Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #601 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja det er deiiilig å være gift med den jeg elsker over aaaalt Murmelmy! Jeg var i uke 11 ca, i bryllupet. Magen viser godt nå, en liten kul på magen.. Gleder meg kjempemye til å se bilder fra u-laget! Håper du kooooser deg i det fine været! Ja jeg gleder meg til å bli en familie Sensommerbruden.. :-D Og det er betryggende å høre hjertelyden, pluss det er veldig spesielt, gled deg! Jeg er i bra form om dagen, er så deilig! 2. trimester er som regel det beste! Har du en fin dag? Gutt: 1 Jente: 1 Ja, jeg har en liiiiiiten følelse av gutt, men omtrent ingen følelse av hva det blir egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #602 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg klarer ikke gjette!!!! *tenketenketenke* GUTT! Bare for å si noe! Det er så vanskelig!!! Nuh,må jeg besøke den andre boka di snart ja!Ha en fiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #603 Del Skrevet 10. mai 2006 Den andre er stengt Skytte! Ok... Da blir det: Gutt: 2 Jente: 1 Nuh.. hvor langt er du på vei nå.. ? Savner ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. mai 2006 #604 Del Skrevet 10. mai 2006 JENTE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #605 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Gutt: 2 Jente: 2 Grace Endret 10. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #606 Del Skrevet 10. mai 2006 Om 3 uker: Ta Toxoplasmose-test 20. juni - UL time! 25. juli - 2. kontroll hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. mai 2006 #607 Del Skrevet 10. mai 2006 er du fornøyd? først må jeg si at det var kjempe fine bilder av dere,og rørende å lese referatet,kjempe koselig bryllup. tiden flyr jo hos deg nå,det blir spennende å følge med deg også..... heldig som ikke merker så mye til symptomene utenom at magen og beina vokser hadde høyden min vokst også så hadde jeg blitt glad jeg har en følelse på at du kan få en jente kos deg i varmen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #608 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Kjempeeeeefornøyd nå minnimy!! Blir spennende å følge deg nå, nærmer seg med stormskritt!!! Håper ryggen din blir bedre snart! Jeg har gått fra å være 53 kg, til 57,6 nå sist jeg veide meg.... Allerede! GUTT: 2 JENTE: 3 Endret 10. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #609 Del Skrevet 10. mai 2006 Uff... så trege disse dagene går på jobb.. Vanskelig å konsentrere seg.. Vil bare ut i sola! Gleder meg sånn til å se U-lag bilder! :-D Tenker sååå mye på den lille i magen siden jeg var hos jordmor på mandag.. Helt herlig å høre lyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #610 Del Skrevet 10. mai 2006 Gleder meg allerede til lille skatt er her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #611 Del Skrevet 10. mai 2006 Noe som heter rosa babyhimmel? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. mai 2006 #612 Del Skrevet 10. mai 2006 Forstår godt hva du mener, det er nesten umulig å konsentrere seg om jobb når været er kjempeflott! Gleder meg også til jeg har mitt første lille knøtt i armene! (Det blir nok et nurk med MYE personlighet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mai 2006 #613 Del Skrevet 10. mai 2006 Koooooos at du stikker innom Mart`n! Jeg gleeeder meg å lese om din dag når det er din tur! Gled deg!! Jeg er sååå spent på om det er gutt eller jente... Får begynne gjetterunden nå, ettersom det er "bare" 6 uker til vi får vite.. Gutt: 0 Jente: 1 Vet noen har gjettet på det før.. ← Tro meg Epica jeg gleeeder meg Jeg gjetten nok det med en gang jeg leste at du var gravid jeg...bare føler det på meg!! Har gjettet riktig begge andre gangene jeg har gjettet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #614 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, det skulle vært PÅBUDT med fri når sola skinner, siden det så sjeldent er fint vær her Sensommerbruden... Ja det blir helt fantastisk å bli mor, er jeg sikker på... Oi... Kanskje du får rett på meg også Mart`n ... Blir sååå spennende på UL.. Hvordan skal jeg klare å vente..?? Får lyst å betale for en ny privat UL til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. mai 2006 #615 Del Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer igjen Epica! Leste om dagen din nå, og det hørtes jo helt herlig ut!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. mai 2006 #616 Del Skrevet 10. mai 2006 tipper gutt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #617 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg tipper GUTT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #618 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Gutt- 4 Jente- 3 Spennende dette! Var på besøk hos ei venninne å henta bildene. Veldig fornøyd! :-D Og kjempekoselig å skravle litt. Mannen (rart å skrive!) handler middag vi snart skal ha. Etterpå blir det episoder av serier vi har lasta ned. Endret 10. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #619 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja dagen var heeerlig cons! :-D Hvordan går det siden sist? Blir spennende å se om dere har rett Cr@sh & IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2006 #620 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei snuppa! Kos å ha deg tilbake frue! Vanskelig å si hva som ligger inni magen når det gjelder kjønn da, men skal jeg bare tippe så sier jeg Ha en fin kveld! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg