Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Iia skrev (18 timer siden):

Tenk at han ble gitt så mye tid på skjermen. Han viste sterke, avvikende holdninger allerede på den tiden. Ikke umulig at han fikk en personlig boost av å være på TV. Riktignok trekker det seere, men kanskje burde man luke ut personer som ham i realityseriene. Ikke la ham spre holdningene. Ikke la ham føle at han "skinner" og bli kjendis

Helt enig med deg! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Den mannen definerer ordet gal. Han er helt sinnssyk og livsfarlig. Det er ikke tvil at han utgjør livsfare for Maren og muligens og de stakkars barna(i alle fall døtrene). Jeg støtter 100% alle som sier at han burde gå med lenke rundt halsen. Kast han i et fangehull sammen med Kopseng, Breivik og alle de andre galningene. Kanskje de kan _____(dere skjønner) hverandre. 

Kan ikke forestille meg det marerittet som Maren lever i hver eneste dag. Hadde jeg vært henne hadde jeg vært livredd for å sove, for at barna skulle sove på hvert sitt rom, gå hjem fra skolen eller for all del:  være med på skoletur. Jeg hadde vært livredd for å være alene. For en nydelig og sterk kvinne dette er. Mye sterkere enn det ekle monsteret av en mann hun levde med. Han er en ynkelig larve. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Når han var med på farmen trodde jeg at uttalelsene ikke stakk så dypt og at han sa det for å skaffe seg tvtid.

Skrevet
hobbykokken skrev (Akkurat nå):

Når han var med på farmen trodde jeg at uttalelsene ikke stakk så dypt og at han sa det for å skaffe seg tvtid.

Det var vel problemet. Folk trodde det var gøy for tv, men så viste det seg å være voldelige tendenser. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...