Lucky? Skrevet 21. april 2006 #121 Del Skrevet 21. april 2006 roper alt jeg kan på pusen din. Nå må den se å komme seg hjem da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 23. april 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 23. april 2006 Hei alle sammen! Gladnyhet; pusen min er hjemme! Hun kom hjem på fredag, men siden jeg har noe problemer med internett, har jeg ikke skrevet her før nå. Et eller annet som skjer, enkelte sider vil pc'en rett og slett ikke laste inn... hmmm... Lucky117: hei! Teria: Er det ikke deilig med vår? Ang. leiligheten; vi har ikke funnet noen ennå, men det blir bedre enn nåværende i alle fall!! Vi skal ikke flytte før i juli, så har litt tid fremdeles... HildeSol: hei! Håper dere alle har hatt en flott helg! Jeg har nettopp bakt ostekake, jeg. Skal på middag hos svigers, så jeg skal ha den med dit. Min ostekake er verdens beste, det tør jeg vedde på! hehe... *stolt* Jeg trenger ikke finne ny jobb! Jeg har pratet med sjefen, og hun sa at jeg absolutt skulle få mer timer, for hun vil ikke miste meg som arbeidstaker. Da ble jeg kjempeglad, det er jo virkelig skryt!! Huff, jeg fikk et lite støkk i dag... Jeg hadde en elsker før jeg traff K, som jeg ikke har pratet med siden - eller, vi har vel sendt sms og sagt god jul etc., men ikke mer. Uansett, han sendte meg mld i dag, og lurte på hvordan jeg har det og om jeg vil treffe ham. Tingen med denne karen - W - er at han er en helt fantastisk elsker, og mld fikk meg til å tenke på hva vi hadde sammen! Jeg har aldri hatt lyst til å bli sammen med ham, det var bare fantastisk sex + godt vennskap (kan prate om alt). Jeg har ikke tenkt til å treffe ham, jeg vet hva han vil når han spør om det. Det er bare det at den mld fikk meg til å huske hvor utsultet jeg er på intimitet! Jeg føler K og jeg bare glir lenger og lenger fra hverandre. Vi legger oss ikke samtidig lenger, så jeg får ikke engang den nærheten når han holder rundt meg. Vi hadde sex sist gang for ca 4 uker siden, og da hadde vi sex to ganger i løpet av en uke (det var da jeg ble gravid... før jeg mistet... ) Og jeg merker at jeg virkelig savner å ha det slik vi hadde det før. Det er ti måneder siden vi hadde et godt sexliv! Jeg får helt vondt... Jeg har forsøkt å fortelle ham at det må skje endringer i forholdet vårt, men da blir han sint og sier jeg legger all skylda over på ham. Problemet er bare at jeg faktisk mener han har all skylden! vi har ikke hatt sex på mine premisser hele den perioden han har vært uten lyst, jeg har fulgt alle hans vink i håp om at han skal få lysten tilbake hvis jeg bare gir ham det han vil ha. Men det skjer jo ikke. Og nå er jeg så lei av å ha "hans" sex, og jeg føler meg ikke tent på ham lenger, fordi jeg føler meg rett og slett for lite oppvartet! Jeg vil føle meg som en attraktiv kvinne, men det gjør jeg ikke! Og tenk dere smerten i å pirre ham, og så be om et eller annet i gjengjeld, for å bare få "jeg vil bare at du skal runke meg, jeg" kastet i trynet. Jeg orker ikke mer. Jeg blir deprimert av å ha det sånn. Men han skjønner det ikke! Hjelp meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. april 2006 #123 Del Skrevet 23. april 2006 Hei alle sammen! Gladnyhet; pusen min er hjemme! Hun kom hjem på fredag, men siden jeg har noe problemer med internett, har jeg ikke skrevet her før nå. Et eller annet som skjer, enkelte sider vil pc'en rett og slett ikke laste inn... hmmm... Lucky117: hei! Teria: Er det ikke deilig med vår? Ang. leiligheten; vi har ikke funnet noen ennå, men det blir bedre enn nåværende i alle fall!! Vi skal ikke flytte før i juli, så har litt tid fremdeles... HildeSol: hei! Håper dere alle har hatt en flott helg!m Jeg har nettopp bakt ostekake, jeg. Skal på middag hos svigers, så jeg skal ha den med dit. Min ostekake er verdens beste, det tør jeg vedde på! hehe... *stolt* Jeg trenger ikke finne ny jobb! Jeg har pratet med sjefen, og hun sa at jeg absolutt skulle få mer timer, for hun vil ikke miste meg som arbeidstaker. Da ble jeg kjempeglad, det er jo virkelig skryt!! Huff, jeg fikk et lite støkk i dag... Jeg hadde en elsker før jeg traff K, som jeg ikke har pratet med siden - eller, vi har vel sendt sms og sagt god jul etc., men ikke mer. Uansett, han sendte meg mld i dag, og lurte på hvordan jeg har det og om jeg vil treffe ham. Tingen med denne karen - W - er at han er en helt fantastisk elsker, og mld fikk meg til å tenke på hva vi hadde sammen! Jeg har aldri hatt lyst til å bli sammen med ham, det var bare fantastisk sex + godt vennskap (kan prate om alt). Jeg har ikke tenkt til å treffe ham, jeg vet hva han vil når han spør om det. Det er bare det at den mld fikk meg til å huske hvor utsultet jeg er på intimitet! Jeg føler K og jeg bare glir lenger og lenger fra hverandre. Vi legger oss ikke samtidig lenger, så jeg får ikke engang den nærheten når han holder rundt meg. Vi hadde sex sist gang for ca 4 uker siden, og da hadde vi sex to ganger i løpet av en uke (det var da jeg ble gravid... før jeg mistet... ) Og jeg merker at jeg virkelig savner å ha det slik vi hadde det før. Det er ti måneder siden vi hadde et godt sexliv! Jeg får helt vondt... Jeg har forsøkt å fortelle ham at det må skje endringer i forholdet vårt, men da blir han sint og sier jeg legger all skylda over på ham. Problemet er bare at jeg faktisk mener han har all skylden! vi har ikke hatt sex på mine premisser hele den perioden han har vært uten lyst, jeg har fulgt alle hans vink i håp om at han skal få lysten tilbake hvis jeg bare gir ham det han vil ha. Men det skjer jo ikke. Og nå er jeg så lei av å ha "hans" sex, og jeg føler meg ikke tent på ham lenger, fordi jeg føler meg rett og slett for lite oppvartet! Jeg vil føle meg som en attraktiv kvinne, men det gjør jeg ikke! Og tenk dere smerten i å pirre ham, og så be om et eller annet i gjengjeld, for å bare få "jeg vil bare at du skal runke meg, jeg" kastet i trynet. Jeg orker ikke mer. Jeg blir deprimert av å ha det sånn. Men han skjønner det ikke! Hjelp meg... ← Hei! Slemt internett du har Så bra at pusen din kom hjem!! Det er skikkelig deilig at det er vår ja- bare nyter de fine dagene vi får jeg nå- er jo litt regn og sånn innimellom. Må ut og nyte de findagene vi har! Så dere er på leilighetsjakt, da. Spennende det:) Håper dere finner en stoooor, fiin leilighet:) mmmm- ostekake er godt! *sikle* Tror jeg tar meg en tur innom og stjeler en bit Veldig bra at det ordnet seg med jobben! Bra du har en slik sjef:) Og det er jo et skikkelig kompliment at hun vil beholde deg! Jeg har sannsynligvis spurt før, men hva jobber du med? Du må ikke svare om du ikke vil altså ... Det er så trist å høre om problemene i forholdet deres, og frustrerende at kjæresten din ikke forstår det ... Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med når han blir sint på deg når du prøver å ta det opp Håper det går bra med deg og du finner en løsning på problemene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2006 #124 Del Skrevet 23. april 2006 Hei hei Så bra pusen har dukket opp igjen da Ostekake ja...nam nam..en av de beste kaker som er oppfunnet det Trist å lese om problemene til deg og K da, ikke lett det der. Og i sånne situasjoner hjelper det jo ikke akkurat å bli fristet av en god elsker heller da Får håpe det retter seg opp hos dere, og at vårkåtheten virkelig gir K inn Ha en flotters søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. april 2006 #125 Del Skrevet 23. april 2006 Åh, jeg ble så glad for å høre at pusen din har kommet hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. april 2006 #126 Del Skrevet 24. april 2006 Flott at pusen kom hjem igjen!!! Skjønner godt at du begynner å tenke litt ekstra når du får en sånn melding etter å ha levd på den måten du beskriver. Leit at K ikke klarer å se ting fra ditt perspektiv. Det er så lett å misforstå hverandre når det gjelder såre temaer desverre, og da blir det jo ikke akkurat lettere å snakke videre om det. Håper det ordner seg for dere snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 26. april 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 26. april 2006 Hei alle sammen! Jeg sitter her foran pc'en på en regnværsdag. Herlig land for et vær!! Tung tåke og regn. Isj og usj. Godt jeg har null planer for dagen og bare skal kose meg hjemme. I går var jeg hos fysio. Jeg begynner å bli mektig lei av hoftene nå. Kanskje jeg bare skal amputere fra livet og ned?? hehe... Uansett - jeg hadde en god uke, hoftene var virkelig bra, og jeg tenkte at nå er det på retur. Men neida - jeg gikk lang tur på mandag, og to korte i går. Og gjett hvem som ikke tåler å gå tur engang? JEG! Jeg elsker å bevege meg. Å gå tur er som meditasjon for meg. Å trene hardt er som å ta dop. Jeg elsker det. Jeg er avhengig av det. Jeg går rett ned i kjelleren hvis jeg ikke får bevege meg nok. Det er kanskje derfor jeg er så deppa for tiden? Nå har jeg fryst medlemsskapet mitt på treningssenteret også. Kjipt... Men jeg hadde jo ikke trent på over en måned, og kan ikke se for meg at det blir noe av på en stund heller. Så det er fryst ut august. Godt det er fryst i sommermånedene i allefall, for da orker jeg jo ikke være så mye inne. Jeg gleder meg til K får av gipsen! Nå er jeg lei av den altså, nesten mer enn han tror jeg. Han er jo superfrustrert, for han får jo ikke gjort noe. Så da blir han masete og får et ekkelt humør. Sover nesten ikke om natta og spiser dårlig. Og han er jo så tynn fra før... Han har jo sikkert en fettprosent på 2 eller noe (deilig med veldefinerte muskler, men har veldig lite å gå på!) - og nå spiser han så dårlig. Mister muskelmasse og ser bare tynn ut... Huff, kan ikke være gøy å miste bevegeligheten sånn på den måten. Jeg tror pusen min er gravid. Jeg skulle jo ta henne til veterinæren, men så ble hun jo borte. Og når hun kom tilbake, synes jeg at jeg kan kjenne en kul på magen hennes... Så når jeg regnet litt på det, mener jeg å komme fram til at hun allerede er over halvveis! Jeg klarer ikke forsvare å ta henne til veterinæren og kastrere henne nå... Det er jo unger inni der! Men uansett - jeg har snakket med venner, og funnet flere som vil ha katt. To er helt sikre - de har sagt at de vil ha hvis hun får. Så jeg tenkte at jeg har jo funnet gode hjem til dem, da kan de jo få leve. Så får jeg bare håpe det ikke blir så mange.... Men da burde hun vel vært større nå, tenker jeg. Men hvis det skulle bli et svært kull, må jeg ta problemet når det kommer. Jeg har allerede gitt bort to, mest sannsynlig tre, kattunger allerede - så får se hvor mange det blir. Hun oppfører seg uansett veldig rart.... Teria: Jeg jobber i en liten klesforretning som selger barneklær! Det er veldig koselig der. Spesielt når jeg får jobbe sammen med sjefen, for hun er helt herlig. I tillegg er jeg vikar i barnehager rundt i området fra tid til annen. Jeg er avhengig av å få jobbe med barn. Ostekaka er dessverre spist opp for lenge siden - den varer ikke lenge, den er jo så god. Hehe... Men jeg lager det relativt ofte, da. Så bare å komme og smake! Lucky117: Ja du kan tro det var en bekymret og overlykkelig mamma som fikk ungen sin hjem. Jeg har stort sett ikke vært utenfor døren siden, bare vært hjemme og kost meg med lille pusen min... Og å bli fristet av en god elsker er aldri enkelt - det er jo ikke det at jeg vil ha ham, det er jo K jeg elsker. Men det er veldig vanskelig når jeg er så utsultet på intimitet... Jeg krysser fingrene for vårkåtheten!! Bippe: Jeg og!!! Jeg ble superdupersinnsykt glad! Kose kose kose med lille pelsdotten!! Missbumblebee: Ja, det er jo nettopp det som er problemet; vi misforstår hverandre og snakker forbi hverandre - til tusen. Herlig land. Og mitt poeng har jo aldri vært å fordele skyld! Så når han beskylder meg for å legge skylden over på ham... Selvom jeg mener det er der den ligger, er det irrelevant. Vi har et problem, og må løse det. Så enkelt, og så utrolig vanskelig er det. hmmm.... Så en melding fra W fikk meg til å tenke, ja. Kjipt å få en lik mld når ting er som de er. Ikke lett når jeg hele tiden prøver å akseptere og takle en vanskelig situasjon... Men vet dere hva som skjedde meg i går!!? Heh - jeg går nedover gaten, og så ser jeg at et lokale er i ferd med å bli pusset opp. Jeg blir veldig nysgjerrig, lurer fælt på hva som skal komme der, så jeg titter inn mens jeg går forbi. Det sitter en haug med håndverkere der inne og spiser lunsj el. - og plutselig smeller en av karene opp et rosa hjerte i vinduet mot meg, hvor det står "Du er søt!!", med et stort smil. Kan tro jeg smilte tilbake! Reddet dagen min det. Hehe - kjempekoselig. Men senere på dagen er jeg pålogget på msn, og snakker med en gammel kompis som jeg nesten har mistet kontakten med. For 5 år siden flørtet vi litt, men det førte aldri til noe. Nå har han dame på 3. året, nærmer seg 30 og sier han har funnet kjærligheten. I neste øyeblikk forteller han meg at han kunne ønske det hadde blitt noe mellom oss for 5 år siden!! Alle andre mannfolk enn min kjære er vårkåte!! Kanskje det bare tar lengre tid med K...? Får håpe det.... Jaja - nå får jeg gjøre noe fornuftig. Det er sikkert klær som må bli vasket. Men først må jeg hilse på hos dere andre! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. april 2006 #128 Del Skrevet 26. april 2006 ååå... tenk å få huset fullt av kattunger... Godt at du allerede har hjem klare hvis de dukker opp. Herlig historie med bygningsarbeiderne -er ikke alltid det skal så mye til for å lyse opp dagen Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. april 2006 #129 Del Skrevet 26. april 2006 Bippe: Jeg og!!! Jeg ble superdupersinnsykt glad! Kose kose kose med lille pelsdotten!! ← Åh, jeg vil også kose med de to pusene mine! Men de er i fosterhjem hos min mor for tida. Vi pusser opp hjemme ser du, og da hadde det ikke gått så bra med to små viltre pelsdotter vimsende rundt beina på arbeidsfolka. Men jeg savner dem så veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 26. april 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Jeg har jo fått svar allerede! *glad* Jeg skulle liksom innom dagbøkene til forskjellige i sted, men så kuttet nettet. Og nå er det så tregt at jeg tror jeg venter til i morgen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. april 2006 #131 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har fått ny dagbok siden sist du var der, bare sånn at du vet det. Link i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. april 2006 #132 Del Skrevet 26. april 2006 Hei hei Så morsomt det håndverkerene gjorde da. Hadde nok reddet dagen min også..smiler bare jeg tenker på det jeg Kattunger er jo bare såå søte da, husker da jeg fikk min katt...var vel 8uker ca når jeg henta ho. Var jo så liten at jeg nesten ikke så ho inne i buret. Når ho er i det buret nå, er det jo nesten så trangt at ho ikke får snudd seg der inne De blir altfor fort store, men vakre er de jo hele tiden da Ha en fortsatt fin fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. april 2006 #133 Del Skrevet 26. april 2006 Gratulerer med kommende pusunger! De er jo bare helskjønne når de er så små... *Drømme* Jeg har hatt katt i mange mange år, men her jeg bor nå så er det for farlig for dem å være ute pga veien, og innepus orker jeg ikke å ha.. Så da får jeg klare meg uten. Håper du har en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. april 2006 #134 Del Skrevet 27. april 2006 Hei alle sammen! Jeg sitter her foran pc'en på en regnværsdag. Herlig land for et vær!! Tung tåke og regn. Isj og usj. Godt jeg har null planer for dagen og bare skal kose meg hjemme. I går var jeg hos fysio. Jeg begynner å bli mektig lei av hoftene nå. Kanskje jeg bare skal amputere fra livet og ned?? hehe... Uansett - jeg hadde en god uke, hoftene var virkelig bra, og jeg tenkte at nå er det på retur. Men neida - jeg gikk lang tur på mandag, og to korte i går. Og gjett hvem som ikke tåler å gå tur engang? JEG! Jeg elsker å bevege meg. Å gå tur er som meditasjon for meg. Å trene hardt er som å ta dop. Jeg elsker det. Jeg er avhengig av det. Jeg går rett ned i kjelleren hvis jeg ikke får bevege meg nok. Det er kanskje derfor jeg er så deppa for tiden? Nå har jeg fryst medlemsskapet mitt på treningssenteret også. Kjipt... Men jeg hadde jo ikke trent på over en måned, og kan ikke se for meg at det blir noe av på en stund heller. Så det er fryst ut august. Godt det er fryst i sommermånedene i allefall, for da orker jeg jo ikke være så mye inne. Jeg gleder meg til K får av gipsen! Nå er jeg lei av den altså, nesten mer enn han tror jeg. Han er jo superfrustrert, for han får jo ikke gjort noe. Så da blir han masete og får et ekkelt humør. Sover nesten ikke om natta og spiser dårlig. Og han er jo så tynn fra før... Han har jo sikkert en fettprosent på 2 eller noe (deilig med veldefinerte muskler, men har veldig lite å gå på!) - og nå spiser han så dårlig. Mister muskelmasse og ser bare tynn ut... Huff, kan ikke være gøy å miste bevegeligheten sånn på den måten. Jeg tror pusen min er gravid. Jeg skulle jo ta henne til veterinæren, men så ble hun jo borte. Og når hun kom tilbake, synes jeg at jeg kan kjenne en kul på magen hennes... Så når jeg regnet litt på det, mener jeg å komme fram til at hun allerede er over halvveis! Jeg klarer ikke forsvare å ta henne til veterinæren og kastrere henne nå... Det er jo unger inni der! Men uansett - jeg har snakket med venner, og funnet flere som vil ha katt. To er helt sikre - de har sagt at de vil ha hvis hun får. Så jeg tenkte at jeg har jo funnet gode hjem til dem, da kan de jo få leve. Så får jeg bare håpe det ikke blir så mange.... Men da burde hun vel vært større nå, tenker jeg. Men hvis det skulle bli et svært kull, må jeg ta problemet når det kommer. Jeg har allerede gitt bort to, mest sannsynlig tre, kattunger allerede - så får se hvor mange det blir. Hun oppfører seg uansett veldig rart.... Teria: Jeg jobber i en liten klesforretning som selger barneklær! Det er veldig koselig der. Spesielt når jeg får jobbe sammen med sjefen, for hun er helt herlig. I tillegg er jeg vikar i barnehager rundt i området fra tid til annen. Jeg er avhengig av å få jobbe med barn. Ostekaka er dessverre spist opp for lenge siden - den varer ikke lenge, den er jo så god. Hehe... Men jeg lager det relativt ofte, da. Så bare å komme og smake! Lucky117: Ja du kan tro det var en bekymret og overlykkelig mamma som fikk ungen sin hjem. Jeg har stort sett ikke vært utenfor døren siden, bare vært hjemme og kost meg med lille pusen min... Og å bli fristet av en god elsker er aldri enkelt - det er jo ikke det at jeg vil ha ham, det er jo K jeg elsker. Men det er veldig vanskelig når jeg er så utsultet på intimitet... Jeg krysser fingrene for vårkåtheten!! Bippe: Jeg og!!! Jeg ble superdupersinnsykt glad! Kose kose kose med lille pelsdotten!! Missbumblebee: Ja, det er jo nettopp det som er problemet; vi misforstår hverandre og snakker forbi hverandre - til tusen. Herlig land. Og mitt poeng har jo aldri vært å fordele skyld! Så når han beskylder meg for å legge skylden over på ham... Selvom jeg mener det er der den ligger, er det irrelevant. Vi har et problem, og må løse det. Så enkelt, og så utrolig vanskelig er det. hmmm.... Så en melding fra W fikk meg til å tenke, ja. Kjipt å få en lik mld når ting er som de er. Ikke lett når jeg hele tiden prøver å akseptere og takle en vanskelig situasjon... Men vet dere hva som skjedde meg i går!!? Heh - jeg går nedover gaten, og så ser jeg at et lokale er i ferd med å bli pusset opp. Jeg blir veldig nysgjerrig, lurer fælt på hva som skal komme der, så jeg titter inn mens jeg går forbi. Det sitter en haug med håndverkere der inne og spiser lunsj el. - og plutselig smeller en av karene opp et rosa hjerte i vinduet mot meg, hvor det står "Du er søt!!", med et stort smil. Kan tro jeg smilte tilbake! Reddet dagen min det. Hehe - kjempekoselig. Men senere på dagen er jeg pålogget på msn, og snakker med en gammel kompis som jeg nesten har mistet kontakten med. For 5 år siden flørtet vi litt, men det førte aldri til noe. Nå har han dame på 3. året, nærmer seg 30 og sier han har funnet kjærligheten. I neste øyeblikk forteller han meg at han kunne ønske det hadde blitt noe mellom oss for 5 år siden!! Alle andre mannfolk enn min kjære er vårkåte!! Kanskje det bare tar lengre tid med K...? Får håpe det.... Jaja - nå får jeg gjøre noe fornuftig. Det er sikkert klær som må bli vasket. Men først må jeg hilse på hos dere andre! Ha en flott dag! ← Heisann Tåke og regn, nå på våren? Sært vær hos dere ... Her har det vært nydelig sol og en 10-12 grader idag- men det vil du sikkert ikke vite Håper været hos deg blir bedre også- det er jo vår for svarte! Må være veldig kjipt å ikke få bevegd seg så mye ... Håper virkelig du blir bedre snart!! *krysse fingrene* Hvor lenge har kjæresten din hatt gips nå, og hvor lenge skal han ha den? Det høres iallfall forferdelig frustrerende ut! Glad jeg aldri har måttet gipse et ben jeg... Du må nok tvinge i han mat, eller gi han intravenøst så han kommer seg fortere Neida, det går nok bra når han får den av. Ååå, så koselig om pusen er gravid! Altså, kjipt om det blir mange unger og du ikke får gitt de bort da men ... Jeg skulle så gjerne hatt en kattunge! Men jeg bor dessverre altfor langt unna deg + at vi får ikke lov å ha katt eller hund og så bor vi midt i byen så det er ikke så lurt liksom ... Men kattunger er jo bare noe av det aller, aller søteste som finnes *drømmende blikk* De er bare helt utrolig nydelige, smelter med engang jeg Bra du får gitt bort iallfall to av de da. Forhåpentligvis ordner det seg med de andre også. Det høres ut som du har en super jobb og en god arbeidsplass da! Og så barneklær da ... jeg hadde nok gått helt amok der, barneklær er også noe av det søteste som finnes! Spesielt bitte, bitte,bitte små sko og sokker ... Da hadde jeg fått enda mer lyst på baby da ja ... Du trives med jobben i barnehagen også? Jeg har også litt lyst til å jobbe med barn, men så var det den tålmodigheten da- eller mangel på heller Jobbet en uke i barnehage i forbindelse med praksisuke, det var veldig koselig- jeg elsker unger:sjarmor: Du får si fra når du skal lage ostekake igjen- så setter jeg meg på første flyet De håndverkerene var utrolig søte da!! *smelte*. Det komplimentet bør du ta til deg! Det er så herlig når slike gode ting skjer! Han kompisen din var litt rar ... får visst ikke bestemt seg helt? hm. Gutter vet du, rare dyr Du kan jo prøve å påvirke kjæresten til å bli våryr F.eks kjøp "spansk flue" eller hva det heter og putt i drikken hans Ikke at jeg egentlig tror på slikt ... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #135 Del Skrevet 28. april 2006 Næmmen, kattunger!!!! Åh husker når vi hadde det, alle de nydelige byltene!! Smelter bare ved tanken jeg! Måtte le av håndtverkerne Vi jenter vil alltid ha komplimenter, men legg merke til at de kommer ALDRI fra den vi har oss nærmest! Tror det er en regel jeg altså, å få skryt av andre menn men samboerne våre de sier ikke sånt.. Men hvis man spør så bekrefter de. At de ikke kan komme på det selv da!!! Tror du må sette inn det høyeste giret i forholdet i sommer, og gjøre en kjempeinnsats som han vil legge merke til! Tror nesten dere har (kanskje som oss) kjørt dere inn i en sirkel som en av dere må bryte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. april 2006 #136 Del Skrevet 28. april 2006 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. april 2006 #137 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Håper alt står bra til i Freyja heimen, og at dere har hatt en fin helg!!! Endret 30. april 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mai 2006 #138 Del Skrevet 1. mai 2006 Ha en fin fin dag Ikke sett deg her på noen dager...alt bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. mai 2006 #139 Del Skrevet 1. mai 2006 God morgen! Håper du har hatt en fin helg, og alt er bra med deg! Du må komme deg hit igjen snart nå Ha en fin 1.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mai 2006 #140 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå