Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1301 Del Skrevet 12. juni 2006 Arrhh.. Kjipern.. Jeg så annonsen på nettet nå. Det er tomannsbolig, så vi kan leie ut leilighet under. Var jo det vi skulle komme oss vekk fra. Æsj.. Vanskelig å finne et eget hus i denne verden.. Irriterende.. Jaja, vi kan jo se på det... kanskje.. Typisk min flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1302 Del Skrevet 12. juni 2006 kommer nok nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1303 Del Skrevet 12. juni 2006 Sant IdaH, men veldig sjeldent det er noe så bra.. Men mailer med mannen nå, han sier vi kan leie ut nede en stund, så kan vi bygge om til et helt hus når vi får råd.. Hm.. Kanskje.. Bare tviler litt på at vi får råd til å eie hele huset...? Får gå på visning og ta det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1304 Del Skrevet 12. juni 2006 dersom de selger hele huset under ett og det egentlig er en 2 manns bolig er det nok dyrt.. her jeg bor går hele 2 mannsboliger glatt for 3-5 mill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1305 Del Skrevet 12. juni 2006 Ei venninne kommer på grillings og Frustrerte Fruer imorgen, blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1306 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) det koster nesten 2 mill IdaH.. sist fikk vi lån på 1.42, og kjøpte huset vi bor i for 1.41 vi tjener endel på huset vi har, siden vi har pusst opp litt og kanskje vi får mer lån siden vi kan leie ut nede, hvis vi skulle vært interesserte i å kjøpe.. må kontakte banken denne uken, evt avtale møte.. får se.. Først visning! Endret 12. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 #1307 Del Skrevet 12. juni 2006 Dere får ha lykke til uansett. Det er kanskje ikke så ille hvis dere kan leie ut nede en stund, og heller utvide ettersom dere får råd til det. Men synd at det ikke var så perfekt som dere trodde! Hvordan går det med deg og babyen ellers da? Brukes Babywatcheren mye, eller klarer du å motstå fristelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1308 Del Skrevet 12. juni 2006 Det var billig! Kan godt hende at dere får lån på 1,8-2 mill da (sprøs jo hva det går for), dersom dere kan leie det ut i tilegg. er veldig varierende trur jeg hvordan bankene ser på det med leieinntekter som godkjent inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #1309 Del Skrevet 12. juni 2006 Spenende med hus, visning ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1310 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå fikk jeg mail fra mannen Sensommerbruden, og han må reise vekk med jobben før kl 15 idag! Så da må jeg evt låne bilen hans og sjekke ut huset alene. Passer jo bare SÅ dårlig at han reiser vekk denne uken.. Går bare fint med meg og babyen. Jeg bruker ikke Babywatcheren så mye, for det er litt stress å finne hjertet.. Og syns den er litt merkelig. Hopper fra 120 til 180, og når jeg finner hjertet, så forsvinner det like fort igjen. Hvordan går det med deg da, og den lille? Hatt en fin helg? Tja.. Billig og billig IdaH.. Syns prisene er høye for tiden jeg... Men vi får se hva vi får lånt i banken. Ja jeg må prøve å få sett på det idag Cr@sh. Håpte mannen skulle bli med, men jeg klarer nok å finne det (selv om stedsansen er på trynet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1311 Del Skrevet 12. juni 2006 da får du komme over til oslo-området.. for her prater vi om syke priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1312 Del Skrevet 12. juni 2006 Håper babyen sparker snart.. Trenger det nå som Babywatcheren er så rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1313 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja det er dyrere i oslo IdaH. Men da får man jo mer igjen for det man selger. Ikke så lett å kjøpe et hus i Oslo for 3 mill om vi får kun 1.8 for huset vi selger her vi bor.. Søstra mi bor i oslo, og de fikk endel for huset sitt der, og har derfor råd til et dyrere hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 #1314 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja det er dyrere i oslo IdaH. Men da får man jo mer igjen for det man selger. Ikke så lett å kjøpe et hus i Oslo for 3 mill om vi får kun 1.8 for huset vi selger her vi bor.. Søstra mi bor i oslo, og de fikk endel for huset sitt der, og har derfor råd til et dyrere hus. ← Hi,hi.... Hus i oslo for 3 mill.... Laaangt ute av byen det da! (Nær bygrensa?) Vi ser på rekkehus i Oslo (Drabantbyområde) Og de ligger gjerne mellom 2, 2 og 3,5 mill, avhengig av beliggenhet, størrelse og hvor mye som må pusses opp. Synes også 2 mill for et helt hus var veldig billig, men jeg er jo ikke villig til å flytte for å få det. Grunnen til at hjertet blir borte igjen med en gang når du bruker babywatcheren, er nok at babyen har god plass, og er en aktiv liten krabat. (Kan være derfor du ikke kjenner så mye også.) Det kan jo være du kjenner noe da... Bare at du ikke forstår helt at det er baby som sier hei! (Ingen "rare" følelser i magen der livmoren kan være? ) Jeg tror faktisk jeg har kjent litt mer nå. Ofte om kvelden, når jeg slapper av. Da kommer det mye rare følelser nede i magen. (Noe er sikkert tarmer o.l. men noe er nok baby også!) Gleder meg til jeg er helt sikker på at det er det jeg kjenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1315 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) ikke fult så billig nei, og de fleste av dem er bare den ene delen av boligien. Så for oss som bor her virker 1,8 billig for hele huset prøve å linke til side med 2 mansnboliger i oslo og akerhus men det funkerte ikke. gå inn på finn.no og på avansert. og velg 2 mannsbolig i oslo og akerhus.. der ser du hva vi må leve med Endret 12. juni 2006 av IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1316 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Er ikke billig når man bor her Sensommerbruden... For man får mindre penger for huset man selger her, enn det dere får i Oslo. Tror ikke jeg har kjent noe av babyen nei.. Dessverre! Håper jeg merker noe snart! Har bare hatt litt vondt i magen av og til, at det strammer litt, sikkert pga livmoren vokser. Derfor jeg ser sånn frem til å se babyen på UL neste uke, at den lever OG er 100% frisk.. Poenget er at dere har jo mer penger å kjøpe for mens vi har mindre, så da blir det jo likt for oss begge IdaH Uansett om det er dyrere i Oslo enn her, så hjelper det ikke på når vi ikke får 2 mill å låne i banken... Men håper vi får det denne gang Sist fikk vi kun 1.42 og da hadde vi ikke hatt råd til et skur engang, i Oslo! Men dere får vel mer penger å låne tenker jeg? ... Endret 12. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1317 Del Skrevet 12. juni 2006 vi har jo ikke noe mer penger å kjøpe for sånn egentlig vi da. Må bruke mer penger på å kjøpe enn hva dere gjør. Så før en første gangs kjøper i oslo/området rundt er det jo verre for enn hos dere. Når man skal selge igjen så får man jo mer enn hva dere får for tilsvarende leilighet hos dere, men man må også gi mer for en større bolig.. (men selger man et hus i oslo og flytter ut av byen.. så får man jo masse for penga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 #1318 Del Skrevet 12. juni 2006 Er ikke billig når man bor her Sensommerbruden... For man får mindre penger for huset man selger her, enn det dere får i Oslo. Tror ikke jeg har kjent noe av babyen nei.. Dessverre! Håper jeg merker noe snart! Har bare hatt litt vondt i magen av og til, at det strammer litt, sikkert pga livmoren vokser. Derfor jeg ser sånn frem til å se babyen på UL neste uke, at den lever OG er 100% frisk.. Poenget er at dere har jo mer penger å kjøpe for mens vi har mindre, så da blir det jo likt for oss begge IdaH Uansett om det er dyrere i Oslo enn her, så hjelper det ikke på når vi ikke får 2 mill å låne i banken... Men håper vi får det denne gang Sist fikk vi kun 1.42 og da hadde vi ikke hatt råd til et skur engang, i Oslo! Men dere får vel mer penger å låne tenker jeg? ... ← Blir nok gøy med UL neste uke ja! (Og jeg likker jo fortsatt bare 3 uker etter deg, så nå nærmer min UL seg med stormskritt!) Trodde at lån var noe man fikk etter inntekt jeg? Greit, man kan låne 80% av boligtaksten, men man må jo ha økonomi til det også. (Og egenkapital til resten, om man ikke skal ha topplån.) Det er jo en grunn til at mange i Oslo selger og flytter ut av byen. (For der får de større bolig for samme pengene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1319 Del Skrevet 12. juni 2006 Vi hadde aldri hatt råd til å kjøpe førstegang i oslo da nei.. Hva med dere IdaH? Lån etter inntekt, men også når det gjelder hvor mye lån man har, gjeld osv Sensommerbruden.. Jaja, gidder ikke ta sorgene på forskudd, jeg får dra å se på huset idag, så tar vi det derfra. Ja, UL er alt jeg tenker på om dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #1320 Del Skrevet 12. juni 2006 bor ca 20 min fra oslo i en leiilighet på 70 kvm.,. kjøpt for 1 170 000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg