Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1441 Del Skrevet 16. juni 2006 og de teite spørsmålene jeg fikk, blant annet om det siste dyret jeg så var en hund! ...? .. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 16. juni 2006 #1442 Del Skrevet 16. juni 2006 Så morsomt. Hvor finner du dette?? Jeg vil også vite hva jeg får siden ingen andre kan fortelle meg det Kanskje denne madamen kan komme med et skikkelig svar Heldig du som kan kose deg med mannen i helgen. Nå er det min tur til å være alene, for samboeren er på filmfestival til søndag kveld. Hrmpf. Men; det betyr at jeg kan slappe av i finværet og gjøre akkurat som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1443 Del Skrevet 16. juni 2006 Her: http://pregnancyandbaby.com/files/zaritska/youranswer.htm Ja nå har min vært vekke en hel uke Valentine! Da er det deilig å få han tilbake, men var deilig å være litt alene også. Kanskje du kan finne på noe gøy med venninner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1444 Del Skrevet 16. juni 2006 Varmt ute! Deilig! Kjøpte soya hotdogs til evt grillings senere. Så fikk jeg henta buksa, og kjøpte svart topp-forlenger, kjempegreitt! Og en hårtoner i mørk mahogny, trenger å friske opp i hårrøttene nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 16. juni 2006 #1445 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg er på jobb, men skal jammen sjekke ut denne nettsiden innimellom slagene. Ser veldig morsomt ut Grilling hørtes bra ut Kos deg masse i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1446 Del Skrevet 16. juni 2006 Kose deg du også Valentine! Og lykke til på onsdag, krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1447 Del Skrevet 16. juni 2006 Stakkars mannen, er så travel, men kommer sannsynligvis om noen timer.. Savner å nå! Vi skal entur på bursdagsfesten lørdag, også på kino senere. Orker ikke gå ut på byen edru.. Ikveld er det bare kooos med mannen.. Har lyst å grille. Hvis han ikke blir for sen. Det skal bli DEILIG med helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. juni 2006 #1448 Del Skrevet 16. juni 2006 Du får kose deg med å få mannen din hjem idag! Min reiser i morgen tidlig, og blir borte til tirsdag! (Kommer til å savne å ha han å sove inntil!) Grilling høres herlig ut! Får håpe skyene forsvinner hos deg også! Hadde vært fint om det ordnet seg med vogn på tilbud. Bare synd det er så langt for dere å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. juni 2006 #1449 Del Skrevet 16. juni 2006 Ha ei god helg sammen med mannen,Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1450 Del Skrevet 16. juni 2006 Vi får ikke reist til Sverige denne mnd Sensommerbruden.. Dessverre! Var så billig.. Uffja.. Det er KJIPT å sove alene. Blir godt å få han hjem igjen. Planer for helgen? God helg Mrs. Potter! Idag har jeg hatt to is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1451 Del Skrevet 16. juni 2006 Hjem om 25 minutter... Helg!! Skal hjem å spise litt, .. farge håret... For så å vente på mannen *håpe håpe han kommer snaaaart, og grille litt!* Kose oss ikveld.. Imorgen må vil til IKEA å kjøpe seng og annet til soverommet. Så blir det innom festen entur på kvelden, så på kino etterpå. Søndag regner jeg med det blir aaaavslappende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juni 2006 #1452 Del Skrevet 16. juni 2006 Hellu schnuppa... Kos deg med mannen i kveld... Og ha en suuuuper helg du også Epica-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 16. juni 2006 #1453 Del Skrevet 16. juni 2006 Heihei! Snartur innom for å ønske deg en fin helg! Er uten nett, så er ikke mye her inne for tiden. Hvordan er formen? jobben? Ikke lenge til UL nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juni 2006 #1454 Del Skrevet 16. juni 2006 To is er ingen ting å tenke på Is er medisin har nemlig jeg hørt....!*plystre* Ha ei knakende fin helg og slit ut mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. juni 2006 #1455 Del Skrevet 16. juni 2006 Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. juni 2006 #1456 Del Skrevet 17. juni 2006 Håper du koser deg masse med mannen. Vi og skal på kino i kveld Hva skal dere se? Jeg har lyst å se Da vinci koden, men mannen vil se X-mann, og han fikk viljen sin. Snille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2006 #1457 Del Skrevet 17. juni 2006 Koste meg masse igår Cr@sh! Formen er på topp Vilje78! Bare litt tidlig trøtt om kveldene. Går greitt på jobben. Kollegaen min har faktisk bedt sjefen om å lukke døra når han røyker! Så får vi se om det hjalp.. Hvis ikke så har jeg jo Arbeidstilsynet..... Jeg gleder meg sånn til UL!! Håper du får en fin helg Skytte! Utrolig godt å få mannen hjem igjen! :-D Vi tok igjen det tapte....... God helg Jettes! Vi koste oss hjemme igår, slappet av og snakket mye. Han sa at nå så jeg skikkelig GRAVID ut... Virker som han gleder seg masse.. Viste han Scrapbooksidene jeg har begynt på. Jeg stod opp for en time siden, fikk ikke sove mer. Vi skal på IKEA senere. Men først frokost med godt pålegg & juice & kaffe når mannen våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2006 #1458 Del Skrevet 17. juni 2006 Vi skal se Omen IdaC :hår: Da Vinci koden var ikke noe særlig syns jeg. Jeg har ikke sett X-men enda, men tenkte å laste den ned. Andre planer for dagen? Mannen sover enda.. Stakkars, han var utslitt av å jobbe fra morgen til sent på kveld i en hel uke nå. Vi skal i bursdagsfest ca 1930, blir koselig å hilse på før vi går på kino rundt 22. Håper du får en suuuper lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. juni 2006 #1459 Del Skrevet 17. juni 2006 Ikea bør vi og komme oss på, vi trenger skap til gangen, så skal vi puse opp soverommet så vi trenger ny skyvedørsgarderobe. Omen, er ikke den skummel? Jeg og venter med frokost til mannen har stått opp, men nå håper jeg at det er snart, for jeg begynner å bli sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 17. juni 2006 #1460 Del Skrevet 17. juni 2006 Når er UL igjen? *glemsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg