Gå til innhold

Priser hos frisøren


Gjest Smarties - ikke innlogget

Anbefalte innlegg

Gjest Smarties - ikke innlogget

Hva koster det (sånn ca) for å klippe tupper + stripe håret? (Ønsker litt mørkere striper - hvis det har noe å si..) Lengden er litt lenger enn skulderlangt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos frisøren for en uke side, og da betalte jeg 435 for hettestriping. Striping med folie koster litt mer tror jeg. Men egentlig varierer pris veldig mye fra frisør til frisør.

Klipp betaler jeg 420 kr for forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smarties - ikke innlogget

Var du hos en kjede da du stripet? (Jeg holder til i Oslo..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos chilli, og jeg vet neimen om det er en kjede. Men har vært hos nikita, og der var prisene likens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig ann på hvor du går!!

Jeg spurte på Nikita i Ski om pris på dette. (Jeg har hår til midt bakpå ryggen) og hun mente at det ville komme på 1000-1200kr.

Jeg har gjort det før på en salong i Moss (ikke noen kjede) og der koster det rundt 600kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg betalte 820 tilsammen for klipp og hettestriping, tipper bare stripingen egentlig koster cirka 450.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 400 for klipp og 580 for striping med folie. Dersom jeg skal farge det også, så har de "pakkepris" for farging og striping og da kommer det på 640 pluss 400 for klipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 200 kr hos frisørlinja på vgs :)

Eller sist fikk jeg det faktisk gratis også da, fordi de hadde "prosjektdag" og trengte "modeller". Læreren var med hele tiden, og det eneste jeg måtte gjøre som takk var å lovet stille opp på et før og et etter bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...