AnonymBruker Skrevet 13. april 2025 #41 Skrevet 13. april 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du har sex på date 2 er du løs på tråden. Det er ikke normalt for voksne å gjøre Anonymkode: 7bfc6...eb6 Du er kanskje fra bibelbeltet? Anonymkode: 0f3f4...a41 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2025 #42 Skrevet 13. april 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For bare et århundre siden var det helt vanlig å vente med sex til ekteskapet. Det var for å beskytte kvinner fra sånt som TS har opplevd. Kåte menn sier hva som helst for å få sex, det har de alltid gjort, men de gifter seg ikke bare for sex. Om de må be faren hennes om lov og forplikte seg for livet, blir de straks mer edru i de grisete tankene sine. Det er sunt både for mann og kvinne, og ikke minst barna deres. Og så trenger man jo ikke vente til man er 40 med å gifte seg sånn som vi gjør i dag. Anonymkode: efa24...ae0 Newsflash: man holdt på sånn for hundre år siden også. Det ble bare ikke snakket like høyt om. Hvorfor tror du det var så mange uekte barn, jenter som flytta langt vekk et års tid, og strikkepinnerelaterte skader 💀 naivt. Anonymkode: 1430d...cf7 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2025 #43 Skrevet 13. april 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er kanskje fra bibelbeltet? Anonymkode: 0f3f4...a41 Er det virkelig så vanlig å ligge med et menneske andre gang man treffer det? Når ble det slik? Har vært i et lengre forhold og så vidt begynt å sosialisere igjen men hadde ikke klart å respektere en mann som synes det var en god ide å ligge sammen etter én date. Hvilket gjør at jeg tenker at menn definitivt ikke ser langsiktige forhold med kvinner som synes det greit heller? Anonymkode: 0e912...b45 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2025 #44 Skrevet 13. april 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om du har sex på date 2 er du løs på tråden. Det er ikke normalt for voksne å gjøre Anonymkode: 7bfc6...eb6 Så jeg som hadde sex med han jeg giftet meg med, før jeg gikk på date med han, og var gift i mange år.... Hva er jeg da? Anonymkode: 5c0eb...448 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #45 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jeg som hadde sex med han jeg giftet meg med, før jeg gikk på date med han, og var gift i mange år.... Hva er jeg da? Anonymkode: 5c0eb...448 Lett på tråden - sånn, nå slipper du å lure Anonymkode: c771b...700 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #46 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lett på tråden - sånn, nå slipper du å lure Anonymkode: c771b...700 Skjedde kun den ene gangen, og har ikke skjedd hverken før eller siden. Anonymkode: 5c0eb...448 1
Mardina Skrevet 14. april 2025 #47 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om du har sex på date 2 er du løs på tråden. Det er ikke normalt for voksne å gjøre Anonymkode: 7bfc6...eb6 Jeg er ikke løs på tråden nei, fordi dette er en fyr jeg skal fortsette å treffe og som jeg mest sannsynlig er på vei inn i et forhold med. Hva med alle de som har sex på første date da? De er kanskje horer i din bok? F.eks venninna mi som hadde sex på første møte og nå 6 år senere fortsatt er sammen med samme mann, hun er (hvis vi skal følge din teori) da en hore? Så siden du tydeligvis er ekspert på dette, når er det riktig å ha sex første gang da? 12 år etter at man er gift? Du sitter vel kanskje på fasiten, så nå er jeg spent på hva du mener er riktig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #48 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det virkelig så vanlig å ligge med et menneske andre gang man treffer det? Når ble det slik? Har vært i et lengre forhold og så vidt begynt å sosialisere igjen men hadde ikke klart å respektere en mann som synes det var en god ide å ligge sammen etter én date. Hvilket gjør at jeg tenker at menn definitivt ikke ser langsiktige forhold med kvinner som synes det greit heller? Anonymkode: 0e912...b45 Ja det er ganske vanlig, og det at du kaller andre for løse når du ikke har peiling på hva som er vanlig og i det hele tatt dømmer andre som er annerledes enn deg sier så mye mer om deg enn de. Anonymkode: 0f3f4...a41 3 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #49 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja det er ganske vanlig, og det at du kaller andre for løse når du ikke har peiling på hva som er vanlig og i det hele tatt dømmer andre som er annerledes enn deg sier så mye mer om deg enn de. Anonymkode: 0f3f4...a41 Nå får du faktisk skjerpe deg! Har ikke kalt noen før løse, det var et helt legitimt spørsmål. Anonymkode: 0e912...b45
Gratis Skrevet 14. april 2025 #50 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e De fleste menn som får sex på Tinder har nok mange å velge mellom. Kvinner sier jo offentlig at de kun finner 2-3% av menn på Tinder attraktive. Da burde resten være enkelt å forstå, når 2-3% av menn har tilgang på alle kvinner. 1
Gratis Skrevet 14. april 2025 #51 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): På et eller annet tidspunkt må man skylde seg selv, du har passert det for en stund siden. Er det tråd nr 67 om samme mann eller treffer du seriøst så mange menn og kløner det til hver bidige gang? Anonymkode: 0e912...b45 Det er en grunn til at det i store amerikanske byer finnes facebook sider for kvinner som heter "Do we sleep with the same guy?" 1
Gratis Skrevet 14. april 2025 #52 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For bare et århundre siden var det helt vanlig å vente med sex til ekteskapet. Det var for å beskytte kvinner fra sånt som TS har opplevd. Kåte menn sier hva som helst for å få sex, det har de alltid gjort, men de gifter seg ikke bare for sex. Om de må be faren hennes om lov og forplikte seg for livet, blir de straks mer edru i de grisete tankene sine. Det er sunt både for mann og kvinne, og ikke minst barna deres. Og så trenger man jo ikke vente til man er 40 med å gifte seg sånn som vi gjør i dag. Anonymkode: efa24...ae0 I dagens samfunn er det helt urealistisk å forvente at noen venter med sex til etter de har giftet seg. Selv om jeg prinsipielt er enig. En forelsket mann ghoster sjeldent og der ligger hele utfordringen for kvinner som leter etter en partner på datingapper. 1 1
Gratis Skrevet 14. april 2025 #53 Skrevet 14. april 2025 Mardina skrev (14 timer siden): Så lenge?!?! 😳 Det kan da ikke være vanlig? Jeg hadde sex på date nr. 2, fordi det føles riktig for oss. Vi har fortsatt kontakt daglig og han maser ikke om sex med meg 😊 Jeg er heller ikke lett på tråden, for jeg er mer enn voksen nok til å ta mine egne valg. For all del de som dater har sex når de vil, men det går jo inflasjon av disse trådene på KG, så disse kvinnene må jo snart se hva som er fellesnevneren her. 1
Kullsyrevann Skrevet 14. april 2025 #54 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, og derfor er det lurt å vente med sex til ekteskapet. Anonymkode: efa24...ae0 Å risikere at fyren har rare fetisjer eller sliter med å få den opp? Hyperreligiøse folk har i tillegg til det ofte et rart forhold til sex, så det er et dårlig råd 😂 Enten var fyren kun ute etter sex, eller så var ikke kjemien helt der fra hans side når dere hadde sex. Å ha sex på tredje date er ikke rart, man må jo sjekke om ting stemmer. Det er normalt å prøve å feile når man dater, tror du også må være litt "kald" frem til du møter en fyr det virkelig klaffer med. Move on, han var ikke den rette. Og det var egentlig bare fint å finne ut av hvem han var før du sløste vekk mer tid på han. Tenk om du hadde gått på 10 dater med han, hatt sex, for så å bli ghostet? 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #55 Skrevet 14. april 2025 Gratis skrev (26 minutter siden): For all del de som dater har sex når de vil, men det går jo inflasjon av disse trådene på KG, så disse kvinnene må jo snart se hva som er fellesnevneren her. Enig i sak, retten til å være naiv forsvinner litt når man går på samme greia gang på gang . Men er ganske sikker på at om du ser litt nærmere på disse trådene vil du se at det er én person som står bak en haug av de og stiller samme spørsmål på 120 ulike måter. Personen er enten traumatisert og må bearbeide, gjør samme sak gang på gang og treffer et stort antall menn og/eller har en egen og meget spesiell oppfattelse mellommenneskelige relasjoner og hvem som bærer ansvar for hva. Anonymkode: 0e912...b45 1
Mardina Skrevet 14. april 2025 #56 Skrevet 14. april 2025 Gratis skrev (59 minutter siden): For all del de som dater har sex når de vil, men det går jo inflasjon av disse trådene på KG, så disse kvinnene må jo snart se hva som er fellesnevneren her. Det er nettopp det. Man er da voksen nok til å ta sine egne avgjørelser. Uten å bli stemplet som lett på tråden osv. 1
Gratis Skrevet 14. april 2025 #57 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i sak, retten til å være naiv forsvinner litt når man går på samme greia gang på gang . Men er ganske sikker på at om du ser litt nærmere på disse trådene vil du se at det er én person som står bak en haug av de og stiller samme spørsmål på 120 ulike måter. Personen er enten traumatisert og må bearbeide, gjør samme sak gang på gang og treffer et stort antall menn og/eller har en egen og meget spesiell oppfattelse mellommenneskelige relasjoner og hvem som bærer ansvar for hva. Anonymkode: 0e912...b45 Mye mulig du har rett i det, det er jo også en del trolling her inne. 😎 1
Gratis Skrevet 14. april 2025 #58 Skrevet 14. april 2025 Mardina skrev (1 time siden): Det er nettopp det. Man er da voksen nok til å ta sine egne avgjørelser. Uten å bli stemplet som lett på tråden osv. Ingen har rett til å dømme noen bak et tastatur 😉 1
godfisk Skrevet 14. april 2025 #59 Skrevet 14. april 2025 Jeg har en annen innstilling enn en del andre i tråden, og ser ikke det helt store problemet med å ha blitt utsatt for ghosting. Jeg har opplevd det selv, og har tenkt at da er han ikke noe for meg. Jeg trenger ikke noe mer «closure» eller forklaring om hva som feiler meg eller ham, og går videre med livet mitt. Og for dere som mener at kvinner som ligger med folk uten en avtale om hva som skal skje resten av livet, er løse: enkelte av oss kvinner kan også bli kåte og ha trygg sex uten at vi ser for oss å tilbringe livet sammen med fyren. Prøv det om du vil, det kan være gøy. Det er også gøy å finne sin soulmate, men for min del kysset jeg et par frosker og hadde noe stort sett bra sex før jeg møtte den rette.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #60 Skrevet 14. april 2025 Gratis skrev (5 timer siden): De fleste menn som får sex på Tinder har nok mange å velge mellom. Kvinner sier jo offentlig at de kun finner 2-3% av menn på Tinder attraktive. Da burde resten være enkelt å forstå, når 2-3% av menn har tilgang på alle kvinner. Helt riktig, bortsett fra at disse prosentene ikke overlapper 100% for alle damer. Litt variasjon er det faktisk. Men at 5-10% av menn på Tinder har nesten all moroa? Joda, det er helt riktig. Så poenget ditt står. Anonymkode: ea54f...ceb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå