Gå til innhold

Hvor viktig er bilen til mannen for damer

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

De damene som er verdt å ta vare på bryr seg ikke om sånt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Yea, right. Tror de fleste har billån så det holder, - om det er bakt inn i huslånet eller ikke. 

Anonymkode: 49041...6cb

Har alltid kjøpt mine biler kontant. Hater gjeld. Kjøper kun det jeg har råd til. Jeg er flink til å spare.

Anonymkode: d375c...144

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bil er bil, det er kun et fremkomstmiddel. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre, samma for meg om du har en liten fiat eller tesla eller ferrari.

Anonymkode: f385b...5bc

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg absolutt ikke noe som helst om hvilken bil andre kjører, inkludert om jeg var singel. Hva jeg selv kjører derimot 😁

Men jeg ville brydd meg om bilen stinket søppel og var full av dritt. Det lover nemlig ikke godt om hvordan man behandler eiendelene sine. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For meg er alle BMWer kebabbiler. Aner ikke hvordan denne ser ut engang. 

Så lenge du ikke kjøper tesla, kommer du langt i dag. 

Anonymkode: 31dc1...cac

:hoho: 

Morroklumpen. Tenker du ts skal dra høyreekstreme damer? Ingen andre i samfunnet så mye som innrømmer at de kjører tesla for tiden. Tesla. Omtrent like sexy som hakekors..

Anonymkode: 27a82...e42

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt fyren har bil eller ei. Men så bor jeg midt i Oslo sentrum, da.

K30

Anonymkode: 87e24...e66

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har råd til å bli med på ferie fordi du brukte alle pengene på bil og ikke klarer å spare opp så er det jo skikkelig teit. Jeg vil ikke ha en som er uansvarlig økonomisk.

Og jeg har selv dyr smak i biler. Men hva DU kjører rundt i driter jeg i. Men jeg har begynt å tenke på at jeg vil kjøre rundt i en trygg bil, for sikkerhet. Altså da ikke en gammel holk. 

Anonymkode: d375c...144

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Den eneste grunnen til å kjøpe seg en dyr og imponerende bil er for å fange interessen til andre menn. Kvinner bryr seg, på generell basis, veldig lite om bil. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikre, umodne guttehvalper, som bruker bil som penisforlenger, er skikkelig turnoff 🤮🤮

Anonymkode: 6e217...d97

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Etter at jeg gikk over til en BMW 7 serie fikk jeg pult veldig mye mer enn da jeg hadde en Toyota Auris. Dette til tross for at jeg hadde sekstrinns-diesel og 14 AC/DC CDer. 

Ikke hør på noen her inne. Dyr bil = masse puling. Du trenger bare å vri om nøkkelen og trykke litt på gassen så får hele gata buksevann. Broom broom. 

Og du? Husk skvettlapper ;)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir så TOTALT faen. Eksen kjørte en bil som var så gammel og stygg at to kompiser hadde det som en inside joke i årevis, det sier vel litt. Og ironisk nok er det flere menn som har nevnt bilen sin til meg både på Tinder og privat for å få meg på date. 

Anonymkode: 0f5b0...42d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
late_argument skrev (14 minutter siden):

Etter at jeg gikk over til en BMW 7 serie fikk jeg pult veldig mye mer enn da jeg hadde en Toyota Auris. Dette til tross for at jeg hadde sekstrinns-diesel og 14 AC/DC CDer. 

Ikke hør på noen her inne. Dyr bil = masse puling. Du trenger bare å vri om nøkkelen og trykke litt på gassen så får hele gata buksevann. Broom broom. 

Og du? Husk skvettlapper ;)

Hvis man henger på Shell og skal plukke opp tenåringer 😆

Anonymkode: 0f5b0...42d

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er ekstremt opphengt i bil og andre overfladiske ting, ville falt langt ned hos meg. 

Anonymkode: b0944...1ba

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig viktig,

Den må være tilpasset økonomien. Har man ikke klart å kjøpe bolig, så er det tullete å ha bil, og enda mer idiotisk å ha en dyr bil. 

Falt for en student, uten bil. Nå eier vi to ganske dyre biler - uten billån. Slik økonomistyring var avgjørende for at et forhold var aktuelt. 

Anonymkode: 035c1...656

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en Toyota HiAce ts, da skal du se damene faller som fluer 😉

Anonymkode: 750aa...b00

AnonymBruker
Skrevet

Super duper viktig at mannen har overlander bil og kan skru selv. Eneste mannen jeg er interessert i når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: d7f68...1f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bryr meg null om bil og like lite om en manns eventuelle bil. Tror de jeg har vært sammen med ikke har hatt lappen en gang så bil er ekstremt lite viktig for min del. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg absolutt null prosent. Har verken bil eller førerkort selv. En mann som tror han "drar damer med fet bil", hadde uansett vært uaktuell 😅

Ellers ingen overraskelse at "damene lyver"-incelene straks kastet seg over tråden. 

Anonymkode: 0c3c5...cbb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 19.24):

Jeg vet at det er et dumt spørsmål, men hvis jeg skulle investert i en bil for å få draget på pene damer, er dette viktig for damer? Jeg kan enten kjøpe en brukbar elbil for 100-130k som er godt brukt, eller investere 900 tusen i en ny BMW iX60. Er dette noe som gjør forskjell hos damer i slutten av 20-årene? Får jeg automatisk mer tilbud ved å kjøre en dyr bil eller er det hipp som happ?

Med andre ord, er det verdt det eller ikke, å bruke alle penger på en dyr og god bil for å øke mulighetene for å bli kjent med damer?

Frustrert mann på 30.

Anonymkode: 6d052...26a

Nei, men ikkke kjøp elbil 🤣😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om bil på den måten at den må være veldig dyr, ny eller av et spesielt merke. Men jeg er opptatt av at en evt partner har ordnet økonomi og en bil i ok stand er en del av den pakka.

Anonymkode: 7b9c5...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...