med at Anette stadig driver og filmer alt mulig rart de gjør sammen?
Lillibetha Skrevet 20 timer siden #190 Skrevet 20 timer siden Teflonhjernen skrev (På 5.10.2026 den 17.25): Super lenge siden jeg har vært inne og sett. Men, har hun skiftet veldig klesstil? Hun var på skobutikk i dag og var veldig merkelig kledd. Er set den nye stilen hennes eller noe sånt? Ja, hun går inn for "lesbisk klesstil" med alt hun har nå, tydeligvis. Jeg tror hun ser veldig opp til Marga, litt som til en eldre venninne eller storesøster. Marga bruker skjorter og litt mer mandig stil, så da går Anette all in. Hun virker å ha en veldig diffus kjerne og identitet selv - selv om hun snakker voldsomt mye om at hun nå "er seg selv". 3
Lillibetha Skrevet 20 timer siden #191 Skrevet 20 timer siden Javachip skrev (7 timer siden): Er det bare meg eller ser Marga ganske ukomfortabel med at Anette stadig driver og filmer alt mulig rart de gjør sammen? Ikke bare deg. Marga virker ukomfortabel med all filminhga og også ukomfortabel med at Anette virker litt intens i forholdet - helst vil være nær, sitte tett, hele tiden. Jeg tror Marga er glad for at Anette har barna annenhver uke, så hun får en pause for seg selv og med dyra, som krever mindre.
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #192 Skrevet 18 timer siden Lillibetha skrev (1 time siden): Ja, hun går inn for "lesbisk klesstil" med alt hun har nå, tydeligvis. Jeg tror hun ser veldig opp til Marga, litt som til en eldre venninne eller storesøster. Marga bruker skjorter og litt mer mandig stil, så da går Anette all in. Hun virker å ha en veldig diffus kjerne og identitet selv - selv om hun snakker voldsomt mye om at hun nå "er seg selv". Litt spesielt, så bare litt merkelig ut… 1
Kristine79 Skrevet 3 timer siden #193 Skrevet 3 timer siden Får ikke grep om hva de selger? Det er jo bare masse vissvass og scam 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå