AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Helt rent biologisk; ja. Hadde gått videre. Det finnes så mange fine folk der ute å bruke tiden på ☺️ Anonymkode: 2b306...9f5 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Ikke ta kontakt. La det gå litt tid og så sletter du han. Det er ikke vits i å jakte etter eller håpe på menn som ikke er interessert. Og mange er dessverre kun ute etter sex, men veldig flinke til å sjarmere underveis slik at man oppriktig føler at de liker en og er interessert. Hvis en mann ikke er interessert er du usikker, dersom han er interessert så vet du det. Man merker fort forskjellen (etter sex, dessverre). Anonymkode: 03ba2...cca 9 2
Nettinettet Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Først og fremst – jeg sender deg en stor klem. Det du beskriver er så vondt, og det er helt normalt å sitte igjen med spørsmål som "gjorde jeg noe galt?", "var det meg?" og "hvordan kunne han plutselig forsvinne sånn?" Men la meg si det rett ut: ❗️Ghosting etter sex sier mye mer om ham enn om deg. Når en mann viser oppmerksomhet, sender hjerter, snakker om noe langvarig, og så forsvinner etter at han har fått det han ville – så har han mest sannsynlig aldri ment det han sa. Eller han var emosjonelt umoden og likte jakten mer enn mennesket. Uansett er det et karakterproblem, ikke noe du sa eller gjorde. Nei, det ligger ikke i "mannens natur" å stikke etter sex – det ligger i enkelte personers manglende evne til å være ærlige om hva de vil. Mange menn ønsker dype relasjoner og er oppriktige. Men noen bruker sex som en transaksjon: de sier det de tror du vil høre for å få det de vil ha, og forsvinner når de ikke har mer å hente. Og ja – stemningen kan ha vært perfekt. Og sexen kan ha vært bra. Men for ham handlet det kanskje aldri om dere, men om hans eget behov. Hva kan du gjøre nå? Bør du si noe? Hvis det føles viktig for deg å få det ut, så skriv en melding – men gjør det for din skyld, ikke for å få noe tilbake. For eksempel: "Jeg synes det er respektløst å forsvinne etter at vi delte noe intimt, spesielt etter at du signaliserte at du var ute etter noe seriøst. Jeg fortjener bedre enn det." Send – og slipp. Ikke vent på svar. Hvordan komme videre? – Snakk med noen du stoler på. Ikke bær dette alene. – Ikke gjør kroppen din eller væremåten til et problem. Dette handler ikke om deg som person. – Lag deg en "sikkerhetsstrategi" for neste gang – f.eks. vent lenger med intimitet, se etter handling mer enn ord, og stol på hva du føler over tid, ikke bare stemningen i øyeblikket. ❤️ Og husk: Du gjorde ikke noe galt. Du var åpen, ærlig og tilstede. Det er ingen svakhet i å stole på noen – det viser styrke. 4 5
Grüner Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Da var han ikke ute etter noe mer enn sex eller så var ikke du den rette for han. Men ghosting er uansett en veldig feig måte å avslutte en relasjon på, så selv om løpet er kjørt med han her, kan du godt sette han litt på plass. 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april Mange menn gjør dette så kjapt de får det som de vil ha. Det skjer spesielt med kvinner som akkurat har begynt å date og ikke er forberedt på hvor vanlig det er. Det er lovebombing ( hjerter, meldinger, lovnader, osv ) Så vær VELDIG obs om en person sender hjerter i en slik sammenheng, uten å egentlig kjenne deg. Feks kyssemunn og hjerter på i selve appen i meldinger til deg er store røde flagg. Dette er en person som tror at han får deg på kroken med et lite tastetrykk. Vanlige, empatiske mennesker, er helt normale på chat. høflige, respektfulle. Man drar på date for å sjekke om dette er en person man vil satse på. Er det ikke det, så skal man ikke lure de til sengs, ved å late som at man er en match! I så fall, skal man være åpen om at man ligger rundt. Anonymkode: 54bdd...943 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april Han kan jo fortsatt være ute etter noe langvarig selv om sexen med deg ikke falt i smak. Anonymkode: 7dff2...c1f 4
TomKrus Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Dette er et utrolig kjent fenomen. Du er mer inne i han, en han er inne i deg ! Og nei det "jakte" tullet teorien kan du legge fra deg med en gang. En som liker deg vil vise deg dette fra første stund og er på hele tiden i flere år fremover. Når det ikke er på plass og ghosting skjer ? Det er et veldig tydelig signal. "Jeg er ikke interessert" og når du ser dette er det bare å gå videre. Ikke bare være stille ! Blokkere og gå videre alltid. Da kan du oppleve at vedkommende blir mer på, men aldri la deg lure! Jeg skal garantere deg at neste gang du gir etter ? Han gjentar sine handlinger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april Hvorfor har du sex etter bare 3 dates? Er jo vanlig å vente til man flytter sammen, eller har vært kjærester et halvår eller mer. Anonymkode: 7bfc6...eb6
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Har du sendt en melding til han, eller venter du bare på at han skal sende melding? Anonymkode: a32a8...684 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn gjør dette så kjapt de får det som de vil ha. Det skjer spesielt med kvinner som akkurat har begynt å date og ikke er forberedt på hvor vanlig det er. Det er lovebombing ( hjerter, meldinger, lovnader, osv ) Så vær VELDIG obs om en person sender hjerter i en slik sammenheng, uten å egentlig kjenne deg. Feks kyssemunn og hjerter på i selve appen i meldinger til deg er store røde flagg. Dette er en person som tror at han får deg på kroken med et lite tastetrykk. Vanlige, empatiske mennesker, er helt normale på chat. høflige, respektfulle. Man drar på date for å sjekke om dette er en person man vil satse på. Er det ikke det, så skal man ikke lure de til sengs, ved å late som at man er en match! I så fall, skal man være åpen om at man ligger rundt. Anonymkode: 54bdd...943 Evt får noe de ikke ville ha. Nei, som med kvinner så er heller ikke menn i mål bare fordi man har sex - sex betyr ikke forhold. Tror man det, bør man slutte å ha sex før følelser og forholdet er etablert. Ellers har man sex fordi man har lyst - og etter bare 3 dater er det helt urimelig å forvente at det skal bli noe seriøst. Anonymkode: c771b...700 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Hvordan kan du si noe til han hvis han har ghosta deg? Anonymkode: d704e...ca4
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har du sex etter bare 3 dates? Er jo vanlig å vente til man flytter sammen, eller har vært kjærester et halvår eller mer. Anonymkode: 7bfc6...eb6 Nei, det er ikke vanlig. Ikke noe galt i å ha sex etter tre dates, og disse feigingene kunne fort holdt det gående over enda lenger tid før de ghostet. Når han først var en sånn håpløs type var det like greit å finne ut av det. Men det er klart det tærer på for den som utsettes for det. Ikke skjønner jeg hva disse mennene er ute etter heller, alle oppegående mennesker vet at den gode sexen kommer etter man har hatt flere runder, så det de ender med er sporadiske middels ligg. For noen fjols. Anonymkode: 5116f...152 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Kanskje hans oppfatning er at det er du som har ghostet ham. Anonymkode: b59b5...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #16 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Ja, og derfor er det lurt å vente med sex til ekteskapet. Anonymkode: efa24...ae0 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Move on Anonymkode: 63a6c...d3e 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #18 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): ... fra en mann som ga utrykk av å se etter noe langvarig (i følge tinder), som ga deg komplimenter, snappet hele dagen, hjerte emojis++ Så når møtes dere hjemme hos han etter 3 date, dere har sex hvor han deretter blir iskald.... Hvordan håndterer dere det? Og hvorfor gjør noen sånn? Altså ligge og derav stikke? Kan jeg ha gjort noe galt? Ligger det i naturen for menn å jakte, få byttet sitt, få det - og så miste interessen fordi han fikk det han ville ha? Kan jeg ha gjort/sagt noe som er fullstendig turn off? Stemningen var helt perfekt. Inkludert sexen (ihvertfall slik jeg oppfattet det). Hvordan kommer dere over ghosting? Bør jeg si noe til han eller vøre komplett stille? Anonymkode: d3095...68e Håper dere brukte kondom. Anonymkode: cd65a...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #19 Skrevet 13. april Han har garantert dame Anonymkode: e7816...b62 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #20 Skrevet 13. april Han fikk det han ville. Og damer lærer aldri. Anonymkode: ea54f...ceb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå