Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #921 Del Skrevet 24. mai 2006 You are 15 weeks pregnant. If your baby is going to have dark hair, the cells which colour it start to produce their colour about now. Tiredness is less of a problem now than it might have been at the beginning of your pregnancy - take the chance to use the extra energy to become more active! Your skin may show some pigmentation. A dark line may appear down the centre of your abdomen, and your nipples may darken. You're less likely to notice any of this if you are very fair-skinned. If you are olive, black or brown skinned, the colouration will be visibly darker than the rest of your skin. Constipated? Very common nuisance during pregnancy - and best helped with a change in diet. Increase your fluid and fibre intake, and eat more fruit and vegetables. Prunes are very good for this! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 24. mai 2006 #922 Del Skrevet 24. mai 2006 Hurra for 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #923 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk Vilje78! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 #924 Del Skrevet 24. mai 2006 Grattis med 15 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #925 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk Missbumblebee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. mai 2006 #926 Del Skrevet 24. mai 2006 Kjempesøte de babyklærne! Fikk lyst på sånne jeg og... Men her må man nok vente litt før det er lov med mer babyshopping, for jeg tok sånn av for ikke så lenge siden! Skulle egentlig bare inn og for 15 uker! (Av en eller annen grunn føler jeg du raser ifra meg... Føler liksom at det går raskere med deg enn med meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #927 Del Skrevet 24. mai 2006 GRATTIS tilbake med 12 uker Sensommerbruden! Tenk, nå er du forbi de første 3 mnd, er det ikke deilig? Ja, babyshopping kan lett ta av, vertfall når det fins nettbutikker også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. mai 2006 #928 Del Skrevet 24. mai 2006 GRATTIS tilbake med 12 uker Sensommerbruden! Tenk, nå er du forbi de første 3 mnd, er det ikke deilig? Ja, babyshopping kan lett ta av, vertfall når det fins nettbutikker også! ← Ja, nettbutikker er minst like farlige som andre butikker, og så er de så tilgjengelige! (Må passe på å ikke rote meg inn i sånne på en stund ennå! *notere bak øret*) Er altfor mye fint til små babiser! Og så trenger man jo litt, siden de vokser så fort! Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. mai 2006 #929 Del Skrevet 24. mai 2006 Tenk at du allerde er 15 uker på vei! Går kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 24. mai 2006 #930 Del Skrevet 24. mai 2006 Hihi, 15 uker!! Tenk at lille barnet driver og produserer hårfarge nå!! Herregud, det er så rart at alt det skjer inne i magen!! :klø: Men du? Før du ble gravid; hadde du sett for deg at det skulle skje med deg? Hadde du drømt om det lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #931 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer GARANTERT til å kjøpe noe babyrelatert snart Sensommerbruden Ja det går fort *MissS* !! Men ikke fort nok fram til UL Ja er det ikke sprøtt Floja Felíz! Koselig med PM forresten! Før jeg ble gravid tenkte jeg bare at vi må sikkert prøve flere ÅÅÅÅR! Men så ble jeg gravid FØR vi startet prøvinga! Nå drømmer jeg bare om å holde den lille babyen i armene... Og til å høre hjertelyden (som snart kommer i posten!!) igjen, for nå trenger jeg ny bekreftelse på at det er liv der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. mai 2006 #932 Del Skrevet 24. mai 2006 15uker alt??? Så moro!!! Har gått veldig fort altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #933 Del Skrevet 24. mai 2006 Grace Ja det går MYE fortere etter de første 12 ukene vertfall! Hvordan går det med prøvinga? Jeg har allerede begynt på baby hjemmesiden til vår lille.. Skriver litt journal under graviditeten nå, koselig å ha til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 24. mai 2006 #934 Del Skrevet 24. mai 2006 Før jeg ble gravid tenkte jeg bare at vi må sikkert prøve flere ÅÅÅÅR! ← Hihi, det er det jeg tror også. Så gøy med hjemmeside! Gleder meg til å se den. Der ser du; du FIKK noe annet å gjøre etter at bryllupsplanleggingen er over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. mai 2006 #935 Del Skrevet 24. mai 2006 Grace Ja det går MYE fortere etter de første 12 ukene vertfall! Hvordan går det med prøvinga? Jeg har allerede begynt på baby hjemmesiden til vår lille.. Skriver litt journal under graviditeten nå, koselig å ha til senere. ← Prøvinga går bra den.. PP6 er i gang.. Nå må det skje noe snart håper jeg... Hørtes veldig koselig ut med hjemmeside da:.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #936 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja det er nok å gjøre nå fremover Floja Felíz Jeg skal begynne på scrapbook av bryllupet og ferien snart også! Men gleder meg til det er noe liv i huset, siden det ofte blir sløve kvelder foran TV'n etter jobb........ Tenker bare på påske, jul og ferier, det blir så gøy med barn! :-D Ikke tenk på at dere må prøve lenge, for det er baaare tull! Spennende Grace! Ja nå skjer det nok noe snart.. Hvis ikke er det alltid hjelp å få! :-D Gleder meg til kino ikveld..! :-D Også må jeg få levert gifteringen igjen.. Hun dama var elendig til å måle! Mannen leverte sin endel ganger, og fikk den mindre. Jeg må ha min 2 str mindre tror jeg. Pes.. Håper snekker og elektriker har sett på soverommet, og fiksa endel idag. Irriterende hvis det ikke blir ordna før over helga.. men det må skje denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 24. mai 2006 #937 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg tenker også endel på dette med ferier og høytider og slikt. I går slo det meg plutselig at det er farsdag et par måneder etter termindatoen, og at dette plutselig er en dag som vil bety noe fremover ! Det er så rart, men samtidig så fint. Og tenk, fra og med neste februar vil VI være de som det skal settes pris på på morsdagen Det klarer jeg bare ikke å sette meg inn i. Jeg innser at det skal komme et barn, men jeg klarer bare ikke å sette meg in i at det skal komme fra min mage.. Rare greier dette. Kos deg på kino da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 24. mai 2006 #938 Del Skrevet 24. mai 2006 Grattis med 15 uker!! Føler du tar meg igjen jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #939 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, dager som julaften & 17.mai feks, det syns jeg alltid er litt kjedelig, men nå vil det bli så koselig Valentine! Jeg gleder meg til å starte tradisjoner som julesokk & julegrøt, og se masse tegnefilmer tidlig på julaften Ja, det har jeg ikke tenkt på, at VI får kort etterhvert, på morsdagen! SPRØTT! Har ikke gått opp for meg heller!! Jeg bare gleder meg...... I wish Epona! Men ja, det har gått ganske fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mai 2006 #940 Del Skrevet 24. mai 2006 Åååå sånn pleier jeg også å tenke på! Alle sånne koselige dager og tradisjoner! Nå skal vi få våre helt egne liksom!*sukk* Å få baby unner jeg virkelig alle som vil! Kos deg på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg