Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #261 Del Skrevet 22. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 #262 Del Skrevet 22. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #263 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Det hørtes kjempekoselig ut Missbumblebee! Må få snakket med helsestasjonen etterhvert, om de har barselsgrupper og treff osv.. Ja, tror det er smittsomt med både bryllup og baby... Jeg skal absolutt si ifra Eliza. Merker jeg irriterer meg mer og mer hver dag! Syns det er så forbanna egoistisk, og jeg kan ikke fatte hva han tenker på. Tror han ikke passiv røyking er farlig?!.. Jeg håper jeg får beholde spiren... Da skal jeg garantert si ifra med engang jeg er tilbake fra bryllupsreisen! veslo iss Ei venninne som skal begynne prøvinga i august. Sånt er koselig, for da er det noen som er igang etterhvert. Endret 22. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #264 Del Skrevet 22. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #265 Del Skrevet 22. mars 2006 meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #266 Del Skrevet 22. mars 2006 Ingen symptomer idag... Hmm.. Å, jeg vil hjem nå!! Sulten.. Skal ha god middag med sambo. I syvtiden skal jeg møte jentene og velge et bilde fra fotograferinga. Ååå... Tenk at jeg må vente 2 uker på UL! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. mars 2006 #267 Del Skrevet 22. mars 2006 Fotografbilder? Før bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #268 Del Skrevet 22. mars 2006 Bilder jeg tok sammen med venninnegjengen *MissS* Fikk det som en del av utdrikningslaget. Gleder meg å se hvordan bildene ble! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #269 Del Skrevet 23. mars 2006 Ser ikke ut som jeg har gått opp såmye likevel. Veide meg igjen imorges, lå rundt det jeg pleier å veie. Merker magen står litt ut, litt sånn evig oppblåst For jeg kan jo ikke få mage allerede nå!? ... Jeg skal på Posten å hente en morgenkåpe jeg bestillte fra Josefssons om ikke sålenge. Det er masse SNØ idag! Mars er en tullemnd! ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #270 Del Skrevet 23. mars 2006 Føler meg i så god form. Er så redd for MA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mars 2006 #271 Del Skrevet 23. mars 2006 Prøv å tenk positivt vennen! Dette går helt sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #272 Del Skrevet 23. mars 2006 Er bare så ekkelt når jeg ikke har symptomer Mrs. Potter.. Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. mars 2006 #273 Del Skrevet 23. mars 2006 Du må ikke bekymre deg sånn vennen!!!! Det skal jo gå bra dette her, ikke noen dumme MA eller SA skal ødelegge for oss!!! Hvor lenge er det til du skal på UL nå? Tror du har veldig godt av å få gjort det, så du får pustet ut litt. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. mars 2006 #274 Del Skrevet 23. mars 2006 Må le litt av deg og den matlysten din, nesten som å lese om meg selv til tider Men kroppen sier vel ifra om at den trenger ekstra energi. Vi får satse på at de ekstra kiloene er kjapt borte etter fødsel. Jeg også vil reise på feire !!! Men nå har jeg hatt den deilige bryllupsreisen min, så jeg skal ikke klage, men heller unne deg og mannen den tiden dere får sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 23. mars 2006 #275 Del Skrevet 23. mars 2006 Føler meg i så god form. Er så redd for MA! ← Du må jo ikke være deppa for at du er i god form! Mest sannsynlig betyr det at alt er helt i orden! Kan berolige deg med at jeg ikke merket en døyt til graviditeten forrige gang, ikke før magen begynte å synes! Og det gjorde den jo ikke før uke 12 eller noe. Etterhvert vil du merke at du får en liten "kul" helt nederst på magen, men det er nok litt tidlig enda. Husk at det nesten er like vanlig å ikke merke symptomer som det er å merke dem! Det er bare det at du hører oftere om dem som har plager... Dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #276 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja jeg ser fram til UL Missbumblebee! Er ikke før om 2 uker.. Jeg må skjerpe meg, og heller nyte graviditeten 100%.. Ikke så lett. Ha en super dag vennen! Ser ut som jeg ikke har lagt på meg mer en kanskje 1 kg likevel IdaC. Veide meg imorges, men uten klær denne gangen. Kanskje bare pga jeg var så oppblåst at jeg veide mer Blir deiiilig med bryllupsreise... Hvor var dere? Føler allerede jeg har en liten kulemage Eliza Kanskje bare oppblåsthet? Jeg kan ikke for det, men jeg blir så redd når jeg leser om MA og SA.. Skulle aldri begynt å lese om det.. Takk for trøsten! Nå fikk jeg henta morgenkåpa. Den så deilig ut, elsker sånne "kose"plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 23. mars 2006 #277 Del Skrevet 23. mars 2006 Næh, men vennen, så leit at du er så bekymret. Jeg tror alt er i supreste orden! Jeg har lest om mange som ikke har hatt noen særlige graviditetssymptom eller besvær, men som likevel har hatt en fin og normal graviditet. Prøv å ikke les mer om det, da. Men det er jo ikke så lenge til UL heldigvis, ser jeg. Selv om to uker går seeeeint når det er noe man venter på. Sender deg en torsdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 #278 Del Skrevet 23. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. mars 2006 #279 Del Skrevet 23. mars 2006 Det går nok bra skal du se! og dersom det skulle se at du har en sa/ma er det pga av at fosteret som regel ikke hadde vært levedyktig uannsett. Men med deg går det så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #280 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Cymbidium Det er typisk meg å bekymre meg for det meste.. Jeg håper alt er ok! Håper det klaffer for deg snart! iss IdaH Kan ikke gjøre fra eller til uansett, må bare prøve å slappe av. Endret 23. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg