Cr@sh Skrevet 4. april 2006 #421 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ojoj... FREDAG er jo nesten rett rundt hjørnet! Gleder meg allerede til å få høre om det bankende hjertet Endret 4. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. april 2006 #422 Del Skrevet 4. april 2006 Større pupper er et godt tegn ja Det kan du sikkert godt fortstte med å ha, så kan de andre symptomene godt holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. april 2006 #423 Del Skrevet 4. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. april 2006 #424 Del Skrevet 5. april 2006 Hei vennen... Har litt dårlig døgnrytme etter omgangsyken jeg se... Har jo sovet i nesten to døgn så idag ble det litt annen vri, thihi.. Derfor bruker jeg tiden her inne til å lese i dagbøkene deres. Gleder meg masse til å høre om UL jeg, så spennende det blir! Det må være så spesiellt... Ha et menneske inne i seg.. Jeg tenker stadig vekk på det, er vel til tider litt "verpesyk" men, det passer overhodet ikke nå. Får vente noen år til. Jeg har GOOOOOD tid! Blir jo bare 22 i Mai..Glad for det da Synes igrunnen det holder jeg, kunne godt vært 22 resten av livet, hehehehehe! Masse lykke til gumman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. april 2006 #425 Del Skrevet 5. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. april 2006 #426 Del Skrevet 5. april 2006 Heia vennen! Håper alt står bra til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. april 2006 #427 Del Skrevet 5. april 2006 Håper du har en fin dag, bare 2 dager til ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #428 Del Skrevet 5. april 2006 Guuuuud jeg er irritabel idag.. Hormonene raser på jobb Har mest lyst å være helt alene i et rom for meg selv resten av dagen. Merker jeg blir sur når folk snakker til meg.. Var så sulten at jeg hadde lunsj for en halvtime siden.. Ja hurra for større pupper Jettes Takk Murmelmy! Ja mannen min klager ikke akkuratt! Jeg kan ikke be om mer lykke hvis jeg får se et bankende Cr@sh Ja jeg håper jeg slipper kvalmen IdaC Lover bra sålangt! Alt står bra til Missbumblebee! Men frister veldig å gå hjem å slappe av..... Håper du føler deg bra idag Bethina! Ja det er så alien å tenke at det vokser en baby inni meg! Litt verpesyk til tider ja? Blir spennende å se når dere begynner å prøve... Ja bare to dager igjen *MissS* Idag skal jeg bestille kaker til bryllupet etter jobb.. Blir sulten av å tenke på sjokoladebryllupskaken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. april 2006 #429 Del Skrevet 5. april 2006 Sjokoladebryllupskake høres digg ut! Det blir det hvis vi skal gifte oss en gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. april 2006 #430 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei! Gleder meg til å høre om hvordan det går på ultralyden jeg også! Henger jo litt etter deg, så det er spennende å høre din framgang! Er litt slapp idag, for de har tappet litt blod på første kontrollen! (Jeg har nemlig vært på kontroll idag! ) Blir hyggelig å følge deg på ferden videre! Normalt hadde jeg elsket sjokoladebryllupskake, og vært sulten på det bare av å høre om det! Men akkurat nå ble jeg litt kvalm, spiren liker ikke. Endret 5. april 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #431 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Har dere snakket om bryllup *MissS* ? Så gøy at du har vert på 1. kontroll Sensommerbruden! Min blir først på fredag.. Gruer meg til blodprøve.. Besvimer av sprøyter. Blir spennende å følge deg fremover! Hvor langt er du på vei idag, du skulle fått deg ticker! Endret 5. april 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. april 2006 #432 Del Skrevet 5. april 2006 Skal prøve å ordne ticker og supermedlemskap i kveld, hvis jeg ikke sovner med en gang jeg kommer hjem! Idag er jeg akkuat 5 uker på vei! Blodprøver er ikke gøy, men jeg klarer det fint bare jeg ikke ser på. Håper den som tar av deg også er flink til å snakke det bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. april 2006 #433 Del Skrevet 5. april 2006 Har dere snakket om bryllup *MissS* ? ← Har bare snakket helt løst om det. Hvordan vi kunne tenke oss å ha det og slik. Men blir nok hvertfall ikke i år. Sannsynligvis ikke til neste år heller. Men håper jo å bli gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #434 Del Skrevet 5. april 2006 Grattis med 5 uker Sensommerbruden ! Trøtt idag ja? Jeg også... Selv om jeg har sovet 8 timer i natt.. Håper det blir neste år *MissS* Ettersom dere har snakket om det skjer det nok før eller siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. april 2006 #435 Del Skrevet 5. april 2006 Sjokoladebryllupskake høres nam ut Vi fikk spesiallaget vår Med nøttebunn, sjoloade og vanilie fromage, og siden vi ville at den skulle være "hvit" og ikke ha marsipan så lagde de trekk av hvit sjokolade Den var knallgod. Øverste egt ligger i fryseren, sparer den til et års bryllupsdag Denne skulle kanskje vært i den andre dagboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #436 Del Skrevet 5. april 2006 Nam.... Den hørtes fantastisk ut IdaC ...... Er formen fin idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. april 2006 #437 Del Skrevet 5. april 2006 Formen er overraskende bra i dag Har gått lang tur, gjort en del hjemme, tatt hårkur og pleid meg slev, og nå føler jeg meg som et nytt menneske. Helt herlig Er humøret bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #438 Del Skrevet 5. april 2006 Så deilig IdaC! Misunner deg! Har så lyst å slappe av hjemme... Jaja, bare en time igjen. Humøret er bra igjen ja Og snart enda bedre, når vi skal spise halvt horn med smelta ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. april 2006 #439 Del Skrevet 5. april 2006 Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 #440 Del Skrevet 5. april 2006 Halla Snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg