Gå til innhold

Selvbruning


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har prøvd veldig mange ulike merker med selvbruning, men synes alle avgir en irriterende og ekkel lukt i mer eller mindre grad.

Er vel antakelig virkestoffene som gir brunfargen som lager en slik lukt, men hadde vært veldig deilig å kunne være brun og lekker uten å samtidig stinke så fælt... :icon_frown:

Finnes det en selvbruning som lukter friskt og godt, eller er vond lukt noe en bare må ta med på kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du må nok ta vond lukt med på kjøpet; det er rett og slett noe som utvikles som resultat av den kjemiske prosessen som fremkaller fargen. Så selv om selvbrunere kan lukte "friskt og godt" der og da, vil alle lukte ekkelt når den har begynt å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til Natusan lukter faktisk kjempe godt. Men den må jo brukes noen ganger for å få en ordentlig farge..

Har hatt samme problem som deg. Lukter jo kjemikalier hele kroppen og klærne, etter å ha brukt en vanlig selvbruningskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den fra Body shop er min favoritt. Har prøvd Loreal, Piz buin, Fake bake og St tropez. Noen av dem var skikkelig ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Den fra Body Shop er min favoritt også. Du slipper aldri helt unna kattepisslukten, men hvis du smører deg om kvelden og vasker deg forsiktig med såpe neste morgen er det ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til Natusan lukter faktisk kjempe godt.

:riste: Synes den lukter like vondt som andre selvbrunere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tror ikke jeg orker å bruke selvbruning mer. Det lukter så grusomt :(

Også føler jeg at det tørker ut huden min. Og for ikke så snakke om det stresset det er med å påføre jevnt. Jeg får alltid veldig jevnt og fint resultat, men det er ikke gratis. Skrubbe, peele, fukte, smøre jevnt og forsiktig.

Nei takke meg til litt rynker istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Neeei, jeg vil ikke ha rynker, vil jo bare se brun og lekker ut, men slippe å lukte som en sliten matte som katta har gjort fra seg på... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt Cosmica sin på apoteket. bare brukt den i ansiktet foreløpig, men lukter helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...