Gå til innhold

God foundation som sitter lenge!?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som anbefaler en god foundation? Og pudder..? Jeg er helt avhenging av det.. jeg har masse arr i trynet, men med foundation har jeg selvtillit og ser bra ut! Men når jeg ligger over til en jeg liker veldig godt..så jeg jeg ut som et herp dagen derpå for å si det sånn... trenger en foundation som sitter leenge! Eller noen adre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

hmm.. for det første; ingen foundation er vel beregnet for å holde over natten. Det beste for huden er å vaske kremen vekk før du legger deg.

Men jeg bruker en foundation fra marykay. Den er kjempe god, tilpasser seg hudfargen min.

Anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler heller ikke at du sover med foundation, men hvis du insisterer på det, kunne du jo prøve mineralfoundation, for eksempel id fra Bare Escentuals. De hevder at den er så "ren" at du kan sove med den. Den ser naturlig ut på og dekker godt (men jeg tviler egentlig på at den sitter hele natten). Fås kjøpt hos hudpleier eller på nett. Gjør et søk her på forumet så finner du masse tråder om dette.

Du får heller snike deg opp tidlig om morgenen og sminke deg litt før du kryper tilbake i senga, hvis det er så ille at du ikke tør å vise deg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helena Rubinstein Spectacular Make up. Fabelaktig! Smitter ikke av, sitter i 12 timer og dekker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...