Gå til innhold

God leppepomade som ikke gjør leppene avhengige?


Gjest Summertime

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bertine

"lipsyl"

Bruker den når leppene er tørre, og når jeg ikke trenger den lenger legger jeg den vekk.

Ikke noe avhengighet her i gården ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

extreme fra lypsyl (den blå, med sølv) er den beste jeg har hatt.. og vet om flere som syns det.. billig og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jo! Lypsyl og lobello inneholder paraffin som har ingen fuktgivende egenskaper i lengden.. Den tørrer ut leppene på sikt og gjør dem "avhengig". Fakta! Er jo det trådstarter spør om for svingende! Leppepomader uten paraffin, også kommer dere med tips om lypsyl og lopello! :overrasket: dere har ikke peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Gjest:

Jeg er vertfall IKKE avhengig av min lipsyl, syns den er best.

Men om trådstarter føler at hun blir avhengig av lipsyl/labello, så kan hun jo teste de andre som anbefales;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_billa_*

Shine club har en leppepomade som ikke bare kurerer tørre lepper men som også kurerer behovet for leppepomade i det hele tatt etter en stunds bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, hvis dere tror at leppene blir fuktet med noe som inneholder paraffin, så må dere tro om igjen. Paraffin gir en imidlertidig følelse av myke lepper, men gir ingen som helst pleie på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Elizabeth Ardens Eight Hour Cream. Ingen over, ingen ved siden.

Som er nesten ren mineralolje......

Ingredienser: Petrolatum 56.8%, Lanolin, Mineral Oil, Fragrance, Salicylic Acid, Propylparaben, Castor Oil, Corn Oil, Tocopherol, BHT, Iron Oxides

Nei, takke meg til weleda everon (jojobaolje, bivoks, sheasmør, kandelillavoks, rosevoks, karnaubavoks, ekstrakter av rose og vanilje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...