Gå til innhold

Hvor viktig er bilen til mannen for damer

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken bil en mann kjører (så lenge det ikke er en Tesla) 

Boligen hans bryr jeg meg dog om. Men bil? Aldri i verden. 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Vet du hva. Ikke hør på hva damene sier når de nekter for at det har noe å si 😅 tror egentlig det du kan gå ut ifra er at når du spør dem om noe, så vil de alltid svare det som er politisk korrekt. Men det er ikke dette som er sannheten.

I dette tilfelle vil du få svar som nei, overhode ikke, har ingenting å si. Men tilfeldigvis finner de en mann som gjerne har det. Samme med utdannelse, solid økonomi osv. det er bare «tilfeldig» at de ender opp med en slik mann. Disse som ikke gjør det, de har ikke sjans på en slik mann.

Anonymkode: e5eb8...aeb

Hilsen mann. 🙄

Kvinner bryr seg ikke om bil. Men de bryr seg om utdannelse og solid økonomi. Det er ikke en motsetning. 

Anonymkode: bb5e7...7c2

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mannen kjørte ford transitt når vi møttes 🤣 Såg ikke på bilen med andre ord ! 

Anonymkode: 7c25d...28b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uviktig. Men den kan være sikker og ren inni.

Anonymkode: 4b389...bf5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du hva. Ikke hør på hva damene sier når de nekter for at det har noe å si 😅 tror egentlig det du kan gå ut ifra er at når du spør dem om noe, så vil de alltid svare det som er politisk korrekt. Men det er ikke dette som er sannheten.

I dette tilfelle vil du få svar som nei, overhode ikke, har ingenting å si. Men tilfeldigvis finner de en mann som gjerne har det. Samme med utdannelse, solid økonomi osv. det er bare «tilfeldig» at de ender opp med en slik mann. Disse som ikke gjør det, de har ikke sjans på en slik mann.

Anonymkode: e5eb8...aeb

Hva i all verden er det som får noen menn til å bare erklære at alt kvinner sier er løgn? Prøv å få litt respekt. 

Anonymkode: cff04...a56

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en bolig, men må ta låne ca 30% av kjøpesummen til denne bilen. Interiør prøver jeg å gjøre billig, men likevel god stil. Klær det samme, bruker H&M, Cubus, Anton Sport/XXL for sportsklær/løpesko, så ikke voldsomt med bruk der. Solid sparing vil det jo være lite av hvis jeg bruker sparepengene på bilen. Jeg solgte alt av fond osv ut for noen uker tilbake for å kjøpe denne bilen etter jeg fikk finansieringsbevis.... Men man er jo fremdeles litt usikker... Det er mye penger å spare på å kjøpe en brukt og eldre tesla f.eks, men om man tiltrekker damer av det, er jo en annen sak.

Anonymkode: 6d052...26a

For min del er det galskap å tømme alt av sparing (og i tillegg låne flere hundre tusen) for å kjøpe en så dyr bil. Med unntak av Tesla (som for tiden virker frastøtende), bryr de fleste damer seg fint lite om bilen. Det er langt viktigere at den er ren og ikke fylt av søppel og støv.

Lytt til magefølelsen, ikke kast bort sparepengene på en dyr bil.

Anonymkode: 4444e...c59

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt uviktig faktisk. Med mindre han kjørte Tesla, da ville jeg sett på ham som uinteressant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet at det er et dumt spørsmål, men hvis jeg skulle investert i en bil for å få draget på pene damer, er dette viktig for damer? Jeg kan enten kjøpe en brukbar elbil for 100-130k som er godt brukt, eller investere 900 tusen i en ny BMW iX60. Er dette noe som gjør forskjell hos damer i slutten av 20-årene? Får jeg automatisk mer tilbud ved å kjøre en dyr bil eller er det hipp som happ?

Med andre ord, er det verdt det eller ikke, å bruke alle penger på en dyr og god bil for å øke mulighetene for å bli kjent med damer?

Frustrert mann på 30.

Det er enten dette eller dette? Finnes ingen mellomting liksom?😂 Fra spøk til alvor. Det er viktig. Jeg dater ingen menn som kjører noe annet enn tyske og engelske biler. En annen ting er størrelsen på bilen. En voksen mann skal ikke kjøre rundt i små konebiler. 

Anonymkode: 717d3...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er enten dette eller dette? Finnes ingen mellomting liksom?😂 Fra spøk til alvor. Det er viktig. Jeg dater ingen menn som kjører noe annet enn tyske og engelske biler. En annen ting er størrelsen på bilen. En voksen mann skal ikke kjøre rundt i små konebiler. 

Det finnes jo såklart det, men det er på en måte rangen jeg hadde tenkt på til bilkjøp.... Ikke noe under eller over.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brydd meg om bil, så lenge den er ren inni.

Nå er jeg i ett langvarig forhold, og det jeg bryr meg om er at bilen er sikker og at den ikke er dyr. Går ikke med på noe billån nå som renta på de fort er oppe i 9%.

Anonymkode: 49041...6cb

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at det er et dumt spørsmål, men hvis jeg skulle investert i en bil for å få draget på pene damer, er dette viktig for damer? Jeg kan enten kjøpe en brukbar elbil for 100-130k som er godt brukt, eller investere 900 tusen i en ny BMW iX60. Er dette noe som gjør forskjell hos damer i slutten av 20-årene? Får jeg automatisk mer tilbud ved å kjøre en dyr bil eller er det hipp som happ?

Med andre ord, er det verdt det eller ikke, å bruke alle penger på en dyr og god bil for å øke mulighetene for å bli kjent med damer?

Frustrert mann på 30.

Jeg tror ikke sånt funker i Norge, men videre nedover i Europa funker det bedre. 

Damer fra øst-europa elsker BMW iallefall. Men her har det en annen status

Anonymkode: ac315...42b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bruke mye penger på bil anser jeg som idiotisk, så det trekker veldig ned. 

Anonymkode: 5a270...061

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes jo såklart det, men det er på en måte rangen jeg hadde tenkt på til bilkjøp.... Ikke noe under eller over.... 

Da ville jeg gått for en suv til rundt 600 000 brukt. Da får du en del bra

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri brydd meg om bil, så lenge den er ren inni.

Nå er jeg i ett langvarig forhold, og det jeg bryr meg om er at bilen er sikker og at den ikke er dyr. Går ikke med på noe billån nå som renta på de fort er oppe i 9%.

Anonymkode: 49041...6cb

… mens vi andre enten ikke har billån eller selvsagt har bakt det inn i boliglånet…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bryr meg ikke. Er den trafikksikker og tar meg/vi fra a til b så spiller det nada rolle hvilken bil. Bør være rimelig ryddig og reint innvendig da. 

Anonymkode: a054c...acb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det litt relevant. Litt!

Alt vi gjer sender ut nokon signaler, same med valg av bil. 

Køyre du rundt på eit vrak stappa med pant og boss? Turnoff.

Porsche? Turnoff. Signal = problemer med å binda seg og ikkje ferdig med ungkars-perioden.

Ein kjedelig toyota gjer meg litt yr. Potensiale for reproduksjon.

+ for å faktisk ha lappen. Orke ikkje køyra rundt på deg 🤣

Anonymkode: 26250...e5d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert mann på 30.

Kjenner ingen damer som bryr seg om biler. Ville investert i noe annet.  Høflighet, empati og god hygiene f.eks 👍🏻

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

BMW er i hvert fall turn-off.

Anonymkode: afbfe...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror nok det er litt flere nyanser her. 

Om du kjøper deg en dyr bil som ikke står i stil til inntekten, så vil hun ikke bli særlig imponert, og kanskje tenke "luksusfellen" neste.

Men om du henter henne i en dyr fin bil, kjører ned til båthavna og tar henne med på en liten tur med luksusyachten, før dere reiser hjem til luksuskåken som er innredet av en interiør arkitekt, så vil nok interessen øke. Og visst du selv ser rimelig bra ut så er det bare å kjøre vannplaningstesten, be henne sette seg på en glatt stol og se hvor lang tid det tar før hun sklir av stolen.

Og mange vil nok fortsatt påstå at bil og rikdom ikke har innvirkning, men vi husker alle hvordan den Israelske svindeleren lurte dame etter dame med dyre biler, privatfly og dyre vaner, så det måtte jo være noe som var tiltrekkende og fikk damene til å ta opp store lån og hjelpe han ut av en midlertidig knipe, når han tilfeldigvis ikke fikk tilgang til kontoen sin av ulike årsaker. 

Og ikke tolk meg feil, jeg mener absolutt at det er fornuftig å velge seg en partner som kan vise til veldig god økonomi, spesiellt visst han matcher på andre måter også. Hvem ønsker seg ikke økonomisk frihet i livet og en trygg økonomisk oppvekst for sine barn.

Anonymkode: 5af82...21e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisforlenger heter det hvis bilen er penere enn mannen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal fungere som normalt, ikke stinke og være passe ryddig. Helst god å sitte i også om jeg skal være med på lange turer. Bortsett fra det så bryr jeg meg ikke

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...