Gå til innhold

Mitt babysyke sinn...


Freyja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Uff da, så trist å høre at du føler deg ensom! :klem:

At du ikke melder deg inn i et treningsstudio feks, eller noe annet sosialt der du kan møte nye folk?

Har du snakket med mannen om dette, at dere to kanskje kan finne på ting sammen oftere?

Håper dere blir prøvere snart! ;)

Ha en fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica! :):klem:

Ja, min kjære vet veldig godt at jeg er ensom. Men det er ikke så mye han får gjort med det. Vi gjør endel sammen, og er jo sammen når vi begge har fri - som regel, i alle fall, det er jo ikke bra å gå oppå hverandre, heller...

Men det jeg savner er venninner som jeg kan prate om "jenteting" med, titte i butikker sammen osv. Jeg trenger en annen type sosial omgang - jeg har alltid vært sosial, men jeg får ikke stilt behovet mitt nå, rett og slett fordi nettverket er for ensidig.

Jeg er medlem på treningssenter, men jeg har jo denne leie skaden, da, så jeg kan nesten ikke trene, og det jeg kan trene begrenser seg også veldig, rett og slett fordi jeg ikke klarer annet enn litt lett tråkking på en oppvarminssykkel og kanskje jeg klarer å trene litt styrke - ellers må jeg bare gå og tøye ut etter oppvarmingen...

Men men... Det løser seg vel for meg også...

Nå spiser jeg muffins, bakte i går. Kanskje jeg skal bake brød i dag...? Hmmm... Det var jo vitterlig en flott ide. :)

:klem: Ha en flott dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heisann! Måtte inn og titte da jeg så en rimelig fersk dagbok!

Selv lager jeg brød i dette øyeblikk :ler:

Ha en fin fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Freyja :klem:

Så leit å lese at du føler deg så ensom da :troest: Ikke noe koselig det da, og blir vel ikke noe mindre babysyk av det heller kan jeg tenke meg. Blir jo ikke så ensom med et barn å dulle med da :)

Så fint dere har fått dere tomt da :hoppe: Skal dere bygge på en gård eller?

Vi skal bygge på en gård, sambo er odelsgutt, så jeg blir budeie...hehe...er ikke så ille da, er ingen dyr på gården, kun jorder... :ler:

Har dere bestemt dere for hva slags hus dere vil ha eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

Vet hvordan det er å føle seg ensom ... Har bare én venninne her i byen, og det er veldig kjipt. Til tider føler jeg meg også veldig ensom og forlatt, asosial og lite populær ... Er ikke så lett å få nye venninner når man er sjenert ... tør da ikke ta kontakt med noen jeg!

Vil ha baby jeg også!! og så vil jeg at kjæresten skal fri snart ...

Du, kan jeg vææær så snill å få en muffins? Det fristet så utrolig ;)

Ha en fortsatt fin dag, og kos deg med muffinsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*nok muffins til alle* Bare å forsyne seg!!!

:)

Nei, man blir nok ikke mindre babysyk av å være ensom...

Min kjære fortalte meg i går at hans bror og min svigerinne skal på UL på torsdag :grine: Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle :grine: en graviditet så tett på :grine: når jeg selv så gjerne vil :grine:

Jeg sliter skikkelig med å beherske meg. Da min kjære fortalte det, klarte jeg ikke reagere på det, måtte snakke om noe annet. Min kjære spurte "skulle du ønske jeg gjorde deg gravid?" Hva slags spørsmål er det?!? Han vet vel at jeg skulle ønske det!!!

Vi skal ikke bygge på en tomt som er tilknyttet en gård. Men det er veldig sentralt da. Det blir et hus i moderne stil. Jeg trodde ikke jeg likte sånne hus, jeg, men en kompis av min kjære har tegnet det, og det er bare helt fantastisk flott!!!

Men sånn egentlig så kunne jeg godt tenkt meg å bo på gård...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du tenker angående din svigrinnes graviditet. Hadde det litt sånn når jeg fikk vite at jeg skulle bli tante også. Men det er jo ikke noe man kan gjøre med det da, og forholdet mellom oss ble jo ikke bedre ved at jeg ikke klarte å glede meg på dems vegne. Så jeg bestemte meg rett og slett for å være glad for dem og glede meg til å bli tante i stedet.

Vi har planer om å bygge hus før vi får barn, så blir nok et år til :sur: Gleder meg til å bygge på en gård, men blir nok litt spesielt også...svigers bor jo også der, og jeg er en byjente som har vokst opp på et byggefelt...men gleder meg også da :ler:

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg jo til å bli tante også, jeg gjør det. Men det gjør forferdelig vondt når de får oppleve det jeg ønsker meg mest. Og den gleden hun utstråler når hun stryker seg over magen... :cry:

Jeg får ta meg sammen. Blir ikke baby av sutring.

:hoppe:

haha

Hvis bare min kjære var klar...

:klem:

God kveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg jo til å bli tante også, jeg gjør det. Men det gjør forferdelig vondt når de får oppleve det jeg ønsker meg mest. Og den gleden hun utstråler når hun stryker seg over magen... :cry:

Jeg får ta meg sammen. Blir ikke baby av sutring.

:hoppe:

haha

Hvis bare min kjære var klar...

:klem:

God kveld til dere alle!

Vet hvordan det er ... Jeg har nettopp blitt "tante". Selv om jeg er kjempestolt og "tante"barnet mitt er helt utrolig skjønn så er jeg jo litt sjalu på en måte .. Det samme blir jeg når jeg ser gravide .. jeg vil også ha stor mage! (det har jeg jo, men ikke på samme måte ;) ) Og så begynner jeg å mase på samboeren ... ikke så lurt, men er ikke så lett å la være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!!!

Jeg er "glad" jeg er sykemeldt allerede, for i løpet av gårsdagen og i natt har jeg blitt syyyk... Halsen min er hoven og tett, øynene renner, ikke har jeg smaks- og luktesans og nesa kan jeg glemme å puste gjennom. Hodet verker, og jeg tror jeg har feber... :tristbla:

Og så sitter jeg her og ser utover alt rotet jeg har laget i løpet av de timene jeg har vært hjemme. Jeg har vondt og er ikke i form, og da tillater jeg meg å ikke rydde fortløpende. :klaske: Når skal jeg lære? Desto mer :husarbeid: å gjøre, og min kjære har en uke med mye jobb, og jeg må jo få tatt det - kan ikke vasse i dritt heller. Ok, det er kanskje ikke SÅ ille, men jeg merker at jeg får litt pusteproblemer når det ikke er ryddig og rent rundt meg. Må bite i det sure eplet og faktisk ta meg sammen og gjøre litt i dag. Kan ikke ha det sånn. Blir sykere av det tror jeg...

Jeg har heldigvis noen muffins igjen!!!

Også har jeg fått dilla på grapefrukt. (Veldig mange som ikke skjønner den, men jeg synes det er helt fantastisk godt) Og det er ikke den verste dilla en kan ha når en er litt ute av form!

Jeg har sittet og søkt på nettet i dag. Min kjære har bursdag i påsken, og jeg vil overraske ham med noe jeg vet han har ønsket seg LENGE. Nemlig at jeg stiller opp i school girl-antrekk... :sjenert: Da kan det bli økt aktivitet!!! :humpe: heheh... :rodme: Men jeg synes det er vanskelig å finne noe fint. Jeg har tenkt på det lenge altså, har ikke falt meg inn først nå, men jeg har liksom ikke funnet noe som har falt i smak. Men jeg trenger jo ikke nødvendigvis gi hele gaven på fødselsdagen heller, hvis jeg ikke klarer å få tak i før det... :sjenert:

Jeg klarer ikke lå være å titte litt inne på babysider og sånn, jeg. Det blir jo ikke bedre av det, men... Snufs... Hulk... Snufs...

Jeg synes så synd på meg selv!!! :grine: Stakkars meg...

Nei, nå får jeg ta meg sammen!!! :husarbeid:

Ha en flott dag, folkens!!!

Hyggelig med besøk!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Skjønner veldig godt dette med ensomhetsfølelsen -flyttet til en annen kant av landet for tre måneder siden og har ikke den helt store sosiale omgangskretsen ennå... Jeg treffer jo folk, synger i kor, så jeg kommer meg litt ut, men savner venninner å kunne gjøre ting med og bare kunne sitte og skravle... Men det ordner seg nok for oss etterhvert :)

Baby-syken er heller ikke helt ukjent... :sjenert: Har hatt lyst på baby leenge... Men jeg ligger et stykke etter deg i løypa -uten mann er vel ikke sjangsen så stor for at noe skal skje... ;)

Ha en fin dag, god bedring :)

:klem:

Grapefrukt-dilla hørtes sunt ut, går mer i sjokolade hos meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Åh, så kjipt at du er så dårlig da ... stakkar *trøste* Hold deg unna husarbeid, ellers blir jeg sint! :frustrert: Hehe, neida .. men det er ikke bra for deg vet du!

Grapefrukt har jeg aldri smakt ... tror det er for surt for min smak (?)

Men igår ble jeg veldig overrasket av meg selv- jeg spiste paprika ... og likte det!! Noe må være seriøst galt ..

Go bedring da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei:)

Hvordan går det med deg, fortsatt like syk?

Håper det går bedre med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

Gjett hvem som ikke klarte å holde seg unna :husarbeid: i går... :sjenert:

Nåvel... Jeg er syk i dag også, men jeg er bedre enn i går. Jeg er helt tett i nesa, da. Klarer nesten ikke puste. Tenkte meg en tur ned på Kiwi og handle litt "desespray". Jeg får bihulebetennelse bare noen puster på meg. Jeg er en liten mutant, nemlig... Mangler bihuler, har bare en pitteliten en på hver side. Da er "desespray" godt å ha!!! :)

Men dagen har vært slitsom... Først på behandling for hoftene. Da er det bekreftet at jeg igjen har betennelse i muskelfestene i setet, inn til hofteleddet... :tristbla: Jeg er så lei!!! :sur: Jeg har bare lyst til å trene litt. Være med på aerobic. Løpe en tur. Trene litt styrke. Sykle. Men jeg kan ikke!!! :tristbla: Jeg blir veldig frustrert av å ikke engang kunne gå i bakker... Dessuten går jeg som ei krøkke, ser ut som om jeg har holdt på med noen skumle greier... hehe...

Teria: :klem: Trenger litt trøst, jeg...

Ephemera: Hei!! :) Hyggelig å se deg her! :klem:

iss: Hei og hopp kjære iss! :klem:

HildeSol: haha - så lenge du spiser mørk sjokolade, kan du skylde på alle de gode stoffene som finnes der for oss kvinner - for ikke å glemme at mørk sjokolade faktisk er å regne som et afrodisiakium! :sjarmor: Men det er kanskje greit å ha noen å dele lysten med... :):klem:

Missbumblebee: God ettermiddag! Håper dagen din har vært god også!!! :klem:

Det er så koselig med besøk. Jeg blir litt stolt når noen har vært innom og lagt igjen en hilsen... Tenk at noen har lyst til å lese dagboka mi!!!

Katten min har løpetid... Jeg ble helt tatt på senga, enda jeg egentlig burde skjønt at det var på vei *naiv*... Men hun er jo den lille jenta mi.

Håper bare jeg ikke blir like godtroende når jeg får barn. :)

Hun gnikker og gnur seg oppetter ting. Jeg måtte bare slippe henne ut, hun var helt vill. Stakkars. Kan ikke være gøy å være så vanvittig kåt...

Hodet mitt... Dumme bihuler!!!

Jeg har vært hos tannlegen i dag. Visdomstenner på vei. Da jeg oppdaget det, ble jeg skikkelig stresset - jeg har hatt regulering og måtte trekke tenner både oppe og nede fordi jeg har så liten kjeve... *stakkars lille meg* Og når visdomstennene kom nede, måtte de opereres ut. De måtte knuses i kjeven, og plukkes ut bit for bit. :overrasket: Etterpå så jeg ut som et hamster. Så ut som om jeg hadde hamstret mat i kinnene de siste tre ukene. I tillegg til at jeg ble helt blå og gul. Jeg gikk ikke ut døra på en uke.

Så jeg dro altså til tannlegen, det ble tatt et bilde. Og guess what? De må ut! MEN: rota er liten, tennene ligger lett til og det kommer ikke til å være verre enn å trekke en hvilken som helst annen tann. *puste lettet ut* :)

Jeg har funnet et fint sånt skolepikeantrekk på nettet... Men det måtte bestilles fra USA!!! Og det har jeg jo ikke tid til... Så da syr jeg det selv!! Begynner imorgen. Syr skjørtet selv, kjøper skjorte - og strømper har jeg. Så da blir det jo ikke så ille. Vet om en som blir glad da. :sjarmor:

Jeg skal til homeopat, jeg. Pleide å gå til en da jeg bodde i Oslo, men der bor jeg jo ikke lenger - så blir litt vanskelig. Prøver å spore opp en jeg har hørt er veldig flink. Håper jeg får tak i ham snart...

Håper min kjære kommer hjem snart...! :grine: Jeg blir så sentimental når jeg er ute av form. Trenger en som kan holde litt rundt meg, jeg. Men han har sånn "jobbe vanvittig mye"-uke. Utrolig frustrerende.

Jeg tror jeg skal legge meg snart... Er veldig sliten... Men deilig å sitte og kope, også. Føler bare det blir så mye av det. Kunne ønske jeg hadde noen å invitere på kaffe, jeg.

Jaja... Håper dere alle har en fin fin kveld! Nå skal jeg ut og lese litt mer på forumet. Og sende noen hilsener i forskjellige dagbøker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Freyja :klem:

Så kjedelig at hoftene dine ikke er så bra om dagen da. Må være utrloig slitsomt kan jeg tenke meg...Er det ikke noe å gjøre med da??

Visdomstenner er noe dritt ja...har ikke fått de selv ennå jeg, så håper de rett og slett lar være å komme i det hele tatt. Sambo har fått to og fjerna de, ikke akkurat et godt syn nei. Så får håpe det går litt bedre å fjerne de som kommer nå da :troest:

Cafebesøk er koselige...du får ta en tur til fredrikstad så kan vi gå på cafe :ler:

Ha en fortsatt fin kveld, så håper jeg din kjøre kommer hjem snart så du får litt pleie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...