iss Skrevet 8. april 2006 #481 Del Skrevet 8. april 2006 Du drikkes ut idag? alkoholfritt self.... Håper du har hatt det hyggelig og gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. april 2006 #482 Del Skrevet 9. april 2006 Regner med at du hadde det kjempe morsomt i går Gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 9. april 2006 #483 Del Skrevet 9. april 2006 Så bra at d gikk så fint på ultralyden då!! å så spennende! Var sikkert kjempe herlig å høre hjertelyden å sånn... Håper du har hatt en fin helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. april 2006 #484 Del Skrevet 9. april 2006 Håper du har hatt et knall utdrikkingslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2006 #485 Del Skrevet 9. april 2006 Koselig med besøk!! Hadde et SUUPERT utdrikningslag!! Referat fra dagen står i bryllupsdagboka Merker magen står litt ut allerede.. Håper ikke kjolen strammer på tirsdag når jeg skal prøve igjen.. Nå har vi solgt kaninen... Idag skal vi bare sløøøve med film og snacks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. april 2006 #486 Del Skrevet 9. april 2006 Solgt kaninen allerede???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2006 #487 Del Skrevet 9. april 2006 Jepp *MissS*... Jeg ble allergisk.. Satser på hund en gang i fremtiden. Hvis jeg ikke blir så allergisk mot den også da.. Men nå først... baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #488 Del Skrevet 9. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Tusen takk for at du har besøkt dagboken min den siste tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 #489 Del Skrevet 9. april 2006 Så flott at du hadde en bra utdrikkingslag.... Men synd å høre at du ble alleregisk... til deg... og GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. april 2006 #490 Del Skrevet 9. april 2006 Et bittelite teenyweeny slår inni deg nå, Epica, og skal vokse seg til en baby som skal være klar til å møte verden! Forøvrig legger jeg inn bestilling på babyen den 3. november Håper du har det fint, og at du nå kan nyte å være gravid uten å være så bekymret. Om to uker er bryllupet overstått også, så da kan magen vokse så mye den bare vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 #491 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 10. april 2006 #492 Del Skrevet 10. april 2006 Så godt å høre at alt er bra! Kos deg i påsken med sambis og bebien i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2006 #493 Del Skrevet 10. april 2006 GOD PÅSKE Teddy Toria & Cr@sh & BB & iss & Cymbidium !! Jeg nyyyter å være gravid.. Særlig etter UL.. som var fantastisk.. Hadde et SUUUUPERT utdr.lag på lørd, som det står om i bryllupsboka mi. Jeg bestillte time hos jordmor istad. Hun skulle ringe meg, ang time, og håper jeg får i uke 12... Snart fri fra jobb & snart bryllupsreise, det blir DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. april 2006 #494 Del Skrevet 10. april 2006 Gleder meg til å høre når du får jordmortime. Jeg forsøkte å ringe da jeg hadde vært hos legen, men de syntes det var så tidlig, så jeg må ringe igjen over påske. Fikk egentlig beskjed om at første time hos JM egentlig ikke skal være før i uke 18, men at de forsøkte å være litt fleksible. Skal hvertfall til legen igjen uke 10, så da føler jeg meg ikke helt glemt og forlatt! Ikke lenge til bryllup og ferie for deg nå! Kose deg, og ha en fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2006 #495 Del Skrevet 10. april 2006 Ja uke 18 er aaaaltfor lenge til Sensommerbruden.. De må jo nesten forstå at vi trenger kontroll tidligere, så vi får ro i sjela. Uke 10, ja det er ikke så lenge til! Jeg håper jordmor vil gi meg time i uke 12.. Planer for påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. april 2006 #496 Del Skrevet 10. april 2006 Planer for påsken: Ellers: Få snakket med hans og mine foreldre om bryllupet, og få dem til å hjelpe med noen avgjørelser. (OG informere om at de sannsynligvis blir besteforeldre til et lite knøtt før jul! Gjett hva vi ønsker oss i julegave i år....) Uke 18 er ALTFOR lenge, spesielt siden jeg bare vari i uke 5 ved første legekontroll. 5+5 (Håper supermedlemskapet kommer igang snart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2006 #497 Del Skrevet 10. april 2006 Deilig å zzzz Sensommerbruden... Det frister faktisk nå! :-D Er ganske trøtt... Så spennende da, at dere skal si det til familien snart!! Nå er snart arb.dagen over.. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 #498 Del Skrevet 10. april 2006 Påskeklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #499 Del Skrevet 11. april 2006 Påskeklem tilbake Missbumblebee Idag skal jeg prøve brudekjolen igjen. Håper den passer!! Så en tur til mamsen. Jeg skal få en koffert til bryllupsreisen. Regner idag, skikkelig grått men i det minste mildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #500 Del Skrevet 11. april 2006 Sambo er så skjønn... Vi så film igår, og han strøk på magen min leeenge Er så goood følelse å vite at han gleder seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg