Gå til innhold

Fullstendig ghosting etter sex....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dessverre var det nok alt han var ute etter. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (1 time siden):

Dette er et utrolig kjent fenomen. Du er mer inne i han, en han er inne i deg ! Og nei det "jakte" tullet teorien kan du legge fra deg med en gang. En som liker deg vil vise deg dette fra første stund og er på hele tiden i flere år fremover.  Når det ikke er på plass og ghosting skjer ? Det er et veldig tydelig signal. "Jeg er ikke interessert" og når du ser dette er det bare å gå videre. Ikke bare være stille ! Blokkere og gå videre alltid. Da kan du oppleve at vedkommende blir mer på, men aldri la deg lure! Jeg skal garantere deg at neste gang du gir etter ? Han gjentar sine handlinger. 

Det er ingenting som heter "du er mer inne i han, en han er inne i deg". Med mindre hun har hånda laaangt oppi endetarmen hans. Jeg går ut fra at det ikke var det du mente? 

Anonymkode: cec5e...5bf

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har du sex etter bare 3 dates? Er jo vanlig å vente til man flytter sammen, eller har vært kjærester et halvår eller mer. 

Anonymkode: 7bfc6...eb6

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, og derfor er det lurt å vente med sex til ekteskapet.

Anonymkode: efa24...ae0

Dette må være trolling. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lærer ikke damer. De mennene som er ute etter en ting, sex. Dere må se dette! Hvorfor går dere så fort med på sex. Tror dere detgjør at mannen blir mere interressert? Nei det er motsatt dessverre. Har levd et langt liv og vet en del om dette, det gjelder også for de i 50 og 60 årene. Ja helt utrolig, men de er ikke bedre. Dere må ha litt selvkontroll . Mannen sier han liker deg veldig godt, og at han er ute etter et seriøst forhold. Men da kan han vente litt med sex. Du vil miste hans respekt når du ligger med han for tidlig. Han tenker at du er løs på tråden. 

Anonymkode: da12b...6b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor lærer ikke damer. De mennene som er ute etter en ting, sex. Dere må se dette! Hvorfor går dere så fort med på sex. Tror dere detgjør at mannen blir mere interressert? Nei det er motsatt dessverre. Har levd et langt liv og vet en del om dette, det gjelder også for de i 50 og 60 årene. Ja helt utrolig, men de er ikke bedre. Dere må ha litt selvkontroll . Mannen sier han liker deg veldig godt, og at han er ute etter et seriøst forhold. Men da kan han vente litt med sex. Du vil miste hans respekt når du ligger med han for tidlig. Han tenker at du er løs på tråden. 

Anonymkode: da12b...6b6

La dem nå bare holde på, dette er jo litt underholdende? 😄

Anonymkode: ea54f...ceb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (19 minutter siden):

Dette må være trolling. 

Nei. Om du har sex på de første datene er du løs. Og spesielt om du klager og ikke skjønner at mannen plutselig stikker.  Vær sammen lenge før sex

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++

Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald....

Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke?

Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha?

Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). 

Hvordan kommer dere over ghosting?

Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille?

Anonymkode: d3095...68e

Uansett hva du har gjort eller ikke gjort så er det 1000 forskjellige måter han kunne avsluttet med deg på, taperen valgte denne. One trick pony er det han er, han stormer frem som en sjarmør, sier og gjør alt du vil høre, fortest mulig, så han får sex. Så er det over. Han klarer ikke å bygge noe forhold eller relasjon etter den sexen, han vet ikke hvordan. 

Neste gang, ikke fall for lovebombing, hjerter og komplimenter, easy come easy go. 

Anonymkode: 55057...17d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På et eller annet tidspunkt må man skylde seg selv, du har passert det for en stund siden. Er det tråd nr 67 om samme mann eller treffer du seriøst så mange menn og kløner det til hver bidige gang?

Anonymkode: 0e912...b45

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ingenting som heter "du er mer inne i han, en han er inne i deg". Med mindre hun har hånda laaangt oppi endetarmen hans. Jeg går ut fra at det ikke var det du mente? 

Anonymkode: cec5e...5bf

Hei mister pervo ! At du ikke klarer å skille mellom dine skitne tanker om min intensjon angående følelser mellom to personer må du nesten gå noen runder med deg selv på !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (12 minutter siden):

Hei mister pervo ! At du ikke klarer å skille mellom dine skitne tanker om min intensjon angående følelser mellom to personer må du nesten gå noen runder med deg selv på !

Det er sikkert bare et forsøk på å forklare hvordan man leser ting og påpeke at det blir litt kleint når noen oversetter direkte fra engelsk til norsk og tror at ordene gir uttrykk for det samme på begge språk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (2 timer siden):

Dette må være trolling. 

For bare et århundre siden var det helt vanlig å vente med sex til ekteskapet. Det var for å beskytte kvinner fra sånt som TS har opplevd. Kåte menn sier hva som helst for å få sex, det har de alltid gjort, men de gifter seg ikke bare for sex. Om de må be faren hennes om lov og forplikte seg for livet, blir de straks mer edru i de grisete tankene sine. Det er sunt både for mann og kvinne, og ikke minst barna deres. Og så trenger man jo ikke vente til man er 40 med å gifte seg sånn som vi gjør i dag.

Anonymkode: efa24...ae0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uansett hva du har gjort eller ikke gjort så er det 1000 forskjellige måter han kunne avsluttet med deg på, taperen valgte denne. One trick pony er det han er, han stormer frem som en sjarmør, sier og gjør alt du vil høre, fortest mulig, så han får sex. Så er det over. Han klarer ikke å bygge noe forhold eller relasjon etter den sexen, han vet ikke hvordan. 

Neste gang, ikke fall for lovebombing, hjerter og komplimenter, easy come easy go. 

Anonymkode: 55057...17d

Vel, taperen virker som å være vinneren her 🤔 han klarer kanskje ikke å bygge noe forhold, men det ser ut som han er i godt selskap med en haug med single kvinner og menn 

Anonymkode: c771b...700

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor har du sex etter bare 3 dates? Er jo vanlig å vente til man flytter sammen, eller har vært kjærester et halvår eller mer. 

Så lenge?!?! 😳 Det kan da ikke være vanlig? 

Jeg hadde sex på date nr. 2, fordi det føles riktig for oss. Vi har fortsatt kontakt daglig og han maser ikke om sex med meg 😊 Jeg er heller ikke lett på tråden, for jeg er mer enn voksen nok til å ta mine egne valg. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er sikkert bare et forsøk på å forklare hvordan man leser ting og påpeke at det blir litt kleint når noen oversetter direkte fra engelsk til norsk og tror at ordene gir uttrykk for det samme på begge språk. 

Nei det er det ikke, det er dine egne skitne tanker og ikke noe annet. Ta ansvar da guttunge !

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Om du har sex på de første datene er du løs. Og spesielt om du klager og ikke skjønner at mannen plutselig stikker.  Vær sammen lenge før sex

Ganske stor forskjell på å være sammen en stund før man har sex og det å gifte seg før man har sex. 

Hvorfor vente flere måneder eller år på å ha sex, og så viser det seg at man ikke liker å ha sex med hverandre?  Og hvorfor skal man vente hvis man er skikkelig kåt på hverandre? Synes jeg ser for meg dialogen:
- Jeg har så lyst på deg altså

-Jeg har veldig lyst på deg også, men vi må jo vente til sommeren 2026, siden vi har planlagt bryllup da. 

😜

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Jeg hadde sex på date nr. 2

Jeg er heller ikke lett på tråden

nja

Anonymkode: e55ce...9e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På et eller annet tidspunkt må man skylde seg selv, du har passert det for en stund siden. Er det tråd nr 67 om samme mann eller treffer du seriøst så mange menn og kløner det til hver bidige gang?

☝️

Anonymkode: 0f3f4...a41

Skrevet

nja

Anonymkode: e55ce...9e8

Det vet du ingenting om. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Det vet du ingenting om. 

Om du har sex på date 2 er du løs på tråden. Det er ikke normalt for voksne å gjøre

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du har sex på date 2 er du løs på tråden. Det er ikke normalt for voksne å gjøre

Du kjenner ikke meg, så det kan du ikke si. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...