Gå til innhold

Hvor viktig er bilen til mannen for damer

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo visse typer biler folk blir provosert over eller virker til å få mer lyst til å "ta noen" hvis de har en slik bil? "hvordan våååååger du å ha en fet bil... jeg er jo her!!! jeg har needz!" 

orker ikke de folkene heller, så best å bare ha en kjempekjedelig bil, men hvis bilen er altfor kjedelig så blir jo noen nysgjerrig for da er man over der hvor man virker som en person trenger mye tilpasninger.. sånn sær med briller.. 

Anonymkode: 23d4e...0db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.38):

Det er det alle damer sier, men når jeg ser en ung mann med en tilsvarende bil, er det ofte med en pen dame på passasjersetet... det var også derfor jeg fikk tanken om å investere alt jeg har av sparepenger i en sånn bil... Jeg eier allerede en leilighet, så jeg er inne på boligmarkedet.... Sist jeg var på en date, var vi i min leilighet (som kostet 6 mill da jeg kjøpte) så ganske stor og et minst like stort pengesluk som en bil, så var det interesse helt til jeg tilbød å kjøre henne hjem og hun så min nåværende bil som er ganske billig og blir lite brukt, da var hun mindre imponert, og ba bare om å bli kjørt til nærmeste Tbane stasjon... Jeg så henne aldri igjen.... 

Anonymkode: 6d052...26a

Jeg ble i lag med mannen til tross for at han hadde en ubrukelig sedan med minimal lasteplass og ute evne til å trekke over 2 tonn. Jeg holder meg med bilen jeg vil ha selv.

Anonymkode: 3cecd...81b

• Liker 3
Skrevet
-jk- skrev (1 time siden):

Hva er feil med Outlander? Min svigerinne har en, de har hatt den i sikkert 10 år og det har vært helt minimalt med problemer og reparasjoner. Jeg tipper en hvilken som helst tysk SUV hadde vært minst 3 ganger så mye på verksted. 

Dårlig materialkvalitet, dårlig byggekvalitet, dårlige kjøreegenskaper, dårlige prestasjoner, dårlige miljø-regnskap og eskalerende vedlikeholdskostnader grunnet dårlig hybridløsning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 19.24):

Jeg vet at det er et dumt spørsmål, men hvis jeg skulle investert i en bil for å få draget på pene damer, er dette viktig for damer? Jeg kan enten kjøpe en brukbar elbil for 100-130k som er godt brukt, eller investere 900 tusen i en ny BMW iX60. Er dette noe som gjør forskjell hos damer i slutten av 20-årene? Får jeg automatisk mer tilbud ved å kjøre en dyr bil eller er det hipp som happ?

Med andre ord, er det verdt det eller ikke, å bruke alle penger på en dyr og god bil for å øke mulighetene for å bli kjent med damer?

Frustrert mann på 30.

Absolutt ikke!! En så dyr bmw hadde du i mine øyne vært en klypse... slike mannfolk ser ikke jeg på. 

Anonymkode: d721e...be6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Bil er så uinteressant for meg at jeg ikke vet hva.som er bra, eventuelt dyre, merker (men en ny Tesla i disse dager ville ikke vært et pluss, av åpenbare grunner) og kunne ikke brydd meg mindre om hva slags bil mannen hadde, eller for den saks skyld om han hadde en - selv lever jeg helt fint uten. Det måtte i så fall ha vært en 2cv med blomsterkasse - da kunne jeg blitt sjarmert... :fnise:

• Liker 2
Skrevet
Snok1 skrev (45 minutter siden):

Dårlig materialkvalitet, dårlig byggekvalitet, dårlige kjøreegenskaper, dårlige prestasjoner, dårlige miljø-regnskap og eskalerende vedlikeholdskostnader grunnet dårlig hybridløsning.

Så rart da, at det er mange av dem på veien 😄 Alle er nok ikke misfornøyd da 😄 

Skrevet
Mardina skrev (32 minutter siden):

Så rart da, at det er mange av dem på veien 😄 Alle er nok ikke misfornøyd da 😄 

Det er mange Hyundaier på veien også.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 40 her. Best med en gjennomsnittlig bil som ikke er alt for liten, det var påvirket meg før, må jeg innrømme. Men luksusbil er heller ikke bra, vil ha noen som er litt jordnær.

Anonymkode: edbbb...b03

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.38):

Det er det alle damer sier, men når jeg ser en ung mann med en tilsvarende bil, er det ofte med en pen dame på passasjersetet... det var også derfor jeg fikk tanken om å investere alt jeg har av sparepenger i en sånn bil... Jeg eier allerede en leilighet, så jeg er inne på boligmarkedet.... Sist jeg var på en date, var vi i min leilighet (som kostet 6 mill da jeg kjøpte) så ganske stor og et minst like stort pengesluk som en bil, så var det interesse helt til jeg tilbød å kjøre henne hjem og hun så min nåværende bil som er ganske billig og blir lite brukt, da var hun mindre imponert, og ba bare om å bli kjørt til nærmeste Tbane stasjon... Jeg så henne aldri igjen.... 

Kan det være at personligheten din er litt kjedelig? Eller at du fremstår veldig usikker på deg selv?

• Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Det er mange Hyundaier på veien også.

Og poenget ditt er? Folk står fritt til å velge den bilen de vil ha, enten det står Honda, Mitsubishi, Hyundai eller Tesla i fronten 😄 

Du får ikke gjort noe med det du 😄

• Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (25 minutter siden):

Og poenget ditt er? Folk står fritt til å velge den bilen de vil ha, enten det står Honda, Mitsubishi, Hyundai eller Tesla i fronten 😄 

Du får ikke gjort noe med det du 😄

Selvsagt. Hvis ikke ville disse merkene opphørt å eksistere. 
Poenget mitt er at Mits Outlander er en drittbil. I dag er strengt tatt alle hybridbiler drittbiler. Det er en teknologi som løste et problem som ikke lenger eksisterer.

Men av alle drittbilene som utgjorde hybridbilklassen, var Outlander i særklasse.

AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt ikke viktig for noe seriøse greier, men kan sende et par ekstra blikk til både menn og kvinner som sitter i en eldre og velholdt luksusbil. Husker jeg måtte plukke opp kjeven fra gulvet da ei smellvakker kvinne sent i 40-åra steg ut av sin vintage Porsche - leppestift i samme tone som lakken. HerreGUD for et ikon! For en klasse! Hadde latt henne gjøre hva hun ville med meg i baksetene der🤣

Hilsen K32

Anonymkode: e9066...b33

• Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (31 minutter siden):

Selvsagt. Hvis ikke ville disse merkene opphørt å eksistere. 
Poenget mitt er at Mits Outlander er en drittbil. I dag er strengt tatt alle hybridbiler drittbiler. Det er en teknologi som løste et problem som ikke lenger eksisterer.

Men av alle drittbilene som utgjorde hybridbilklassen, var Outlander i særklasse.

Tror neppe at ALLE de som faktisk har Mitsubishi Outlander, er enig med deg 😄 Noen drittbiler finnes det sikkert av dem (som med de fleste andre bilmerker) også, men det hadde neppe vært en del av dem ute på veien om det virkelig var en drittbil..... Eller har du snakket med absolutt ALLE som har Outlander? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du vil tiltrekke deg damer og tror bilen er problemet. Så jeg kom til å tenke på en kamerat av meg som alltid har hatt sånn dametekke. Han er sånn middels,eller så vidt over middels i utseende, men har alltid draget på veldig fine damer. Dette har han hatt selv om han bodde på gutterommet hjemme hos pappa eller i egen leilighet og med en gammel, billig bil. Men han er morsom. Tuller alltid. Veldig sosial og omgjengelig. Ikke redd for å snakke med folk. Er ganske sikker på at det ikke er bilen som er problemet.

Anonymkode: d375c...144

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Tror neppe at ALLE de som faktisk har Mitsubishi Outlander, er enig med deg

Det ville jo vært utrolig trist for dem, og det er ikke et poeng for meg. La oss håpe flest mulig er mest mulig fornøyd så lenge som mulig.

Skrevet (endret)

.

Endret av fugl fønix
AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig i det hele tatt. Hvis jeg har behov for dyr statusbil, så kjøper jeg den selv.

Anonymkode: 61794...04d

Skrevet

Er du bilentusiast? Eg er, eg er dame. Men interesse må jo vere der.....ellers er det ikkje vits i. 

Så spørs det kan damer du vil tiltrekke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...