Gå til innhold

Million Dollar Baby


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Sensommerbruden: Hihi, skjønner godt at du vil se litt mage jeg. Det er jo greit å ha synlige bevis. :)

Ellers er det sikkert lurt å si fra på jobben snart, slik at de har tid til å finne en vikar for deg den tiden du blir borte. Tror nok de setter pris på å få vite det så snart som mulig. Lykke til!!

Og Epica: ikke bry deg om de teite kommentarene i jobb-tråden din. Utrolig usaklig... :sur:

Endret av Floja Felíz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på Floja Felíz!

Bare overse de teite kommentarene på tråden din i gravid-forumet! Noen vil bare kverulere! :frustrert:

(Off topic: Floja Felíz: De kommer ikke til å ha vikar for meg på jobben, regner jeg med. Så det er nok ikke et problem. Regner ikke med å være borte et helt år heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Ikke bry deg om de du Epica! De skjønner tydligvis ikke at dette er et diskusjonsforum hvor man kan skrive og spørre om akkurat det man vil!!

Vi liker deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrgh, jeg får ikke opp side 55...bare hvite sider her for tida. Så nå har jeg altså glemt hva det var jeg gikk inn hit for å si... :sur:

Jo, forresten, hørte jeg hjemmeside???

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Ganske morsomt at de gidder å engasjere seg så voldsomt!

Jaja, noen liker å krangle og kverulere osv.. Må ta det med en klype salt.

Tror ikke alle fatter at det ER vanskelig å ta det opp med sjefen.

Han har røykt på kontoret i mer enn ti år, så skal jeg komme å forandre det nå, etter kort tid som ansatt..... :sjenert:

Men jeg må jo bare bite i det sure eplet..

En stoore :klem: til Sensommerbruden, Floja Felíz & Mart'n

De vet at jeg er gravid på jobb Floja .. ;)

Så det er rart at sjefen ikke har begynt å lukke døra av seg selv.

Uff jeg forstår det må være vanskelig å si ifra Sensommerbruden, lykke til! :klem:

Puh! Lei av røykedebatten på forumet nå.. :sjenert:;)

Sola skinner enda, så deilig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, leste nettopp gjennom hele tråden på gravidforumet og ville kikke innom og gi deg en god :klem:

Jeg har selv ikke vært i den situasjonen, men har en venninne som har en forferdelig sjef som det ikke går ann å snakke med om noen ting. Hun gikk til personalsjefen og forklarte situasjon og han tok ting videre med sjefen. Det gikk som regel greit og personalsjefen har også taushetsplikt.

Ønsker deg lykke til, oppdater gjerne hvordan det har gått.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk Iroim :sjarmor:

Takk for god :klem: cappocino ;)

Ja det er ikke en lett situasjon.. :sjenert:

Jeg skal oppdatere hvordan det går! :klem:

Jeg har fått ordna med gaver og planer for bursdagen til mannen nå.

Konsertbilletter & PUMA parfyme + showergel (og en klut) ;)

Tenkte å kjøpe inn masse god mat å lage, evt piknik ute hvis det er fint vær.

Kanskje vi kan være på terrassen å kose oss.

Imorgen må vi rydde og gjøre det okei til festen på lørdag.

Håper også på en IKEA tur om vi har fått IF penger, og få hente bilder hos fotograf hvis svigers har penger.

Ikveld er det forening hos ei venninne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Your Baby: The First Flutters

The fetus measures 4 1/2 inches (12 centimeters) from crown to rump and weighs about 5 ounces (142 grams). Despite its growing body, your fetus has lots of room to move around within the uterus. You might actually start to feel it move about as its bones begin to harden and it flails about frequently. Its head is erect, its legs are now longer than its arms, and its limb movements are becoming more coordinated. Its fingers and toenails are constantly growing and are now well formed. If you're eager to find out the gender and you're due for an ultrasound, you may be in luck - as long as the baby cooperates.

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Prøver å komme på noe koselig & romantisk å gjøre hjemme på bursdagen til mannen..

Skal lage mat, evt piknik, men lurer på hva vi skal finne på etterpå.

Fest blir det til helgen & konsert uken etter..

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å komme på noe koselig & romantisk å gjøre hjemme på bursdagen til mannen..

Skal lage mat, evt piknik, men lurer på hva vi skal finne på etterpå.

Fest blir det til helgen & konsert uken etter..

Hos oss har det alltid vært noe av det koseligste vi kunne gjøre, når vi åpnet en flaske vin, og koste oss sammen med en musikkDVD!

(Litt vanskelig det med vinen nå, men kanskje en flaske alkoholfri drikke til deg, og vin til mannen?)

Hos oss går dette nemlig lett over til en flott kjæreste-samtale. (Og jeg pleier å få sitte og kose meg i armkroken hans og småprate om barn, bryllup og framtiden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ja, jeg tenkte på vin men det kan jeg bare glemme nå Sensommerbruden :ler:

Ja, det er kjempekoselig å småprate om fremtiden.. ;)

Men ja, jeg kan kjøpe en vin til han, så kan jeg drikke noe annet.

Men er alkoholfri vin godt?

Takk for tips! :kyss:

Musikk DVD ja..

Skal se om jeg kan laste ned en konsert av et band han liker, det hadde vært midt i blinken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Not yet Xavia... ;)

Orket ikke ta det idag. :sjenert:

Må manne meg opp til imorgen! :sjarmor:

Det er sååå mye vanskeligere enn mange tror..

Må nesten være på arbeidsplassen min for å skjønne det.

Og møte sjefen min før man aner.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen 16 uker..

Føler den har vokst mer allerede!  :overrasket:

Ser ut som du er ganske så slank fra før og då er d vel klart den viser litt!! :sjarmor: Grattis med 16 uker! :klem:

Endret av Litle Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte på vin men det kan jeg bare glemme nå Sensommerbruden  :ler:

Men ja, jeg kan kjøpe en vin til han, så kan jeg drikke noe annet.

Men er alkoholfri vin godt?

Nei, alkoholfri vin er IKKE godt! Vi kjøpte inn noe første gangen jeg trodde jeg var gravid. (Da vi begynte å prøve) Det smaker som dårlig saft! Ville heller kjøpt en god saft, f.eks fra Hervik... Eller noe god brus! (Mozell er lett å late som er sjampis... Drakk det på fest i helga. Det så liksom ikke så stusselig ut i vinglasset.) :klem:

Bare koselig hvis du kan bruke litt av ideen min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemisunnelig på magebildet ditt forresten! ;)

Flott mage du har! (Jeg har absolutt ingenting.... :tristbla: Er til og med tynnere enn jeg var før jeg ble gravid. :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...