Pepita Skrevet 19. juni 2006 #1481 Del Skrevet 19. juni 2006 Så spennende med ul i morgen! Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1482 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja gjett om jeg gleder meg *MissS* !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1483 Del Skrevet 19. juni 2006 Må huske å bestille time for neste uke, så vi kan velge ut takkekort hos fotograf. Må ha litt over 50 stk. Åja, så må jeg få tatt toxoplasmosetest snart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 19. juni 2006 #1484 Del Skrevet 19. juni 2006 ÅÅÅhhh. Det blir så spennende i morgen!! Tenk at du kanskje får vi te om det er en liten eller der inne! Jeg skal krysse fingrene for deg Og uansett er det jo morsomt å få se på den lille. Åja, så må jeg få tatt toxoplasmosetest snart...... Må man ta initiativ til dette selv ???? Jeg har ikke bedt om noe spesielt når jeg har vært hos legen min, jeg. Jeg har bare regnet med at de sjekker alt som må og bør sjekkes når de tar alle disse blodprøvene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1485 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper vi får se kjønnet Valentine! :-D Og håper dere får se det neste gang! Jeg var i Spania, og derfor ba JM meg om å ta toxotesten.. Skulle tatt den for leeenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. juni 2006 #1486 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjempespennende med ultralyd ja. Det er jo så kos å gå på slikt og ikke minst kjempespennende siden dere vil vite kjønnet.Så får vi se da hvem som tippet riktig Toksmoplasmose ja. jeg har alltid løpt etter katter jeg siden jeg var liten så jeg hadde det allerede. Men husker jeg ikke fikk tømme kattedoen før vi fikk svaret.Nå har vi ikke katt mere da Henrik reagerte på det meste som liten. Håper formen er fin og at du har det bra snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1487 Del Skrevet 19. juni 2006 Charmina Hadde du symptomer? Ja, formen er på topp, bare litt trøtt idag! Står opp to ganger hver natt for å tisse.. Hvordan går det med Henrik og Martine siden sist? Må komme innom dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juni 2006 #1488 Del Skrevet 19. juni 2006 Ser for meg at jeg booker toxo-testen hos legen lenge før vi reiser. (For jeg er så dårlig til å huske sånt.) Har planer om å be om legetime rett før reisen også, så jeg vet at urin og alt er fint før vi drar. (Hvis det blir tur på oss da... ) Krysser hvertfall fingre og tær for at lille ikke er sjenert og gjemmer seg i morgen. Blir spennende med ny dagbok. Du stenger vel denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1489 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Sensommerbruden Stenger denne ja, fortsetter i en ny. Ja greitt å få gjort alt sånn før du reiser tenker jeg. Overbevist om at det er ? Jeg også... Vel .. 90% sikker! Takk for kryssing av fingre og tær, håper håper!! Hatt en fin helg? Endret 19. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juni 2006 #1490 Del Skrevet 19. juni 2006 Så lenge alle tegn peker dit, og du føler det på deg, så er jeg fortsatt sterk i troen! Dette er en Million Dollar Boy til det motsatte er bevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juni 2006 #1491 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper du ikke blir flyttet så mye framover terminmessig da, jeg liker å ha deg tre uker foran meg jeg, noe mer blir litt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1492 Del Skrevet 19. juni 2006 Det blir spennende Sensommerbruden.. Typisk at han ikke viser nøtteposen.. Oi.. Nå fikk jeg plutselig vondt i magen.. Ble nervøs.. Håper den lille er 100% frisk! Blir vel typisk flyttet tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juni 2006 #1493 Del Skrevet 19. juni 2006 Den lille er helt sikkert helt frisk og rask! Og selv om du ikke kjenner det ennå, så har du nok en vilter liten akrobat i magen, som forhåpentligvis viser frem den lille tissemannen sin i morgen. De fleste blir ikke flyttet mer enn noen dager uansett retning, så det blir nok ikke den store forandringen for deg heller! Bare gled deg til å få se lille babyen i morgen, og ikke bekymre deg så mye. Det er ikke bra for baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1494 Del Skrevet 19. juni 2006 Takk, gjør godt at du sier Sensommerbruden.. Gleder meg masse, men litt bekymret også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 #1495 Del Skrevet 19. juni 2006 Drikk en halv liter cola før ultralyden! Så spreller han som bare det! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1496 Del Skrevet 19. juni 2006 Åh? Takk for tipset liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 19. juni 2006 #1497 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg drakk bare litt vann før vår UL, og han sprellet masse likevel. Blir spennende å se hva dere får! Skal innom her og sjekke i morra formiddag, det er sikkert! Det er noe helt eget å få se barnet som vokser i en på en skjerm... Det hele blir litt mer virkelig. Jeg klarte i allefall ikke å ta øynene fra skjermen et sekund, ble helt forelsket i det lille vesenet som lå der inne og sparket og suttet på hånda si. Endret 19. juni 2006 av Mireya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1498 Del Skrevet 19. juni 2006 Høres bra ut Mireya! Jeg starter en ny dagbok etter UL imorgen, med nytt navn BOY eller GIRL hvis h*n ikke er sjenert.. Så da ser du fort hva UL viste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1499 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja jeg blir nok helt imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1500 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg tror jeg kommer til å imorgen.. Blir nok så rørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg