Missbumblebee Skrevet 14. april 2006 #521 Del Skrevet 14. april 2006 Høres ut som du koser deg i ferien, deilig å ikke ha for mye å gjøre på også! Ha en finfin langfredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. april 2006 #522 Del Skrevet 14. april 2006 Hei Håper alt står bra til Noen flere symptomer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. april 2006 #523 Del Skrevet 15. april 2006 Hei Epica, har ikke vært innom på noen dager, så jeg så ikke spr ditt før nå Vi var par dager i Gøteborg nå, og i morgen reiser vi til Skien. Vi er så vant til å finne på ting når vi har fri at vi bare må komme oss vekk. Hvordan er formen? Kjenner du noe mer til symptomer eller? Håper sydama klare å ordne kjolen din. Håper du klarer å slappe av litt i påsken, før den siste innspurten før bryllupet. Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2006 #524 Del Skrevet 15. april 2006 Formen er bra IdaC Har bra matlyst Jettes, ellers lite symptomer. Blir veldig trøtt tidlig om kveldene også. Syns ikke kaffe er så godt lenger, og var veeeeldig oppblåst igår, skikkelig ballong! Håper dere har en fin påske!! Kose deg masse Missbumblebee! Det har ikke gått opp for meg helt enda, at jeg gifter meg om en uke! Har ikke hatt noe nerver enda, føler jeg har kontrollen. Koselig med besøk!! Håper dere har en fin påske! Neste uke er fullbooket. Det blir møte m/ lokale, frisørtime, negletime, prestemøte, pynting av lokale & innkjøp av det siste vi trenger. Gleder oss veldig mye ettersom det nærmer seg mer & mer nå... Påsken har vert avslappende.. Deilig! Sambo er på fest nå, mens jeg er hjemme å slapper av. Kanskje ei venninne kommer entur senere. Tidligere idag var jeg og sambo på fjelltur, ca 4 km, kjempedeilig! Nå skal jeg bare slappe av å koooose meg.. Vi snakket litt om den lille i magen før han gikk idag, han er så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. april 2006 #525 Del Skrevet 15. april 2006 1 uke til bryllup! Kjempemoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2006 #526 Del Skrevet 15. april 2006 Ja jeg gleder meg Cr@sh Koser deg i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. april 2006 #527 Del Skrevet 16. april 2006 Innom med en stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. april 2006 #528 Del Skrevet 16. april 2006 Påsken har vært toppers, Epica! Til tross for noe regn og en oppussings-stue i kaos... Håper din også har vært bra... Er ikke særlig ofte innom bryllupsdagboka... men gleder meg til å lese om begivenheten der etter det er overstått. Masse lykke til med de siste forberedelsene... Nyt det... Plutselig er dagen over... og det er slutt på all planlegginga. Men alle de gode minnene har vi jo alltid da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #529 Del Skrevet 16. april 2006 Går det fint med deg søta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2006 #530 Del Skrevet 17. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2006 #531 Del Skrevet 17. april 2006 Håper du har kost deg i påsken, og gledet deg over den lille spiren i magen! Det går jo fort framover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 18. april 2006 #532 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. april 2006 #533 Del Skrevet 18. april 2006 Hvordan går det? Bli bekymret når du ikke kommer innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #534 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Så koselig med besøk! Da var påsken over, ganske så avslappende. Har dessverre liten tid å være på KG nå Jettes Er litt stressa denne siste uken før bryllupet... Skal være glad når dagen er her! Det som skal gjøres fremover: Idag - Møte med lokale kl. 1630+prøvetime hos frisør 1830 Etterpå får vi besøk av et vennepar. Guttene skal teste anlegget, om det kan brukes i bryllupet. Imorgen - Siste dag på jobb før bryllupet. :-D Må betale kakene & gi beskjed til blomsterbutikken at alt må være klart dagen før, til å hentes. Få printa meny m/ monogram, gjort ferdig gavekort-navn på lapper & ringe organist ang marsj. Print kirkeprogram med monogram. Torsdag - Negletime kl 1200 + Prestemøte kl 1515. Kjøp inn alt vi trenger, bla sko til sambo + bånd + få tak i et flagg til + snacks før maten + diverse.. Fredag - Pynte lokale, og hente blomster (ta med). Pakk koffert! Finn passet.. Hent kjolen. Jeg ringte systuen, at de må sy den noe ut.. Jeg er hjemme fra jobb idag, ettersom jeg sov kun 2 timer.. Sambo sov også lite, det er nok pga døgnrytmen i påsken.. Imorgen er jeg 10 uker på vei! Og på lørdag er jeg kone! Er 3 mnd på vei, 3.mai.. Da skal jeg slappe mer av! Endret 18. april 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. april 2006 #535 Del Skrevet 18. april 2006 for 10 uker i morgen og straks kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #536 Del Skrevet 18. april 2006 *MissS* Du husker avtalen vår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. april 2006 #537 Del Skrevet 18. april 2006 Tenk t du snart er kone! litt for 10 uker også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. april 2006 #538 Del Skrevet 18. april 2006 Bra at alt står bra til med den lille og deg da 10 uker tiden går så alt for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. april 2006 #539 Del Skrevet 19. april 2006 10 uker , tiden går så fort! Og snart er du kone :grine2: Håper du rekker å gjøre alt du skal de siste dagene uten å slite deg helt ut vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. april 2006 #540 Del Skrevet 19. april 2006 *MissS* Du husker avtalen vår?? ← Ja, jeg husker den! Og håper å holde den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg