Doolittle Skrevet 3 timer siden #41 Del Skrevet 3 timer siden Samtidig som meg er en eller mer for mange. Før jeg ble involvert spiller det virkelig ingen rolle. Jeg tror de mennene (guttene) det er snakk om her er usikre på seg selv. Tipper de ikke tenker det samme om seg selv om de har hatt mange sexpartnere. Det er en kontrollgreie for usikre smågutter. Drit i dem og ha sex med de du har lyst til å ha sex med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun må gjerne ha pult over 30? Fordi du selv har pult alt som kan krype og gå? Jeg undrer litt på hva som skjer med dømmekraften til enkelte. Jeg opplever at noen har en bodycount på +/- 10 stk. Det kan være mye om man er ung, men om man er i 40- årene og singel er det et langt lavere antall. Jeg er selv i midten av 40-årene og giftet meg med min andre kjæreste (og andre sexpartner). 15 år senere ble vi skilt og jeg syntes nesten det var flaut å oppdage hvor unormalt det var å ha opplevd så lite på sexfronten. Likevel har jeg jo vært seksuelt aktiv hele tiden mens jeg var gift, men det var med samme person og regnes nok som kjedelig. Spesielt er det kjedelig for de som ligger med absolutt alt de har mulighet til å erobre. Nesten 10 år etter skilsmissen har jeg møtt ulike varianter av menn. Noen er det mer enn nok å ta en kaffe med mens andre har jeg møtt flere ganger og også datet over tid eller innledet forhold med av ulik varighet. På disse 10 årene har jeg hatt sex med 5 menn når jeg teller etter. Antallet jeg har avvist har jeg ingen oversikt over hvis jeg skal telle med alt av ravende fulle desperate mannfolk på byen til helt ok menn jeg har møtt, men som jeg dessverre ikke har følt noen kjemi med på rette måten. Det som slår meg gang på gang er at det er så få som tar dømmekraft med i betraktningen når man vurderer fremtidige (sex-)partnere. For meg er det en enormt stor forskjell på en person som har hatt sex med 20 stk etter mange år som singel, men som til gjengjeld har avslått tilbudet fra kanskje ti ganger så mange håpefulle. Det som derimot er et stort turn off for meg er å forstå at motparten begrunner det å være seriøs med å ha liten erfaring fordi man kun har hatt et svært lavt antall sexpartnere, men det viser seg at det lave tallet kun er fordi det aldri var mulig å komme i mål med flere. Mangel på dømmekraft kan gi seg utslag i både et svært høyt tall ift bodycount, men også et svært lavt antall avvisninger ift mangel på dømmekraft. Om det er det samme om jeg er Bonnie Blue, Trine Skei Grande, Sylvi Listhaug eller meg tenker jeg det like gjerne kan være det samme. For meg må det bety noe mer enn et ligg og jeg ønsker ikke å bli valgt (eller valgt bort) pga mangel på dømmekraft og mye erfaring (eller det motsatte av dette) av en mann som lar seg styre av feil hode i tide og utide og heller ikke evner å skille mellom bra og dårlige damer når det kommer til viktige ting i livet. En mann som tar til takke med hva enn det måtte være, uavhengig av antallet på pulelista, synes vel primitiv i mine øyne. For ordens skyld gjelder dette de damene det måtte gjelde også. Anonymkode: 6489e...c55 Du snakker mye om dømmekraft... hvordan står det seg når du hevder at 30 er "alt som kan krype å gå"? Og... en god dømmekraft er også evne til å sette seg inn i ulike perspektiver... sier ikke mer... På 10 år har du hatt sex med 5 menn, dvs 1 ny mann hver annet år, ER DET SÅ STOR FORSKJELL DA???!!! uansett så har jeg pult 2 siste 10 år, dømmer deg ikke selv om... og hevder ikke noe om deg heller... lille speil på veggen der....😉 Anonymkode: 91020...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå