Glossy Skrevet 27. mars 2006 #61 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvordan får du forresten til å lage ditt eget navn på liken?? får det ikke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest visma Skrevet 27. mars 2006 #62 Del Skrevet 27. mars 2006 hei Freyja. Ville bare innom å legge igjen en hilsen til deg... Vet akkurat hvordan du har det... Jeg er veldig babysjuk for tiden, men min kjære vil vente til høsten... Syntes det virker såååååå lenge til akkurat nå..... Godt å vite at vi er flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvordan får du forresten til å lage ditt eget navn på liken?? får det ikke til!!! Hvilken link mener du? Nå skjønte jeg ikke... Men det er jo bare å trykke alt + h, og følge instruksjonene...? Hei hei Visma! Hyggelig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2006 #64 Del Skrevet 27. mars 2006 Komunen er treige Vi måtte også vente lenge, enda vi ikke søkte selv heller. Fikk en ingeniør til å søke for oss. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mars 2006 #65 Del Skrevet 28. mars 2006 Heisann:) Skikkelig teit kommune dere driver å styrer med ... hadde blitt så utrolig frustrert!! Noe dere helt sikkert er ... Synes så synd på deg som har så vondt ... Og skjønner ikke at de som behandler deg ikke kan ta deg alvorlig .. det er jo helt utrolig! Skulle hatt sparken ... Jeg var utfor en lege engang som ikke tok blodprøveskrekken min alvorlig, hun sa bare noe ca som dette: "selv små barn greier å ta blodprøve". Enkelt for henne å si da!! Jeg blir så sint når folk ikke tar noen seriøst!!! Er du slik som meg, som hater å ikke vite ting? Hater å ikke vite når dere skal begynne å prøve å få barn? Isåfall, hadde det hjulpet å spurt kjæresten om når han trodde han var klar? Han ville kanskje ikke hatt et svar til deg, men .. personlig hater jeg å vente på når han skal fri .. så skal jeg hate å ikke vite når vi får barn Ha en fin dag! Håper kommunen skjerper seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. mars 2006 #66 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Freyja! Hvordan står det til i regnet? Jeg for min del er så lei av dette møkkaværet nå, at jeg nesten vurderer å emigrere! Neida ikke fullt så ille, bare nesten.. Ellers høres det ut som en skikkelig møkkakommune du bor i! Makan til inkompetente tullinger skal man lete lenge etter! Håper ellers du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei hei alle sammen! Nå er det altså allerede tirsdag... Herregud, synes jeg knapt rekker å begynne på en uke før den er ferdig og neste er godt i gang... Nåvel... Jeg sitter her med tekoppen min og slapper av. Snart middag - tomatsuppe tenker jeg. Vi har blitt så slappe med middagen i det siste. Ingen av oss har særlig energi til å lage noe ordentlig... Lucky117: Jeg vet!! Men vi har fått hjelp av en som jobber med det til å søke, og han bare rister på hodet nå, vet ikke helt hvordan han skal reagere... Jeg håper vi får begynt å bygge i løpet av året! Vi trodde jo i utgangspunktet at vi kunne begynne rett over nyttår, det var det vi fikk beskjed om først... Teria: Jeg blir gal av å vente, når jeg ikke vet hvor lenge jeg må vente! K har sagt "kanskje 5 år", men det holder jo ikke. Jeg har liksom ikke lyst til å bringe det på bane, heller, men jeg er ikke villig til å vente så lenge. Det er derfor jeg, som sagt så mange ganger tidligere, håper på et uhell. Jeg har håpt lenge nå. ingenting som har skjedd hittil... Fortsetter å håpe! Og ja - masse inkompetente mennesker der ute. Men endelig har jeg kommet til en som gidder å høre, så nå er jeg blitt henvist videre og greier. Så det er mange der ute som kan jobben sin også, heldigvis. Jeg har skrekk for sprøyter, jeg. Synes de er skikkelig skumle. Blodprøver takler jeg ganske greit, men det er hvis noe skal sprøytes INN jeg sliter... Bippe: Jeg kunne på dager som denne tenke meg å emigrere jeg også. Herlig freden for et vær! Jeg har mest lyst til å bare legge meg under dyna og bli der... Jeg er snart ferdig med skjørtet! Bare småplukk igjen. Fikk ikke gjort det ferdig i dag, for plutselig var jeg helt tom for tråd... Så får kjøpe mer i morgen, og gjøre det ferdig da. Vil ha det ferdig til helgen... Jeg er skikkelig sulten, men eier ikke matlyst. Har vært sånn i flere dager. Har bare ikke lyst på mat. Ingenting som frister. Skal bli godt å komm hjem til mamma og pappa i påsken, så mamma kan lage noe av den fantastiske maten sin til meg. Hun lager bare verdens beste saus! Ingen som lager bedre enn henne. Ikke noe sted. Kanskje hun får opp matlysten. Jeg merker allerede at jeg har blitt tynnere, puppene er mindre. Og de er så små fra før, at jeg må få opp matlysten fort! PANIKK! Nåvel, litt er bedre enn ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mars 2006 #68 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei hei alle sammen! Nå er det altså allerede tirsdag... Herregud, synes jeg knapt rekker å begynne på en uke før den er ferdig og neste er godt i gang... Nåvel... Jeg sitter her med tekoppen min og slapper av. Snart middag - tomatsuppe tenker jeg. Vi har blitt så slappe med middagen i det siste. Ingen av oss har særlig energi til å lage noe ordentlig... Teria: Jeg blir gal av å vente, når jeg ikke vet hvor lenge jeg må vente! K har sagt "kanskje 5 år", men det holder jo ikke. Jeg har liksom ikke lyst til å bringe det på bane, heller, men jeg er ikke villig til å vente så lenge. Det er derfor jeg, som sagt så mange ganger tidligere, håper på et uhell. Jeg har håpt lenge nå. ingenting som har skjedd hittil... Fortsetter å håpe! Og ja - masse inkompetente mennesker der ute. Men endelig har jeg kommet til en som gidder å høre, så nå er jeg blitt henvist videre og greier. Så det er mange der ute som kan jobben sin også, heldigvis. Jeg har skrekk for sprøyter, jeg. Synes de er skikkelig skumle. Blodprøver takler jeg ganske greit, men det er hvis noe skal sprøytes INN jeg sliter... Jeg er skikkelig sulten, men eier ikke matlyst. Har vært sånn i flere dager. Har bare ikke lyst på mat. Ingenting som frister. Skal bli godt å komm hjem til mamma og pappa i påsken, så mamma kan lage noe av den fantastiske maten sin til meg. Hun lager bare verdens beste saus! Ingen som lager bedre enn henne. Ikke noe sted. Kanskje hun får opp matlysten. Jeg merker allerede at jeg har blitt tynnere, puppene er mindre. Og de er så små fra før, at jeg må få opp matlysten fort! PANIKK! Nåvel, litt er bedre enn ingenting... ← Hei hei! Helt enig med deg, tida går så utrolig fort! Heldigvis, på en måte, for da blir det fortere vår! Kjedelig med venting .. jeg hadde nok blitt helt gal. Men er jo ikke så mye man kan gjøre, må jo ikke presse noen til noe heller .. men synes han burde bestemme seg da ... jaja. Han er helt sikker på at han har lyst på barn da? Ikke for å være slem, altså ... Så bra at du har funnet noen som er kompetent! Håper du finner noen som er flink nå da, og som greier å ordne opp! Jeg hadde skrekk for sprøyter før, jeg taklet det- men var livredd. Ble faktisk fysisk dårlig en gang før jeg skulle ta sprøyte .. Men det ordnet seg, heldigvis. Synes det er ekkelt å ta sprøyter fortsatt da. Men å ta blodprøve er enda verre .. heldigvis fikk jeg beroligende tabletter av legen- det hjalp veldig bra. Tror jeg klarer å ta blodprøve uten også, men jeg tar liksom ikke sjansen. Heldigvis slipper man å ta blodprøver å sprøyter så ofte! Med mindre man reiser mye utenlands da... Alltid godt å komme hjem til foreldrene, egentlig. Du får storkose deg og spise mye når du er der- du må ikke bli for tynn vet du! Natta, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. mars 2006 #69 Del Skrevet 29. mars 2006 Heia! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen! Jeg skriver med dette mitt innlegg nr 200!!! Partey partey! Og jeg som nesten nettopp var nybegynner. Nå begynner jeg å få dreisen på sakene!! Jeg har sydd ferdig skjørtet forresten... Skal tas i bruk i kveld! Hadde egentlig tenkt å vente til helgen, men K skal på jobbfest i morgen (fredag), og da kan det godt være at lørdag blir ødelagt også. Hvis ikke, tror jeg ikke K sier nei takk til at jeg stiller opp i skjørtet en gang til! Det ble skikkelig bra, öm jeg får si det selv. Hei hei! Helt enig med deg, tida går så utrolig fort! Heldigvis, på en måte, for da blir det fortere vår! Kjedelig med venting .. jeg hadde nok blitt helt gal. Men er jo ikke så mye man kan gjøre, må jo ikke presse noen til noe heller .. men synes han burde bestemme seg da ... jaja. Han er helt sikker på at han har lyst på barn da? Ikke for å være slem, altså ... Så bra at du har funnet noen som er kompetent! Håper du finner noen som er flink nå da, og som greier å ordne opp! Jeg hadde skrekk for sprøyter før, jeg taklet det- men var livredd. Ble faktisk fysisk dårlig en gang før jeg skulle ta sprøyte .. Men det ordnet seg, heldigvis. Synes det er ekkelt å ta sprøyter fortsatt da. Men å ta blodprøve er enda verre .. heldigvis fikk jeg beroligende tabletter av legen- det hjalp veldig bra. Tror jeg klarer å ta blodprøve uten også, men jeg tar liksom ikke sjansen. Heldigvis slipper man å ta blodprøver å sprøyter så ofte! Med mindre man reiser mye utenlands da... Alltid godt å komme hjem til foreldrene, egentlig. Du får storkose deg og spise mye når du er der- du må ikke bli for tynn vet du! Natta, sov godt! Heia! Jeg fikk helt klump i halsen da jeg gikk for å hente morgenavisen nettopp... Det har vært vinter så altfor lenge, men de siste par dagene har det vært litt bedre. Og langsetter hele den ene veggen var det fullt av snøklokker!! HERLIG! Jada - K vil har barn. Jeg har fått ham med på to, med åpning for et tredje (jeg har alltid sett for meg at jeg i allefall får 4 barn...) - så det kommer seg. Men jeg skjønner ikke hvordan han har tenkt til å rekke det, hvis vi skal vente så lenge, for jeg har ikke tenkt å gå sammenhengende gravid. Det verste er forresten bedøvelse hos tannlegen... *skrekk og gru!* Jeg har ikke fått opp matlysten, men har funnet ut at frukt og grønnsaker er veldig godt uansett. Så jeg propper meg full av epler og gulrøtter osv... Legger ikke akkurat på meg av det, men jeg får i alle fall i meg litt næring. Men jeg må nødt for å finne en løsning, for puppene mine pleier å følge syklusen min, så jeg får som regel større pupper rundt el, også vokser de jevnt og trutt til jeg får mensen, og så blir de mindre igjen. Men nå har jeg el, og puppene mine er bare små! Så jeg må fete meg opp litt. Det er jo normalt å ikke hal ike stor matlyst hele tiden, men... Jaja - ha en flott dag, Teria! Hei Missbumblebee! Å, jeg synes nicket ditt er så herlig. Du må ha en fantastisk dag!!! I dag skal jeg gjøre masse , jeg skal på forelesning og jeg skal kose meg med min kjære. Dette tegner til å bli en flott dag! Det er mildt i været, og alt er egentlig bare herlig. Hører med til historien at humøret mitt også følger syklusen, så rundt el blir jeg fantastisk positiv. Masse tiltakslyst, føler meg penere (og man blir visst det rundt el) og alt er herlig. (som om jeg skulle tatt et par lykkepiller eller noe) Dessuten går jeg på masse kosttilskudd for å balansere kroppen min - jeg har veldig tørr hud, får lett kviser og spotter en del før mensen. Så jeg tenkte at jeg kanskje var ute av balanse. Hendene mine er nå for en gangs skyld myke og deilige å ta på (K bemerket det, til og med!), og jeg kan ikke huske sist det var sånn. Kvisene er nesten borte og det gjenstår bare å se om spottingen gir seg snart. Jeg har gått på tilskudd siden jul ca. Det er håp for alle! Ha en fantastisk dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mars 2006 #71 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Gratulerer med 200 innlegg! Håper du får en fin dag! Endret 30. mars 2006 av HildeSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mars 2006 #72 Del Skrevet 30. mars 2006 Så bra at ting er positivt om dagen da Merkelig hvordan formen kan skifte sånn...noen dager føler man jeg stygg og feit og dagen etter kan man føle seg kjempe pen og ikke så feit Blir spennende i kveld da. Referat ønskes så absolutt!! 4 barn ja, er mange barn det. Har alltid sett for meg 2 barn jeg da, men jeg får forhandle meg frem til ett av gangen Jeg har aldri vært redd for sprøyter eller noe før, men de siste årene kjenner jeg at det ikke er like moro å ta sprøyte lenger. Tror man blir litt mer pysete med årene også Pappa har helt angst for sprøyter og blod. Han besvimer hvis han ser for mye blod, og på den årlige helsekontrollen får legen ett forsøk på å få tak i blod...treffer han ikke på første forsøk...nei da får han vente til neste år Snøklokker er jo et så vakkert tegn på at våren nærmer seg da:hjerter_rundt: Hva slags tilskudd bruker du?? Har også til tider gansker tørr hud, for ikke å snakke om tørre hender...ingen krem som hjelper Ha en super dag og nyt dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. mars 2006 #73 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2006 #74 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen! Jeg skriver med dette mitt innlegg nr 200!!! Partey partey! Og jeg som nesten nettopp var nybegynner. Nå begynner jeg å få dreisen på sakene!! Jeg har sydd ferdig skjørtet forresten... Skal tas i bruk i kveld! Hadde egentlig tenkt å vente til helgen, men K skal på jobbfest i morgen (fredag), og da kan det godt være at lørdag blir ødelagt også. Hvis ikke, tror jeg ikke K sier nei takk til at jeg stiller opp i skjørtet en gang til! Det ble skikkelig bra, öm jeg får si det selv. Heia! Jeg fikk helt klump i halsen da jeg gikk for å hente morgenavisen nettopp... Det har vært vinter så altfor lenge, men de siste par dagene har det vært litt bedre. Og langsetter hele den ene veggen var det fullt av snøklokker!! HERLIG! Jada - K vil har barn. Jeg har fått ham med på to, med åpning for et tredje (jeg har alltid sett for meg at jeg i allefall får 4 barn...) - så det kommer seg. Men jeg skjønner ikke hvordan han har tenkt til å rekke det, hvis vi skal vente så lenge, for jeg har ikke tenkt å gå sammenhengende gravid. Det verste er forresten bedøvelse hos tannlegen... *skrekk og gru!* Jeg har ikke fått opp matlysten, men har funnet ut at frukt og grønnsaker er veldig godt uansett. Så jeg propper meg full av epler og gulrøtter osv... Legger ikke akkurat på meg av det, men jeg får i alle fall i meg litt næring. Men jeg må nødt for å finne en løsning, for puppene mine pleier å følge syklusen min, så jeg får som regel større pupper rundt el, også vokser de jevnt og trutt til jeg får mensen, og så blir de mindre igjen. Men nå har jeg el, og puppene mine er bare små! Så jeg må fete meg opp litt. Det er jo normalt å ikke hal ike stor matlyst hele tiden, men... Jaja - ha en flott dag, Teria! Hei Missbumblebee! Å, jeg synes nicket ditt er så herlig. Du må ha en fantastisk dag!!! I dag skal jeg gjøre masse , jeg skal på forelesning og jeg skal kose meg med min kjære. Dette tegner til å bli en flott dag! Det er mildt i været, og alt er egentlig bare herlig. Hører med til historien at humøret mitt også følger syklusen, så rundt el blir jeg fantastisk positiv. Masse tiltakslyst, føler meg penere (og man blir visst det rundt el) og alt er herlig. (som om jeg skulle tatt et par lykkepiller eller noe) Dessuten går jeg på masse kosttilskudd for å balansere kroppen min - jeg har veldig tørr hud, får lett kviser og spotter en del før mensen. Så jeg tenkte at jeg kanskje var ute av balanse. Hendene mine er nå for en gangs skyld myke og deilige å ta på (K bemerket det, til og med!), og jeg kan ikke huske sist det var sånn. Kvisene er nesten borte og det gjenstår bare å se om spottingen gir seg snart. Jeg har gått på tilskudd siden jul ca. Det er håp for alle! Ha en fantastisk dag alle sammen!! ← God kveld! Gratulerer med 200 innlegg, bra jobba! Nå er jeg skikkelig spent på skjørtet du har sydd ... jeg vil se!! Er det kort, eller? Siden kjæresten vil at du skal ha det på Du er så heldig som nærmer deg vår! Det er ikke et eneste vårtegn som jeg kan se her ... men det kan ha litt å gjøre med at jeg bor midt i byen- og det er ikke så mye blomster der liksom Men håper likevel på vårtegn da! Bra han vil det da 4? Jøss, storfamilie da ja! Forstår heller ikke helt hvordan han tenker .. men gutter er litt rare vet du Selv vil jeg gjerne ha to-tre barn. Samboeren mener 2 er passe ... vi får se Hvorfor har du så dårlig matlyst, har du vært syk eller noe? Bra at du får i deg frukt iallfall, sunt det Hm, blir man mer positiv rundt el ? Det har jeg aldri tenkt over. Blir bare negativ, depressiv ++ når jeg har pms jeg ... stakkars sambo ... Så bra at kosttilskuddene virker så bra! Hva tar du for noe, og hva tar du de for? Jeg tar selv div. ting er vegetarianer men synes ikke de hjelper helt ... vanskelig å si, da. men men. Du får ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. mars 2006 #75 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg til deg snuppis!!! Og grattis med 200 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. mars 2006 #76 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg, Freyja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #77 Del Skrevet 1. april 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 3. april 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 3. april 2006 JEG HAR EN KJÆRESTE SOM IKKE VIRKER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. april 2006 #79 Del Skrevet 3. april 2006 JEG HAR EN KJÆRESTE SOM IKKE VIRKER!!!! ← Uffda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. april 2006 #80 Del Skrevet 3. april 2006 Oi, oi, oi... Hva har skjedd her, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå