Mart`n Skrevet 2. juni 2006 #1161 Del Skrevet 2. juni 2006 God helg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #1162 Del Skrevet 2. juni 2006 Spennende med UL om bare to uker! Det er ca da jeg skal til JM det! Jeg synes ikke kjønnet betyr noe, og har derfor hverken ønske om eller behov for å vite. Min kjære har det vel omtrent likedan. (Selv om han har bestemt seg for at vi MÅ få gutt, for han kan ikke noe om jenter ) Det viktige for meg er at det er en baby, og at den har det bra! (Merkelig, jeg har alltid trodd at jeg ikke måtte få vite, for da hadde jeg kjøpt bare rosa til gutt, og bare lyseblått til jente, bare for å være sikker på at jeg ikke følger nomen! Men nå føler jeg bare at det er en uvesentlig detalj... ) Men gleder meg vilt til å høre hva du venter! Spennende det! Når det nærmer seg for meg, kan jo dere jentene få begynne å gjette der også! Men det er jo litt tidlig for det også ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #1163 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper dere får ei riktig trivelig helg med ei kjempefeiring av mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #1164 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) GOD HELG Mart'n Ja jeg skal gjette på deg når det nærmer seg Sensommerbruden! Samme for meg om det blir gutt eller jente, men er spent på hva det blir uansett! :-D God helg (igjen! ) God helg Skytte! Kose deg med mannen og lille beibiss i magen Skal hvile litt med mannen etter jobb idag, så jeg holder ut litt utover kveldinga. Etterpå blir det middag & presanger. Vi blir nok bare hjemme å slapper av og koser oss, siden det er fest imorgen. Jeg har kjøpt en liten kake også, så jeg skal tenne noen lys på å synge for han senere SNART LANGHEEELG! Endret 2. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #1165 Del Skrevet 2. juni 2006 Skulle egentlig befynt å pakke for lenge siden, for jeg reiser grytidlig i morgen! Men så sitter jeg på dataen istedenfor. Akkurat idag så er det din skyld Epica ! Satt og tittet på de hintene du fikk om linker, og vips så fant jeg den bodyen jeg så i et butikkvindu i sverige da jeg var 7 uker på vei. (Stengt butikk, og jeg reiste neste morgen... ) Så da ble det babyshopping på meg idag! Men nå må jeg gå og pakke litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. juni 2006 #1166 Del Skrevet 2. juni 2006 Goood pinsehelg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #1167 Del Skrevet 2. juni 2006 GOD PINSE VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #1168 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Håper dere har en fin helg Sensommerbruden, Jettes & Charmina! Har du reist på tur Sensommerbruden? Kose deg masse! Ah..., jeg kjenner jeg er trøtt nå ja.. Har hatt det kjempekoselig ikveld, har vært på besøk hos ei venninne, som også er gravid Jeg kom hjem for ikke sålenge siden. Mannen er på byn å feirer bursdagen, men jeg var ikke klar for noe edru fest idag.. Vi koste oss igår, og han ble kjempeglad for gavene. Nå skal jeg snart legge meg.. Avtalte med hun jeg var hos ikveld, at vi måtte finne på noe på tirsdag. Blir deilig med fri på mandag, kortere uke & sove lenge. På onsdag er det konsert Håååper å få forsikringspengene til uken. Vi skulle fått kjøpt seng torsdagen senest.. Nå har jeg rydda her, etter full fest (kunne jeg se ja ) & masse flasker. Litt bedre å våkne opp imorgen uten å måtte rydde opp etter festen. Endret 4. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #1169 Del Skrevet 4. juni 2006 Ojoj, du er sent oppe ja!! Håper du har fått sovet ut nå, og får en kjempefin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1170 Del Skrevet 4. juni 2006 Bra å høre at du har hatt det koselig! Godt for hode og kropp det! Får håpe du sov lenge idag og fikk hvilt deg skikkelig! Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #1171 Del Skrevet 4. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #1172 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Skytte Missbumblebee Charmina! Sov ikke i det hele tatt natt til søndag.. Mannen var på nachspiel med kompiser, til klokka 0730! Og han hadde glemt mob i bilen (jeg lånte bilen og han trodde jeg så at den lå der), Så jeg var dritsur og lei meg når han kom hjem på mårningen. Hva feiler det mannfolk?! Jeg begynte å sende en sms 0430 om jeg skulle hente han i byen, så han slapp å ta taxi.. Ingen svar.. Og ingen svar på meldinger etter det. Det var det som gjorde meg mest forbanna (men han hadde jo ikke mob med). Men også det at jeg har sagt at jeg ikke har lyst at han går på nachspiel. Han tenkte at det var annerledes siden dette var feiring av bursdagen.. Er det mulig?! Jeg var skikkelig lei meg nesten hele søndagen. Han beklagte seg osv.. Tilsutt ble vi venner, er ok nå. Men er ekkelt når jeg føler at jeg ikke kan stole på hva han sier, når han har lovt at han IKKE skal gå på nachspiel.. Han sier han tenker ikke så langt, og han tenker at han gjør jo ikke noe galt når han er med kompiser & spiller XBox feks.. Men likevell, poenget er at når han lover meg noe så får han holde det.. Jaja, nok om det! Vi slappet av å så TV igår, og begynte å se en film men jeg ble selfølgelig sååå trøtt at eg ikke orket se ferdig Har akkuratt stått opp, så deilig med fri! Sola skinner, og jeg har tatt meg en koffeinfri kaffe. Endret 6. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. juni 2006 #1173 Del Skrevet 5. juni 2006 Skjønner godt irritasjonen på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #1174 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) *MissS* Nå skal vi kjøre til ei strand å møte et vennepar. Deiiilig vær ute! Har vært ute på terrassen tidligere. Har lyst å grille senere. Formen er på topp for tiden, merker ikke noe til graviditeten heldigvis. Stakkars venninna mi jeg var hos lørdag, hun er kvalm konstant og veldig sensitiv på lukter. Jeg måtte vaske av meg parfymen når jeg var der! Imorgen er det akkuratt 2 uker til UL! Endret 5. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 5. juni 2006 #1175 Del Skrevet 5. juni 2006 Åh, jeg skjønner godt at natt til søndag ble kjip. Det er så ekkelt å ikke vite. Jeg har ikke noe problem med at min samboer er ute på fest. Han kan forsåvidt dra på nachspill også, men da skal han gi beskjed om hvor han er. Han skal sende melding når han drar på nachspill slik at jeg ikke venter ham hjem ved stengetid og så skal han gi lyd dersom klokken bikker 6. Det er to enkle tommelfingerregler han bør klare å respektere, og det er regler han har forståelse for. Ofte sover jeg godt og hører ikke meldingene, men de gangene jeg våkner og oppdager han ikke er hjemme er det så godt å se at han har sendt melding. Hvis jeg ikke hører en lyd og ikke får svar, blir jeg driiitstressa. Jeg tror jo ikke han gjør noe galt, men man får likevel så mange ekle tanker og spørsmål Men gutter er vel bare slik, av og til når de har de det hyggelig glemmer de bare tiden. Godt å høre at stemningen er bra igjen nå Ha en strålende fin dag med eller uten grilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 #1176 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei. Deilig å være ute ja. Og du er heldig som kan være gravid uten å ha de slemme syptomene Jeg skrek vel litt for tidlig om manglende symptomer, for de melder seg en etter en nå..... Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2006 #1177 Del Skrevet 5. juni 2006 Ha en fin dag,Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. juni 2006 #1178 Del Skrevet 5. juni 2006 Ha en fin dag og skjønner deg angående mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. juni 2006 #1179 Del Skrevet 5. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juni 2006 #1180 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg hadde reist alt jeg, Epica! Men nå er jeg tilbake! Håper du har hatt en like herlig helg som meg! (Når vi ser bort ifra den litt frustrerende episoden med mannen!) Elsklingen min ble drukket ut i helga, og jeg begynte å lure på om det hadde skjedd noe med han hver gang jeg ikke hørte fra han som avtalt! (Til tross for at jeg visste han ikke var herre over egen tid! ) De tankene kommer jo bare, og er jo egentlig et uttrykk for at vi stoler på dem, men er så glad i dem at vi ikke vil at noe skal skje dem! Ha en fortsatt fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg