Gå til innhold

Fullstendig ghosting etter sex....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig i sak, retten til å være naiv forsvinner litt når man går på samme greia gang på gang .

Liten rettelse: Da er det faktisk ikke naivitet vi snakker om.

Anonymkode: ea54f...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 14.50):

Hvorfor har du sex etter bare 3 dates? Er jo vanlig å vente til man flytter sammen, eller har vært kjærester et halvår eller mer. 

Anonymkode: 7bfc6...eb6

Unskyld?? Hadde sex på første date med min kjæreste, jrg respektere han like mye etterpå og tenkte absolutt ikke at han var lett på tråden!! Et år etterpå, like gale etter hverandre ❤️❤️  ingen regler er den beste oppskriften. Men følelse kan man ikke styre, og gosting er like bedritent uansett!!

Anonymkode: 01fb6...419

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor lærer ikke damer. De mennene som er ute etter en ting, sex. Dere må se dette! Hvorfor går dere så fort med på sex. Tror dere detgjør at mannen blir mere interressert? Nei det er motsatt dessverre. Har levd et langt liv og vet en del om dette, det gjelder også for de i 50 og 60 årene. Ja helt utrolig, men de er ikke bedre. Dere må ha litt selvkontroll . Mannen sier han liker deg veldig godt, og at han er ute etter et seriøst forhold. Men da kan han vente litt med sex. Du vil miste hans respekt når du ligger med han for tidlig. Han tenker at du er løs på tråden. 

Anonymkode: da12b...6b6

Utrolig nok tenkte jeg ikke at min mannlige kjæreste var løs på tråden da vi hadde sex på første date 😅

Og jeg tenkte det selv ikke om meg selv heller, vi var bare skikkelig, gjensidig kåte....funket som bare det!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vært med om ghosting etter sex. Hadde ikke rukket å få noen følelser men det var irriterende å ikke vite om man ble ghostet eller ikke. Da sendte jeg melding og sa at det er helt greit å ikke være interessert men at det var feigt og dårlig gjort å ikke si det. Og til alle som preker om dårlig moral og ikke ha sex tidlig- 1800-tallet ringte og vil ha tilbake sine holdninger. Jenter liker også sex og blir kåte. Dumt å vente lenge og så er han dårlig i køya. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 14.01):

... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++

Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald....

Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke?

Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha?

Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). 

Hvordan kommer dere over ghosting?

Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille?

Anonymkode: d3095...68e

Rett etter sexen. Var det kos og lå dere inntil hverandre, eller bare spratt han opp av senga?🤔

Anonymkode: 14626...289

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt riktig, bortsett fra at disse prosentene ikke overlapper 100% for alle damer. Litt variasjon er det faktisk.

Men at 5-10% av menn på Tinder har nesten all moroa? Joda, det er helt riktig.

Så poenget ditt står.

Anonymkode: ea54f...ceb

Jeg overdriver for å provosere litt, men som du sier de har selvsagt ikke tilgang på all (100%), men mange nok til at disse mennene er i klart mindretall og derfor har mange valg. Det interessante her er hvordan feminiseringen og den seksuelle revolusjonen for kvinner har ført oss tilbake til den tiden da få menn hadde all seksuell makt. Forskjellen er selvsagt at for hundrevis av år siden ble det gjort med makt (Djengis Kahn varianten) i dag så gjør kvinner det frivillig. 

Skrevet

Utrolig nok tenkte jeg ikke at min mannlige kjæreste var løs på tråden da vi hadde sex på første date 😅

Og jeg tenkte det selv ikke om meg selv heller, vi var bare skikkelig, gjensidig kåte....funket som bare det!

Mange menn er ute etter forhold og du traff bra, fint for deg. 👍Du skriver ikke noe om når dette var, men mye har endret seg med datingapper på de 10-15 årene de har eksistert.

Skrevet

Unskyld?? Hadde sex på første date med min kjæreste, jrg respektere han like mye etterpå og tenkte absolutt ikke at han var lett på tråden!! Et år etterpå, like gale etter hverandre ❤️❤️  ingen regler er den beste oppskriften. Men følelse kan man ikke styre, og gosting er like bedritent uansett!!

Bare for å snu på det, tror du kjæresten din hadde sagt nei til sex på første date når du ville?
Hvor ofte tror du det skjer, sånn generelt, at en mann sier nei til sex på første date hvis han får velge?
Kanskje 1 av 100 fordi dama ikke tok med bilde i helfigur.

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre en trist sannhet at menn tar nesten "hva som helst", mens vi kvinner er mer kresne. Dette gjør at menn oftere ghoster kvinner fordi de har fått det de vil ut av daten. Så går de videre til neste.  

Anonymkode: d4501...96b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er dessverre en trist sannhet at menn tar nesten "hva som helst", mens vi kvinner er mer kresne. Dette gjør at menn oftere ghoster kvinner fordi de har fått det de vil ut av daten. Så går de videre til neste.  

Anonymkode: d4501...96b

Det er en sannhet fordi vi er konstruert slik. Reproduksjon er vår største OG viktigste drift fra naturen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...