Gå til innhold

Mitt babysyke sinn...


Freyja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sur:

JEG HAR EN KJÆRESTE SOM IKKE VIRKER!!!!

nå minte du meg om den reklamen med "vi har fått en homo som ikke virker!" :ler:

Men fra spøk til halvor, eh alvor! Hva er galt? *bekymret*

Håper det ikke er noe alvorlig ... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Så godt å se at jeg har hatt besøk!

Lenge siden jeg har vært her nå... Jeg har litt dårlig tid, men jeg har masse å fortelle...

Min kjære har det ikke så greit, det er i og for seg forståelig nok - mye som skjer på jobben, sykdom i familien osv. Så han er sliten. Det er også greit. Men han lar det gå utover forholdet vårt! Skal vi se... I desember hadde vi sex to ganger, i januar 1 gang, i februar 4 ganger, i mars 3 ganger. Med andre ord: vi har et ikke-fungerende sexliv. (og nå har jeg bare tatt de siste fire månedene.) Og vi har ikke vært sammen så lenge, heller. Men problemene startet i fjor sommer - vi hadde ikke sex i det hele tatt i august, september, oktober og november.

Og jeg går på veggen!!! :sur:

Altså - i åtte av de månedene vi har værte sammen, har vi nesten ikke hatt sex. Vi har vært sammen offisielt i snart halvannet år, forholdet har vart i snart to år. Jeg tenker bare "hvordan er det om ti år da?!?!?"

Jeg savner å føle meg attraktiv. Jeg savner at noen har lyst på meg.

Jeg prøver å være tålmodig. Jeg bruker masse tid på ham for å tenne ham, gir ham oppmerksomhet osv. Men sjelden har han lyst... Det sliter så veldig på forholdet vårt.

Jeg har prøvd å overse det, tenke at det går seg til. Men jeg takler det ikke stort lenger. Han vil ikke ha sex, rett og slett. Jeg har ikke hatt så lite sex siden det første halvåret etter at jeg mistet jomfrudommen! Jeg hadde mer sex da jeg var singel!!! (Hadde jo ordnet meg med elsker...) Jeg har ingen planer om å være utro. Jeg takler å ikke ha sex hver dag - det har jeg ikke behov for. Men et par ganger i uka er vel ikke for mye å be om? Han er jo ung. Men som sagt; jeg har ikke planer om å være utro. Men når jeg ser på romantiske komedier, som den "Hvordan bli dumpet på ti dager", sitter jeg og gråter når de går inn i dusjen sammen, for sånn var det for oss også! Den følelsen av å være så verdsatt, så elsket. Den følelsen av enorm intimitet og trygghet, å kunne se den du elsker i øynene og måtte trekke pusten dypt, for det er så mye følelser, og alt er bare godt. Sånn hadde vi det!!! Og det er helt borte!!! Har ikke hatt en eneste sånn opplevelse siden i fjor sommer. Jeg blir så glad når han endelig vil ha sex, så jeg lar ham kjøre sitt løp. Jeg får ikke det jeg trenger, jeg vil noen ganger ha litt ekstra kos ol., men jeg lar ham gjøre det han vil. For endelig vil han ha meg...

Det gjør så vondt... :cry:

Jeg elsker ham. Tanken på å leve uten ham er helt... utenkbar, rett og slett. Han er en fantastisk mann, han er snill, vi ler masse sammen. Jeg er helt trygg sammen med ham. Vi er gode venner.

Men jeg blir så frustrert av sånn det er nå. Det er mer også, men for komplisert og abstrakt til at jeg klarer å forklare det. Uansett - alt gjør at jeg snapper ved alt han sier, og det blir rett og slett ukoselig.

Men jeg kan ikke leve uten ham! Jeg vil at ting skal ordne seg!

Men her om dagen fikk jeg ham med meg. Jeg tok meg god tid, gjorde det han ba meg om osv. Og da jeg begynner å kle av meg, sier han nei, for han har ikke lyst på sex. Han ville bare at jeg skulle ronke ham. Og det har han gjort flere ganger.

Hva er det som er galt med meg...? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Så godt å se at jeg har hatt besøk!

Lenge siden jeg har vært her nå... Jeg har litt dårlig tid, men jeg har masse å fortelle...

Min kjære har det ikke så greit, det er i og for seg forståelig nok - mye som skjer på jobben, sykdom i familien osv. Så han er sliten. Det er også greit. Men han lar det gå utover forholdet vårt! Skal vi se... I desember hadde vi sex to ganger, i januar 1 gang, i februar 4 ganger, i mars 3 ganger. Med andre ord: vi har et ikke-fungerende sexliv. (og nå har jeg bare tatt de siste fire månedene.) Og vi har ikke vært sammen så lenge, heller. Men problemene startet i fjor sommer - vi hadde ikke sex i det hele tatt i august, september, oktober og november.

Og jeg går på veggen!!! :sur:

Altså - i åtte av de månedene vi har værte sammen, har vi nesten ikke hatt sex. Vi har vært sammen offisielt i snart halvannet år, forholdet har vart i snart to år. Jeg tenker bare "hvordan er det om ti år da?!?!?"

Jeg savner å føle meg attraktiv. Jeg savner at noen har lyst på meg.

Jeg prøver å være tålmodig. Jeg bruker masse tid på ham for å tenne ham, gir ham oppmerksomhet osv. Men sjelden har han lyst... Det sliter så veldig på forholdet vårt.

Jeg har prøvd å overse det, tenke at det går seg til. Men jeg takler det ikke stort lenger. Han vil ikke ha sex, rett og slett. Jeg har ikke hatt så lite sex siden det første halvåret etter at jeg mistet jomfrudommen! Jeg hadde mer sex da jeg var singel!!! (Hadde jo ordnet meg med elsker...) Jeg har ingen planer om å være utro. Jeg takler å ikke ha sex hver dag - det har jeg ikke behov for. Men et par ganger i uka er vel ikke for mye å be om? Han er jo ung. Men som sagt; jeg har ikke planer om å være utro. Men når jeg ser på romantiske komedier, som den "Hvordan bli dumpet på ti dager", sitter jeg og gråter når de går inn i dusjen sammen, for sånn var det for oss også! Den følelsen av å være så verdsatt, så elsket. Den følelsen av enorm intimitet og trygghet, å kunne se den du elsker i øynene og måtte trekke pusten dypt, for det er så mye følelser, og alt er bare godt. Sånn hadde vi det!!! Og det er helt borte!!! Har ikke hatt en eneste sånn opplevelse siden i fjor sommer. Jeg blir så glad når han endelig vil ha sex, så jeg lar ham kjøre sitt løp. Jeg får ikke det jeg trenger, jeg vil noen ganger ha litt ekstra kos ol., men jeg lar ham gjøre det han vil. For endelig vil han ha meg...

Det gjør så vondt... :cry:

Jeg elsker ham. Tanken på å leve uten ham er helt... utenkbar, rett og slett. Han er en fantastisk mann, han er snill, vi ler masse sammen. Jeg er helt trygg sammen med ham. Vi er gode venner.

Men jeg blir så frustrert av sånn det er nå. Det er mer også, men for komplisert og abstrakt til at jeg klarer å forklare det. Uansett - alt gjør at jeg snapper ved alt han sier, og det blir rett og slett ukoselig.

Men jeg kan ikke leve uten ham! Jeg vil at ting skal ordne seg!

Men her om dagen fikk jeg ham med meg. Jeg tok meg god tid, gjorde det han ba meg om osv. Og da jeg begynner å kle av meg, sier han nei, for han har ikke lyst på sex. Han ville bare at jeg skulle ronke ham. Og det har han gjort flere ganger.

Hva er det som er galt med meg...? :tristbla:

Hei Freyja!

Så trist å høre at du ikke har det bra, det gjør meg vondt :troeste: :klem:

Forstår at du er kjempefrustrert, jeg ville vært det i samme situasjonen. Men du skriver at han har mye tenke på, men det har jo gått veldig lang tid også. Huff, skal ikke være lett! Har du prøvd å snakke med han ? Vet det kan være veldig ekkelt og skremmende, spesielt å snakke med en gutt om at han ikke har lyst på sex- det er jo jenter som ikke skal ha lyst! :sarkasme:

Men du bør absolutt prøve å snakke med han, få han til å innse hvor alvorlig dette er, og hva du føler!

Det er bra at du prøver å gi han tid, lar han gjøre det han vil osv. Men ikke glem deg selv! Du må ikke la han få styre alt, samtidig som du ikke må tvinge han til noe såklart.

Skjønner veldig godt at du ikke føler deg sexy, elsket osv ... det er veldig vondt, men du må si det til han! Huff, jeg høres veldig formanende ut nå, det er ikke med vilje.

Og du, det er ingenting galt med deg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette hørtes ikke ut som et lett problem nei!

Mye rett i det Teria skriver, men jeg vil bare legg etil en ting; Dersom han vil at du skal runke han istede for å ha sex, så bør han i det minste gjøre det samme for deg!? Altså, sex er jo så mye, mye mer enn bare samleie, og dersom du gir han nytelse gang på gang uten å få noe tilbake, så er det klart at det blir utrolig frustrerende for deg!! Dere bør nok få snakket om dette, for hvis du skal leve i forhold med denne mannen uten å føle at du får det du trenger, så kommer det til å slite mer og mer.

Du skal få en god :klem: av meg, for det tror jeg du trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

Hvordan går det med deg? Blir bekymret for deg, så jeg må innom og sjekke. Håper det ordner seg for dere.

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Så trist å lese at ting ikke står så bra til for tiden. Ikke lett å forholde seg til en mann som du føler ikke vil ha deg.

Men jeg er enig i Teria; prøv å snakk med han. La han prøve å sette ord på hva han egentlig føler...

Huff, skjønner at det ikke er lett.

Håper det kommer seg....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Det var leit å lese at du ikke har det så bra... Må si at jeg også nok har mer lyst på sex enn det sambo har, og noen ganger kan det være lite lite som dere.. Men her i huset grunner det i at sambo jobber mye! Så fort han har fått ferie og slappet av en stund, kommer lysten tilbake...

Men enige med de over, at du må være ærlig mot han. Si det som det er, at det ikke funker for deg!!! Man er to i ett forhold, og det går opp og ned. Det er lett for andre å si hvordan det bør være og hva du skal gjøre, men jeg skjønner at det er vanskelig!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Blir bekymret når du ikke er her på en stund ... håper det går bra med deg. Håper du har hatt en fin helg, og har en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen!

Ser det har vært litt besøk her. Det er koselig! :)

Jeg har ikke vært her på så lenge fordi det har vært litt kaos her. Min kjære klarte å brekke benet for halvannen uke siden. Herregud, for en kløne... Så jeg har altså vært sykepleier siden.

I tillegg står jeg i det hele og er ikke sikker på om jeg faktisk vil fortsette forholdet!

Så dette er ikke gøy. Men jeg er jo ganske låst nå som han ikke får gjort så mye selv. Han har jo så vondt også, stakkar...

Ellers så gjør jeg ikke så mye. Jeg skulle få med meg kattepusen til veterinær, siden hun har hatt løpetid. Men samtidig kunne jeg egentlig tenke meg at hun fikk et par unger. Og beholdt en. Hun er så ensom, pusen min. Men hvis hun får et kull på 6 - hva skal jeg gjøre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo alle sammen!

Ser det har vært litt besøk her. Det er koselig! :)

Jeg har ikke vært her på så lenge fordi det har vært litt kaos her. Min kjære klarte å brekke benet for halvannen uke siden. Herregud, for en kløne... Så jeg har altså vært sykepleier siden.

I tillegg står jeg i det hele og er ikke sikker på om jeg faktisk vil fortsette forholdet!

Så dette er ikke gøy. Men jeg er jo ganske låst nå som han ikke får gjort så mye selv. Han har jo så vondt også, stakkar...

Ellers så gjør jeg ikke så mye. Jeg skulle få med meg kattepusen til veterinær, siden hun har hatt løpetid. Men samtidig kunne jeg egentlig tenke meg at hun fikk et par unger. Og beholdt en. Hun er så ensom, pusen min. Men hvis hun får et kull på 6 - hva skal jeg gjøre da??

Heisann!

Selvfølgelig må vi besøke deg! Dessuten vil vi jo vite hvordan det går med deg:)

Stakkars samboeren din som brakk benet da. Hvordan klarte han det? Er du skikkelig sexy sykepleier? ;)

Hvorfor er du ikke sikker på om du vil fortsette forholdet? Det var jo litt trist da ... Og du får vel ikke tid til å tenke så mye nå som han trenger så mye hjelp heller. Du får prøve å tenke på det så godt du kan og eventuelt snakke med han når han er bedre. Det går bra vet du! :klem:

Forstår at det er fristende å la pusen få kattunger, og det blir jo litt vanskelig om hun får mange unger. Det er nok ikke særlig morsomt å ta med de ungene du ikke får solgt og avlive de- jeg hadde iallfall aldri klart det :tristbla: Og det er jo ikke så lett å få gitt bort kattunger heller, spørs jo litt men. Du får spørre dyrlegen da vet du :)

Ønsker deg iallfall lykke til, både med pusen og kjæresten. Og husk at det ordner seg!! God påske, ja- det glemte jeg nesten ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Lenge siden sist, men bra å lese at du er her av og til.

Huff, så fælt å høre at samboeren din har brukket foten. Sikkert ikke noe godt for han. Og iallefall ikke for deg siden du ikke helt vet hva du vil gjøre etterpå. Håper du finner ut at ting etterhvert..... :troest:

Ellers vil jeg bare ønske deg en riktig god påske!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ta meg tid til å skrive et ordentlig innlegg... Og ta meg en tur innom alle dere som kommer innom meg! :)

Jeg har en vanskelig helg... Jeg skulle ha mensen, og fikk den også. Men jeg hadde ikke ventet den. Jeg var gravid. Så en tidlig abort, bare timer etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg har ønsket meg dette så lenge. Og så skjer det.

Og hva er sjansen for at det skal skje et uhell til? Jeg har jo, som jeg har skrevet tidligere, håpet på at det skal skje et uhell. Jeg har håpet i flere år. Nå skjedde det endelig. Men så aborterer jeg med en gang. Ja, det var sikkert noe galt. Men må jeg vente i flere år til før det skjer igjen?

Jeg har så vondt, og jeg har ikke sagt noe til K om at jeg faktisk hadde en spire i magen. Han tror jeg bare har en ekstra kraftig mens. Men jeg bare blør og blør. Jeg klarer nesten ikke står oppreist, er så svimmel og holder hele tiden på å spy. Jeg har nesten ikke sovet i natt pga smertene. Blodet er mørkt og klumpete. Har snakket med legevakten, de sa jeg bare skal slappe av. Når det er så tidlig kommer det til å gå over av seg selv.

Jeg ville så gjerne... Mitt høyeste ønske - mitt eneste ønske - var i ferd med å gå i oppfyllelse. Og så knuses alt.

Og den smerten...

Midt oppe i det hele har jeg vært forvirret og frustrert mtp forholdet mellom meg og K. Jeg har tenkt at jeg kanskje ikke vil fortsette, men det er bare i de mest frustrerte øyeblikkene. Jeg vil ikke leve uten ham. Men jeg klarer ikke hjelpe ham med det han sliter med! Jeg vil veldig gjerne at han skal gå til psykolog, men han vil ikke. Nå har han jo brukket benet, så vi har hatt mye tid sammen - og jeg tviler ikke på at han er den jeg vil ha.

Missbumblebee, HildeSol, Glossy og Bippe; håper påsken har vært fin! :klem:

iss; jeg skal prøve å prate mer med K om det, vi finner nok en løsning... :klem:

Teria; jeg har nok ikke vært så veldig sexy sykepleier... Men det ordner seg nok!! hehe... Jeg må nok bare få kastrert pusen min, selvom jeg egentlig ikke vil det. Kan ikke få flere katter akkurat nå...

Jeg tenkte å ta en runde og hilse på hos andre nå. Dere må ha det fint så lenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...