Gå til innhold

CELLULITT OG SLANKEKREMER! fortell om din beste og resultat!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Min BESTE celulittkrem er en som jeg har kjøpt hos Yves Rocher og den heter Lift Dynamic og er en slags gele som smøres på lårene en til to ganger pr dag, og DEN HJELPER!!! Etter et par uker så jeg TYDELIG forskjell!!! Og denne er ikke på langt nær så dyr som alle disse andre kremene heller!!! Det er klart.....du kan ikke holde opp med denne kremen, for da kommer de tilbake, men vil vi holde opp når vi ser det virker, da?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. fint å høre at noen har skrevet om sin krem. tror jeg også faktisk også ha prøvd den geleen. er det en sånn man blir varm av... thermogel?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at noe hjelper, men nå har ingen kremer av noe slag påviselig/dokumentert effekt på cellulitter.

Det undersøkelser viser, er at de så vidt trenger gjennom hudlaget og ikke lenger. - og cellulittene er jo ganske langt nede...

Men hva vet jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lasse:

Dersom du leser om produktet Amino cream på denne siden: http://www.med-eq.com kan du se at dette visstnok er en krem som også virker på cellulitter/fettansamlinger.

Jeg skulle egentlig testa denne selv, men p.g.a. dårlig råd skal jeg vente til etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "dokumenterer" effekt vet du... Noe annet er når de blir testet av nøytrale....

Og jeg har lest norske, danske, tyske og engelske tester, og ingen finner effekt...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva produsentene kommer med av "dokumentasjon" må dere være sterkt kritisk til, også hva som blir anbefalt dere her på internett, da folk med kommersielle interesser kan uttale seg. Bl.a. er det vanlig at folk som snakker varmt om et produkt i gråsonen kan være de samme som dem som tjener penger på dette produktet her til lands. *Beskylder ingen av dere for dette*

Vær generelt skeptisk, det er mitt råd. Tro heller på leger og helsevesen som sier at "Dette har vi ikke tro på, fordi...." Ikke på produsentene som viser til sine søkte resultater, de vil ene og alene oppnå salg....

Det beste rådet jeg kan gi dere er rett og slett å spise riktig (sunn) mat, samt bruke kroppen så den får mosjon. Kombinasjonen av godt kosthold og mosjon er uslåelig, om ikke det hjelper dere så kan i alle fall ikke en krem gjøre det!!

Og skulle dere trenge en krem så.... Oppsøk legen deres for råd, ikke kjøp kreemer nær sagt hvor som helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop!

et eksempel er et helseprodukt en drikker. Det selges ikke over disk, men via "parties" etc

De "reklamerer" med en professor/lege som har utviklet dette.

Jeg synes produktet lovte vel mye med min bakrgunn i fysiologi, så jeg sjekket litt.... :wink:

Vel, han der professor, doktor, spesialist.... han finnes ikke..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hvorfor må alt være så sabla dokumentert da ? (dette gjelder også alternativ medisin....). Det går jo an å prøve selv eller høre på erfaringer fra en god venninne eller slektning som du stoler på!?!

2) Hos legen er det nok såre lite man kan få tak i av kremer som kan hjelpe for celluliter o.l. (har faktisk jobbet med leger og annet helsepersonell en stund)

3) Alt som ikke er skolemedisin er IKKE nødvendigvis bogus.

Hvorfor så negative Lasse og MFUS ?

En venninne av min tante (som jeg og kjenner) var med og testet en slik krem engang og den . . . . Ja! den virket!)

Jeg sier ikke her at ALT av dette virker, men noe gjør nok det. F.eks enkelte typer hudpleie / legemidler / alternative behandlingsformer.

Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremer virker ikke på alle fordi det faktisk finnes 3 ulike former for cellulitt og mange ulike stadier. Ikke alle kan behandles! Og i enkelte tilfeller kan faktisk mosjon gjøre det værre.. Årsaken til cellulitt er som regel hormoner, og kan man gjøre noe med dette? Jeg vil først vite hva slags stoffer det er i en krem, før jeg kan si at den virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra: Hormoner? Hvorda da?

Kattepus: Negativ? Fordi jeg har lett og sett på tester (nøytrale) av forbrukermagasiner, og ingen der er positive. ... Og synes det er ille at så mange tjener penger på noe som ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lasse:

Jeg har spurt før, og jeg spør igjen. Hva tror du har skjedd med hun dama fra tv-shop, som har ett stort og ett lite lår. Der hun visstnok skal ha brukt Comet shaping solutions body contour gel på det minste låret. Tror du det er bildemanipulasjon eller tror du de har betalt henne for fettsuging av det ene låret? Punktslanking kan det jo ikke være, for det har du sagt tidligere at ikke er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett det der... Men er låret mye mindre altså? Hvordan kan du vite at det ikke skyldes muskulatur? Deter mye mer av det på et lår... samtidig er det ikke noe problem å manipulere bilder... Og det er MYe fett som skal bort for å SE forskjell... Dessuten sier jo alle leger at krmer ikke en gang når til det innerste hudlaget, hvordan kan det da komme ned til fett?

Memnjeghar ikke sett dette, så det spesifikt kan jeg ikek si noe om.

Jeg tror bare ikke på at det virker... Hvorfor da gå til fettsuging, dersom en bare kan smøre på krem.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Til deg som lurte angående den jeg har prøvd. Husker ikke helt hva den koster, men det er mellom 150-200kr for en flaske. Den har jeg kjøpt gjennom et firma som heter Yves Rocher. I Norge selger de kun på postordre. Og til dere som sier at bevist dokumentasjon fra produsenten ikke betyr noe: HELT ENIG, MEN jeg tror jo på det jeg selv ser:) Men jeg sier jo også at det er ikke sikkert denne geleen virker på alle, men på meg gjør den da altså det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går ut fra at cellulitters årsak er hormoner, fordi det er mest kvinner som har det.

Fettsuging kan faktisk gjøre cellulitt værre, fordi det viser bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...