Doolittle Skrevet 26. februar #41 Del Skrevet 26. februar Samtidig som meg er en eller mer for mange. Før jeg ble involvert spiller det virkelig ingen rolle. Jeg tror de mennene (guttene) det er snakk om her er usikre på seg selv. Tipper de ikke tenker det samme om seg selv om de har hatt mange sexpartnere. Det er en kontrollgreie for usikre smågutter. Drit i dem og ha sex med de du har lyst til å ha sex med. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun må gjerne ha pult over 30? Fordi du selv har pult alt som kan krype og gå? Jeg undrer litt på hva som skjer med dømmekraften til enkelte. Jeg opplever at noen har en bodycount på +/- 10 stk. Det kan være mye om man er ung, men om man er i 40- årene og singel er det et langt lavere antall. Jeg er selv i midten av 40-årene og giftet meg med min andre kjæreste (og andre sexpartner). 15 år senere ble vi skilt og jeg syntes nesten det var flaut å oppdage hvor unormalt det var å ha opplevd så lite på sexfronten. Likevel har jeg jo vært seksuelt aktiv hele tiden mens jeg var gift, men det var med samme person og regnes nok som kjedelig. Spesielt er det kjedelig for de som ligger med absolutt alt de har mulighet til å erobre. Nesten 10 år etter skilsmissen har jeg møtt ulike varianter av menn. Noen er det mer enn nok å ta en kaffe med mens andre har jeg møtt flere ganger og også datet over tid eller innledet forhold med av ulik varighet. På disse 10 årene har jeg hatt sex med 5 menn når jeg teller etter. Antallet jeg har avvist har jeg ingen oversikt over hvis jeg skal telle med alt av ravende fulle desperate mannfolk på byen til helt ok menn jeg har møtt, men som jeg dessverre ikke har følt noen kjemi med på rette måten. Det som slår meg gang på gang er at det er så få som tar dømmekraft med i betraktningen når man vurderer fremtidige (sex-)partnere. For meg er det en enormt stor forskjell på en person som har hatt sex med 20 stk etter mange år som singel, men som til gjengjeld har avslått tilbudet fra kanskje ti ganger så mange håpefulle. Det som derimot er et stort turn off for meg er å forstå at motparten begrunner det å være seriøs med å ha liten erfaring fordi man kun har hatt et svært lavt antall sexpartnere, men det viser seg at det lave tallet kun er fordi det aldri var mulig å komme i mål med flere. Mangel på dømmekraft kan gi seg utslag i både et svært høyt tall ift bodycount, men også et svært lavt antall avvisninger ift mangel på dømmekraft. Om det er det samme om jeg er Bonnie Blue, Trine Skei Grande, Sylvi Listhaug eller meg tenker jeg det like gjerne kan være det samme. For meg må det bety noe mer enn et ligg og jeg ønsker ikke å bli valgt (eller valgt bort) pga mangel på dømmekraft og mye erfaring (eller det motsatte av dette) av en mann som lar seg styre av feil hode i tide og utide og heller ikke evner å skille mellom bra og dårlige damer når det kommer til viktige ting i livet. En mann som tar til takke med hva enn det måtte være, uavhengig av antallet på pulelista, synes vel primitiv i mine øyne. For ordens skyld gjelder dette de damene det måtte gjelde også. Anonymkode: 6489e...c55 Du snakker mye om dømmekraft... hvordan står det seg når du hevder at 30 er "alt som kan krype å gå"? Og... en god dømmekraft er også evne til å sette seg inn i ulike perspektiver... sier ikke mer... På 10 år har du hatt sex med 5 menn, dvs 1 ny mann hver annet år, ER DET SÅ STOR FORSKJELL DA???!!! uansett så har jeg pult 2 siste 10 år, dømmer deg ikke selv om... og hevder ikke noe om deg heller... lille speil på veggen der....😉 Anonymkode: 91020...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #43 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor gammel er du? Lurer litt på alderskategorien her da det kan skje mye fra man er 16 til man er 60 😉 Jeg er 39. For øvrig kan mye skje etter man er 60 også. Anonymkode: b6e8d...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #44 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du snakker mye om dømmekraft... hvordan står det seg når du hevder at 30 er "alt som kan krype å gå"? Og... en god dømmekraft er også evne til å sette seg inn i ulike perspektiver... sier ikke mer... På 10 år har du hatt sex med 5 menn, dvs 1 ny mann hver annet år, ER DET SÅ STOR FORSKJELL DA???!!! uansett så har jeg pult 2 siste 10 år, dømmer deg ikke selv om... og hevder ikke noe om deg heller... lille speil på veggen der....😉 Anonymkode: 91020...387 Jo.. Jeg tror denne egentlig var litt kritikk til menn som tror at å gå til sengs med alt som byr seg er ok, fordi de er menn.. Men samtidig ble det også litt kritikk til kvinner som har gjort flere forsøk på å finne seg partner, enn antall forsøk hun selv har gjort. Anonymkode: 24280...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #45 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ingen mener 5 er for mye, hvis du ikke er 16 år da. Anonymkode: fa579...1d3 Det er mulig, men det betyr ingen ting for meg hva noen måtte mene om det. Ingen date hadde blitt nummer 5 om de hadde spurt om hvor mange jeg har hatt sex med. De hadde ikke fått svar og samtidig hadde jeg mistet interessen. Da blir det irrelevant om vedkommende syntes 4 er få. Folk som spør om det er turn off for meg og er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. februar #46 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): M55. I denne alderen hadde jeg aldri brydd meg mer, enn at den jeg eventuelt innleder et seriøst forhold til også er seriøs fra det punktet vi starter å date. Her teller historien lite/ingenting. Derimot er det helt annerledes hvis meg selv som 25 åring skulle finne en partner/kone til mine barn. Da ville jeg aldri godtatt noe mer enn normalt Det normale er at alle har sex med de som de innleder et forhold til. Min holdning er at unge kvinner bør knipe igjen til de er sikker på at mannen får følelser for dem. (så langt det er mulig) Ingen forventer jomfruer. Anonymkode: fa579...1d3 Er du skilt? At foreldre har et respektfullt og god forhold som varer er nok mer vesentlige for barn enn at mor hadde sex med noen andre menn før hun og far ble et par. At de blir skilt og hvilke relasjoner mor OG far videre har har betydelig mer å si for barna enn hva som skjedde før de ble mor og far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #47 Del Skrevet 27. februar Doolittle skrev (13 timer siden): Samtidig som meg er en eller mer for mange. Før jeg ble involvert spiller det virkelig ingen rolle. Jeg tror de mennene (guttene) det er snakk om her er usikre på seg selv. Tipper de ikke tenker det samme om seg selv om de har hatt mange sexpartnere. Det er en kontrollgreie for usikre smågutter. Drit i dem og ha sex med de du har lyst til å ha sex med. Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #48 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 Altså klarer eller evner du ikke å diskutere saklig, uten og rakke ned på andre? Mennesker har ulike preferanser både innenfor forhold og sex. Om det ikke samsvarer med dine så gjør ikke det noe. Dette innlegget her er totalt respektløst. 1925: her foregikk seksuelle aktiviteter strengt hemmelig pga hatefulle fordommer (slike som du kommenterer med her) 2025: I dagens samfunn er det høyere toleranse for ulikheter på generell basis. Fremdeles er det seksuelle aktiviteter innad i grupper, feks swingers. Så noen fordommer lever fremdeles i beste velgående. Kan ikke mennesker bare få lov til å gjøre som de vil, og fremdeles være gode mennesker? Hvordan kan du argumentere med at seksualiteten står i veien for å ha et visst nivå? Hvilket nivå er dette? Innen swingers er det flere yrkesgrupper som tannleger, mennesker som jobber med barn, studenter osv... Anonymkode: 4af87...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #49 Del Skrevet 27. februar Sannhetsøkende skrev (15 timer siden): En mann som har ligget med 500 menn? Er det innafor hvis det er damer og ikke menn? Skrivefeil der ja, men kjønn er vel egentlig ikke relevant, hetero, homo, mann eller kvinne, alle har en grense, noen høyere enn andre Anonymkode: 8907d...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #50 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså klarer eller evner du ikke å diskutere saklig, uten og rakke ned på andre? Mennesker har ulike preferanser både innenfor forhold og sex. Om det ikke samsvarer med dine så gjør ikke det noe. Dette innlegget her er totalt respektløst. 1925: her foregikk seksuelle aktiviteter strengt hemmelig pga hatefulle fordommer (slike som du kommenterer med her) 2025: I dagens samfunn er det høyere toleranse for ulikheter på generell basis. Fremdeles er det seksuelle aktiviteter innad i grupper, feks swingers. Så noen fordommer lever fremdeles i beste velgående. Kan ikke mennesker bare få lov til å gjøre som de vil, og fremdeles være gode mennesker? Hvordan kan du argumentere med at seksualiteten står i veien for å ha et visst nivå? Hvilket nivå er dette? Innen swingers er det flere yrkesgrupper som tannleger, mennesker som jobber med barn, studenter osv... Anonymkode: 4af87...2ca I 1925 (the roaring twenties) var det slett ikke så mye strengt hemmelige aktiviteter som foregikk. Du bør lese deg litt opp på historie om forbudstid, speakeasy klubber og alt det andre dekadente de drev med den gangen. Swingers fantes også den gangen, og også da var de en liten nisjegruppe som folk flest holdt god avstand til - selv om de var leger og presidenter. Mennesker kan selvsagt gjøre som de vil, men de kan ikke tvinge alle andre til å like dem/respektere dem, spesielt ikke når de har en aparte livsstil. Folk flest ønsker å kjenne på en trygg tilknytning i en ofte stressende hverdag. Mennesker som har et mer mekanisk og upersonlig forhold til sex, som jo er det mest intime vi har og deler, innbyr ikke til en slik trygg tilknytning. Mennesker som ikke tar vare på kroppen sin, og utsetter seg selv og andre for risiko, innbyr heller ikke til en trygg tilknytning. Respektløsheten du snakker om her kommer vel strengt tatt fra deg, som ikke respekterer at de fleste ikke ligger med alt med puls. Gjennonsnittlig antall partnere gjennom et helt liv er under 10 for hele føkkings befolkningen. Det betyr kompis, at du er en av de som er laaaaangt utenfor normalen, og angriper alle rundt deg for å rettferdiggjøre det. Anonymkode: e3750...d18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. februar #51 Del Skrevet 27. februar Alder vil naturligvis være en avgjørende faktor. 20 ville vært altfor mange for en 20-åring, men man må nesten regne med at en dame på 40+ har passert 20 stk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #52 Del Skrevet 27. februar Jeg tror ikke jeg ville passet sammen med en som var veldig løssluppen. Har ikke noe med et spesielt antall å gjøre, mer med holdningene. Derfor vil det også ha betydning om det hører til fortiden og at hun har endret holdningene i etterkant. Så kan ikke gi et nøyaktig tall, da det kommer an på omstendighetene. Anonymkode: c730a...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #53 Del Skrevet 27. februar Jeg og mannen har vært sammen i 10 år, og vi kan snakke med hverandre om alt. Men ingen av oss vet hvor mange den andre har hatt sex med. Det er virkelig ikke relevant for forholdet vårt. Jeg hadde sett det som et rødt flagg at en mann stilte meg et slikt spørsmål. Anonymkode: bed9b...af4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #54 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I 1925 (the roaring twenties) var det slett ikke så mye strengt hemmelige aktiviteter som foregikk. Du bør lese deg litt opp på historie om forbudstid, speakeasy klubber og alt det andre dekadente de drev med den gangen. Swingers fantes også den gangen, og også da var de en liten nisjegruppe som folk flest holdt god avstand til - selv om de var leger og presidenter. Mennesker kan selvsagt gjøre som de vil, men de kan ikke tvinge alle andre til å like dem/respektere dem, spesielt ikke når de har en aparte livsstil. Folk flest ønsker å kjenne på en trygg tilknytning i en ofte stressende hverdag. Mennesker som har et mer mekanisk og upersonlig forhold til sex, som jo er det mest intime vi har og deler, innbyr ikke til en slik trygg tilknytning. Mennesker som ikke tar vare på kroppen sin, og utsetter seg selv og andre for risiko, innbyr heller ikke til en trygg tilknytning. Respektløsheten du snakker om her kommer vel strengt tatt fra deg, som ikke respekterer at de fleste ikke ligger med alt med puls. Gjennonsnittlig antall partnere gjennom et helt liv er under 10 for hele føkkings befolkningen. Det betyr kompis, at du er en av de som er laaaaangt utenfor normalen, og angriper alle rundt deg for å rettferdiggjøre det. Anonymkode: e3750...d18 Det er mange måter å uttrykke seg på. Så jeg er respektløs for at jeg ikke er enig i utsagnet? Vet du egentlig hva respekt går ut på? Det jeg vet er at det eksisterte fordømmende holdninger i 1925, og det gjør det fremdeles basert på det jeg har lest om holdninger, kultur og diskusjoner. Vi liker å tro at mennesker er blitt mer liberale, og det kan nok stemme for den yngre generasjonen. Anonymkode: 4af87...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #55 Del Skrevet 27. februar Mulig det bare er meg, men jeg synes det er kjempeflott med damer som like å pule 🥰 Anonymkode: e5aaa...1d9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. februar #56 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 Fryktelig rart det der, for påstanden er stikk i strid med hva jeg opplever i seksuelt frigjorte miljøer. Det er absolutt ikke tapergutta som ikke vektlegger slikt, og som er mest åpen for at man også som par kan ha seksuelle opplevelser med andre. Nei det er overvekt av høyt utdannede og vellykkede menn, som ikke anser slikt som trussel. Jeg har egentlig aldri truffet Knut fra bygda som aldri har fullført vgs og som tar til takke med jobben han får (selv om han ikke liker den veldig) i slike miljøer. Direktører med millioninntekter derimot... Trygge menn med høyere utdanning, god jobb, god selvfølelse og selvtillit er gjerne de menn som har konkludert med at sex kan være gøy og herlig, uten at det er en trussel mot noe. Jeg har ærlig talt konkludert med at det er menn som står svært sikkert i seg selv som forkaster primitiv skam og fordommer angående det seksuelle. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #57 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mulig det bare er meg, men jeg synes det er kjempeflott med damer som like å pule 🥰 Anonymkode: e5aaa...1d9 Så sant de har en mann de føler seg bekvem og komfortabel med så kan jeg være enig. Fritt valg. Anonymkode: 4af87...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #58 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kompis, det handler ikke om usikre menn eller gutter. Det handler som å ha et visst nivå på hvordan man lever, og hvilken type kvinne man ønsker å dele livet med. Om man bare skal få seg litt mus, spiller det jo ingen rolle hvor mange de har ligget med, men skal man være i et forhold med dem har det alt å si. Dette er ikke noe nytt for hverken deg eller noen andre. det er ikke noen forskjell på 2025 og 1925 i så måte. Det var likedan da. Like løssluppent, og samtidig like høye standarder for hvem man ville være i forhold med. Det er bare tapergutta uten draget på annet enn de godt brukte og lubne skilte mødrene der ute, som tar til takke med de som har ligget med en ny hver helg i flere år. Du snakker det bare opp for å prøve å få deg mer mus selv du. Anonymkode: e3750...d18 Kompis, det lyser usikkerhet av hele innlegget ditt. Vi skjønner at du ikke vil at hun skal ha noen å sammenligne deg med. Anonymkode: 11dec...d77 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. februar #59 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg og mannen har vært sammen i 10 år, og vi kan snakke med hverandre om alt. Men ingen av oss vet hvor mange den andre har hatt sex med. Det er virkelig ikke relevant for forholdet vårt. Jeg hadde sett det som et rødt flagg at en mann stilte meg et slikt spørsmål. Anonymkode: bed9b...af4 Var du den første din mann hadde sex med, eller var du nummer 3000? Klarer ikke å ta "vi har vært sammen x antall år og har ikke peiling på seksuell fortid til den andre". Jeg hadde aldri kommet på ideen å spørre min kone, men jeg tror at jeg har peiling på omtrent antall. Fordi hun gjennom årene har fortalt diverse helt naturlige ting om livet sitt, og seg selv. Hadde tenkt det var trist hvis hun ikke hadde det. PS. Hun stilte meg faktisk det spørsmålet en gang for lenge siden. Kan ikke se at det var noe rødt flag, men kun at hun lurte på det av enn eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #60 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg vet det men skulle også ønsket at noen fikk ut fingeren og kunne si et tall Anonymkode: 24280...fc4 Et tall? Det har jo egentlig ingenting å si. Selv er jeg kvinne, og mitt privatliv er mitt. Så en ny date trenger ikke å spørre om antall menn jeg har hatt sex med. Det vil han ikke få et svar på. Det er ikke så mange, men det er ikke noe han har noe med. Og jeg vil heller ikke spørre en mann om antall sexpartnere. Vi får stole på hva vi ser og opplever av våre (nye) partnere. Har man ellers mye til felles, så er antall partnere mindre viktig. Anonymkode: 31a39...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå