Gå til innhold

Million Dollar Baby


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sååå herlig å kjenne at nurket lever :hoppe: Ikke lenge igjen før du kan merke de første bevegelsene.. Rundt 16-20 uker er vel vanlig. Noen tidligere...

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja det blir en betryggende følelse Maibrud`06........ :hjerter:

Regner med hjertelydmaskinen kommer på mandag, kaaanskje før..

Jeg gleder meg til jeg og mannen får høre det lille :hjerte: slå.. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har allerede klart å bestille babytøy - startpakke, på Jossefssons, selv om jeg ikke vet kjønnet enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte små klær!! :hjerter:

Passer jo både til jente og gutt det der! (selv om jeg mistenker at du føler på deg at det blir en gutt...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ja cons..

Jeg føler på meg at det er en gutt. ;)

Er du igang med neste pp nå? :sjarmor:

Uke 15:

Fetal Development: If you have an ultrasound now, you may notice your baby sucking his/her thumb. The bones are getting harder each day. The baby's skin is very thin and transparent; you can see blood vessels through the skin. Lanugo, a very fine hair, covers the body and will continue growing on the baby until around the 26th gestational week of pregnancy.

Maternal Changes:

Your uterus will begin rising past your hipbones any time now. You can feel it about three to four inches below your navel. During your appointments, your care provider will be measuring "fundal height" to make sure your baby is growing consistently and adequately. Fundal height is the distance from the top of the uterus (fundus) to the pubic bone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en vakker baby uansett om det er gutt eller jente!

Syns det er veldig stas med gutter jeg, og både jeg og mannen tenker allerede at vi får en sønn. Men man blir jo glad uansett selvfølgelig!

Er inne i PP2 nå ja. Syklusen forige gang var jo ekstremt kort.

Du får krysse fingre for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har veeeldig lyst på en jente jeg cons.

Ikke at dette behøver være jente, men at en av di 2 eller kanskje 3 vi får tilsammen er jente, det håper jeg.

Men det blir kanskje feil å si..... :sjenert:

Har dere snakket om hvor mange dere vil ha?

Jeg kommer til å bli sååå glad uansett hva det blir!! :-D

Har veldig på følelsen at det er en :babygutt:

Håper jeg kjenner liv snart!

Jeg skal krysse fingre og tær for deg vennen! :kose:

***babystøv***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte klær du har bestilt!! Vanskelig å la være ja.... :sjenert:

Har ikke kjøpt noe til lillegull på leeenge nå,vet ikke helt hva jeg skal kjøpe mer! For her har vi plenty med hvite,beige og grønne klær liksom :ler:

Menmen sånn er det å ikke vite...!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hva med å kjøpe en sånn uro til å ha over senga Skytte?

De er søte. ;)

Jeg gleder meg når jeg vet kjønnet, da er det lettere å finne klær.

Nå har jeg handla godis, og stapper i trynet... :sjenert:

Blir TV og pc kveld idag også.

Hun ene venninna mi jobbet sent idag, og hun andre hadde avtaler, så det blir myself & I. ;)

Tenkte se The Apprentice 2030..

Og kikke litt om TopModel er noe denne gangen, på TV3 nå..

SLØØØØØV kveld!

Gleder meg til babyen kommer, og det blir litt mer action her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Mannen er på vei hjem, han skulle ikke treffe kompiser ikveld likevel.

Så da blir det ikke en alone-home kveld likevel, kos. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nydelige klærne da! Blir helt :grine2: jeg... Har ennå ikke kjøpt no' til den nye babyen... men får bare mer og mer lyst... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

babyshopping er bare så moro :)

Tok litt av når niesa mi ble født,,

nå er hun forresten 3 år og det er jo mye morsommere

og kjøpe bråkeleker til henne enn fornuftige klær :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen kommer til å ha rikelig med klær når den kommer :) Det er så gøy å shoppe søte små klær. Har gitt vekk alt jeg hadde av babyutstyr, så det blir litt shopping på meg også :hoppe:

Har du sett deg ut vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNER!

Jeg har VERDENS vakreste kjæreste... Tlf min ringte nå, det er hans utdrikningskveld idag.

Og ingen svar i andre enden, men jeg visste han skulle på scenen (er i Birmingham) og fremføre UNTIL THE END OF THE WORLD (NYDELIG sang), og holdt linjen....

PLUTSELIG hørte jeg en STORMENDE jubel fra mellom 300-500 mennesker og min kjære stod på scenen...

" I'm dedicating this song to Silje, i'm getting married in three weeks"

Og publikum tok helt av...

Det var bare så nydelig! Sangen er SÅÅ fin!!!!!!!! Han freførte en akustisk og rolig versjon..

Sitter her å griner jeg...Alle i bandet hadde tårer også, og svigerinna mi som er med dem gråt VELDIG!!!!!!!!!!! Dette er noe av det mest rørende jeg har "vært med på"......

VAKRE,VAKRE,VAKRE GUTTEN TIL MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Week 15

How Big is the Baby at 15 Weeks Pregnant?

Your baby is a about the size of an orange by pregnancy week 15,, between 4 and 4 and ½ inches long and weighing more than 1 ½ ounces!

Your Baby's Growth and Development

Your baby is growing rapidly as always as you continue your pregnancy week by week journey. You would still be able to see your baby's blood vessels through his paper-thin skin if you were to peek inside your uterus during pregnancy week 15. In fact the vessels forming in your baby's body make him look rather like a map! This week your baby will start producing lanugo, which is fine hair that will cover your baby's body up until a few weeks before birth. Lanugo covers every part of your baby in utero, except for the palms, soles of the feet, lips, penis, nails and inner fingers and toes. Typically babies will shed this hair by the 8th month of pregnancy, but it can persist in some after birth for a short period of time. Pre-term babies are more likely to be born with lanugo than full term babies. Your baby might start sucking his thumb this week.

The bones in your baby's body are also starting to get harder during pregnancy at 15 weeks and will continue to do so throughout your pregnancy. Your baby is spending most of his time practicing breathing, by inhaling and exhaling amniotic fluid. Believe it or not, the very act of doing so will help your baby's air sacs develop during pregnancy. Your baby continues to form taste buds at this point in time.

Your Growth and Development

You should start noticing a more bloated abdomen by pregnancy 15 weeks time. Most women have gained anywhere from five to ten pounds by now. Your uterus has now risen or is starting to rise past your hipbones by pregnancy week 15. Your healthcare provider will be able to actually feel it about three inches or so below your belly button.

Later in your pregnancy your healthcare provider will start taking measurements of your uterus, which they will refer to as the "fundal height". This measurement can help confirm your due date, as it usually correlates with the number of weeks you are pregnant. The fundal height is formally defined as the distance between the top of your uterus and the pubic bone.

At 15 weeks pregnant you are starting to feel more pregnant. Some women start experiencing some unexpected side effects well into their pregnancy. For example, excessive salivation is not uncommon during pregnancy. This is nothing to be alarmed about, though it can be a bit inconvenient at times.

Other women start experiencing more stuffy noses during pregnancy at 15 weeks. This is due to swelling in the mucous membranes of the nose, largely the result of increased hormonal production. You may also find however that you have a cold at 15 weeks pregnant. Pregnant women are more susceptible to common illnesses, in part because their immune systems are compromised during pregnancy. Be sure that you take great care to wash your hands religiously when out in public.

Jeg er hjemme nå, skal på jobb. Svarer dere der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har du klart å holde deg såå lenge Cr@sh?? :ler:

Ja, jeg smelter av de søte klærne!! ;)

Kjempegøy Missbumblebee! :-D

Bestillte på nettet.

Men venter med å kjøpe mer til vi får vite kjønn! :sjarmor:

Åja jeg husker du kjøpte noen trommer, stemmer det IdaH? :grine2:

Har ikke sett på vogn Vilje78, men ble tipsa av søstra mi å enten kjøpe Quinny Freestyle med løs bag eller Teutonia Mistral med softbag.

Mulig at vi skal ønske oss det til jul, av foreldre og søsken..

Hva med deg? ;)

:grine: :grine2: :hjerte: Åååå herregud Bethina!!

Så utrolig romantisk! Skjønn han er... ;)

Jeg dåååner jeg også! :ler:

Han høres jo bare SÅÅÅ forelsket ut... :sjarmor:

Igår så vi en ny episode av en serie, så var det TV titting til vi la oss.

Idag skal vi på kino & se MI3! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet litt på vogner på nett, og det står mellom Quinny freestyle, Teutonia mistral/mistral S eller Simo kombivogn. Vet av erfaring at Simo vogner er av god kvalitet, men har kanskje litt lyst på noe lettere. Er usikker på bagen til Quinny med tanke på om det er plass til en voksipose i den, og hvor lenge babyen har plass i bagen.. Er også usikker på om jeg vil ha tre eller fire hjul på vognen..

men det er nå enda god til å bestemme seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...