Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #1 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har så lenge jeg kan huske kun tillat meg én dag i uka hvor jeg får spise godterier. Mye av grunnen til det før var at jeg ikke ville bli tjukk. Nå er det også pga det, men også fordi jeg blir i en så mye bedre form fysisk og psykisk hvis jeg holder meg unna junk-food og lignende og kun tillater meg dette en gang i uka. Jada, det hender jo at jeg tar meg en sjokkis innimellom hvis jeg virkelig får lyst, men jeg klarer å holde meg på matta. Det er heller ikke noe problem for meg. Passer dere på hva dere spiser? Og har dere spisedag(er)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #2 Del Skrevet 12. mars 2006 Spiser alt jeg vil hele tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #3 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har spisedag hver dag jeg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 12. mars 2006 #4 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er veldig opptatt av hva jeg spiser, og er for tiden flink til å holde meg unna godteri i ukedagene. Alkohol har jeg ikke drukket på flere måneder. Har jeg skikkelig lyst på noe, så spiser jeg det hvis jeg fortsatt har det etter å ha spist et ordentlig måltid - eller om jeg har vært flink en lang periode, da trenger jeg bare ha LITT lyst for at jeg skal tillate meg litt godt. Men nei, jeg har ingen faste spisedager. Da jeg hadde det før fungerte det dårlig, siden jeg syntes jeg 'måtte' spise dritt siden det var den ene dagen i uka jeg kunne det, selv om jeg egentlig ikke hadde lyst på. Bruker heller metoden over, den funker som regel kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #5 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har ingen faste spisedager. Har jeg lyst på f.eks. potetgull, så spiser jeg det, men jeg spiser ikke 5 poser i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #6 Del Skrevet 12. mars 2006 Har jeg skikkelig lyst på noe, så spiser jeg det hvis jeg fortsatt har det etter å ha spist et ordentlig måltid - eller om jeg har vært flink en lang periode, da trenger jeg bare ha LITT lyst for at jeg skal tillate meg litt godt. ← Smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #7 Del Skrevet 12. mars 2006 Spiser alt jeg vil hele tiden jeg ← Jeg også. Men ikke samme middag flere dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #8 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg også. Men ikke samme middag flere dager på rad. ← Hvorfor? Pga variasjon? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 12. mars 2006 #9 Del Skrevet 12. mars 2006 Smart. ← Ja, spesielt om det måltidet er en proteinshake med kvalmende søtlig smak. Funker nesten hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #10 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvorfor? Pga variasjon? :klø: ← Ja. Variasjon er sunt, dessuten går man ikke så fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #11 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja. Variasjon er sunt, dessuten går man ikke så fort lei. ← Joda, enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #12 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja, spesielt om det måltidet er en proteinshake med kvalmende søtlig smak. Funker nesten hver gang. ← Smartere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mars 2006 #13 Del Skrevet 12. mars 2006 Etter at jeg kom meg ned i den vekten jeg ønsker å være, spiser jeg det jeg har lyst på NÅR jeg har lyst på det. Hemmeligheten min ved å holde vekten er trim, samt at jeg ikke spiser når jeg ikke har lyst på mat. Noen ganger kan jeg spise sjokolade flere ganger i uken, bare fordi jeg har lyst på det, men om det står en skål fremme med noe godt og jeg ikke har lyst på, så spiser jeg det heller ikke. Funker som juling for meg, har holdt vekten i et år på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 12. mars 2006 #14 Del Skrevet 12. mars 2006 Spiser alt jeg vil hele tiden jeg ← Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #15 Del Skrevet 12. mars 2006 Etter at jeg kom meg ned i den vekten jeg ønsker å være, spiser jeg det jeg har lyst på NÅR jeg har lyst på det. Hemmeligheten min ved å holde vekten er trim, samt at jeg ikke spiser når jeg ikke har lyst på mat. Noen ganger kan jeg spise sjokolade flere ganger i uken, bare fordi jeg har lyst på det, men om det står en skål fremme med noe godt og jeg ikke har lyst på, så spiser jeg det heller ikke. Funker som juling for meg, har holdt vekten i et år på denne måten. ← Tviler ikke, men jeg blir så slapp og daff hvis jeg ikke spiser sundt rett og slett. Har merket at når jeg har gitt blaffen i spisedagen og har skeia ut hele uka, ja da blir jeg gretten, får vondt i magen, mindre overskudd, osv... Men selvfølgelig... Trim er nok svaret for ganske så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 12. mars 2006 #16 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis du skal spise søtsaker, pizza, is eller annen 'nei-mat'i løpet av uken, spis det rett etter din hardeste styrkeøkt. Da vil svært mye av energien i disse måltidene gå med til å bygge muskelmasse, og ikke bli lagret i fettceller, som den generelt ville blitt på en vanlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. mars 2006 #17 Del Skrevet 12. mars 2006 Vi har spise-grise-mat en dag i uka. Så er vi sunne de andre dagene stort sett. Hender seg det blir en sjokolade eller noe midt i uka også, men det er veldig sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #18 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis du skal spise søtsaker, pizza, is eller annen 'nei-mat'i løpet av uken, spis det rett etter din hardeste styrkeøkt. Da vil svært mye av energien i disse måltidene gå med til å bygge muskelmasse, og ikke bli lagret i fettceller, som den generelt ville blitt på en vanlig dag ← Takk for tips min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 12. mars 2006 #19 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis du skal spise søtsaker, pizza, is eller annen 'nei-mat'i løpet av uken, spis det rett etter din hardeste styrkeøkt. Da vil svært mye av energien i disse måltidene gå med til å bygge muskelmasse, og ikke bli lagret i fettceller, som den generelt ville blitt på en vanlig dag ← Problemet med dette for min del, er at jeg absolutt ikke har lyst på noe usunt rett etter styrkeøkten. Da føler jeg meg sunn, har lyst til å være sunn - mens det er verre sent på kvelden når jeg er daff fra før, osv. Bah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #20 Del Skrevet 12. mars 2006 I en periode drakk jeg en liter sjokolademelk og spiste en pose seigmenn etter hver trening. Det er kanskje å dra strikken litt langt for enkelte, men jeg la ikke på meg et gram fett. Jeg spiste imidlertid veldig bra med unntak av disse måltidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå