AnonymBruker Skrevet 23. januar #61 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 10.03): Jeg er for at kvinner skal kunne velge om de ønsker abort, men jeg er også for at mannen skal få velge om han vil bli far. Du tvinger han - han må få ekstremt mye rom for å føle akkurat nå tenker jeg, du må akseptere hans reaksjon for den kommer på grunn av ditt valg og det må du stå i. Jeg er kvinne, og jeg ville forlatt relasjonen om jeg ble tvunget selv. Anonymkode: 36014...e5d Tuller du?? TS gikk gjennom en abort for ett år siden og gav ettertrykkelig beskjed om at det kommer hun aldri til å gjøre igjen. Likevel så velger mannen å knulle løs helt uten prevensjon, og så er det HAN som er offeret her??? Han burde jo ha sterilisert seg straks han visste at han var ferdig med barn! Men nei da, han skal knulle og ha det deilig mens kvinnen skal stappe kroppen full av kunstige hormoner i tiår etter tiår, fordi han ikke vil bruke 20 minutter på et lite, lokalkirurgisk inngrep som kan utføres i lunsjen. TS, hvis du ønsker å beholde barnet så gjør du det! Anonymkode: 2e888...560 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23. januar #62 Del Skrevet 23. januar Jeg hadde tatt abort. Men den mannen, han skulle fått slitt. Han skulle fått sterilisere seg og begynt å ta ansvar hjemme. Ellers hadde han fått fire unger annenhver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #63 Del Skrevet 23. januar Makavelli skrev (På 22.1.2025 den 13.44): Hun skal ta hånd om fem unger alene...? Det gjør hun jo allerede. Han jobber jo hele tiden. Hun burde tuppe ham på hue og ræva ut og få plenty i barnebidrag. Anonymkode: 2e888...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå