AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #1 Del Skrevet søndag kl 18:34 Hei "Fattig student" skal snart lage middag og jeg mangler melk til Toro bearnaise. Noen som har noe triks? Eller er det bare å droppe det😅 Ps, har ingen melkeprodukter bare smør😅 Anonymkode: 88dba...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 18:36 #2 Del Skrevet søndag kl 18:36 Bruk smelta smør på maten istedenfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:41 #3 Del Skrevet søndag kl 18:41 Finnes det ikke en storkiosk, bensinstasjon eller lignende i nærheten? Ellers så får du vel bare bruke det du har. Anonymkode: ac053...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #4 Del Skrevet søndag kl 18:42 Spørre naboer om å låne? Anonymkode: f6593...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:28 #5 Del Skrevet i går, 05:28 Planlegging funker fjell. Har du ikke melk må du enten droppe toroen, dra til en kiosk/bensinstasjon/søndagsåpen butikk, eller låne av naboer. Anonymkode: 7d648...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:33 #6 Del Skrevet i går, 05:33 Kokos melk? Anonymkode: 62a67...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet i går, 18:58 #7 Del Skrevet i går, 18:58 Har du vurdert å lære deg ekte bearnaise saus.... sånn fra bunnen... Den krever bare egg, smør og litt esdragon/eddik.... Er super digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet i går, 19:09 #8 Del Skrevet i går, 19:09 Det funker å bare bruke vann også. Blir ikke like godt, men du får et brukbart resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:23 #9 Del Skrevet i går, 20:23 Lag hjemmelaget! du trenger sjalottløk, hvitvinseddik, hvitvin, smør, estragon, egg og pepper. hvis ikke er det sikkert åpne butikker i nærheten. Anonymkode: 0fa35...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:41 #10 Del Skrevet i går, 20:41 Kan ikke se for meg at en fattig student har estragon, sjalottløk eller hvitvinseddik. Dette er sånn «velmenende råd» som bare oppleves som irriterende. Anonymkode: 6e73a...10c 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:45 #11 Del Skrevet i går, 20:45 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke se for meg at en fattig student har estragon, sjalottløk eller hvitvinseddik. Dette er sånn «velmenende råd» som bare oppleves som irriterende. Anonymkode: 6e73a...10c Kan prøve med hollandaise da. Egg, smør, sitron/eddik. Anonymkode: a9ec8...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:46 #12 Del Skrevet i går, 20:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke se for meg at en fattig student har estragon, sjalottløk eller hvitvinseddik. Dette er sånn «velmenende råd» som bare oppleves som irriterende. Anonymkode: 6e73a...10c Ja, det blir litt sånn dratiltrynete.. Ville bare brukt vann, og kanskje litt mer smør enn det som står oppført. Anonymkode: 1a07c...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet i går, 21:33 #13 Del Skrevet i går, 21:33 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kan ikke se for meg at en fattig student har estragon, sjalottløk eller hvitvinseddik. Dette er sånn «velmenende råd» som bare oppleves som irriterende. Anonymkode: 6e73a...10c Den "Fattige Studenten" opplyser dog at hen har smør, og egg er veldig vanlig å ha..... Poenget er at ekte bearnaise er basert på bare egg og smør.... og kan enkelt varieres med forskjellig krydder, avhengig av hva som er tilgjengelig.... Synes det er å ta litt i å kalle slike råd for irriterende.... Med mindre du er TS, da synes jeg det er tåpelig å mene noe om hva TS har i kjøkkenskapet sitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå