Knøttet Skrevet 6. mai 2006 #141 Del Skrevet 6. mai 2006 Hallo! Blir litt bekymret når du ikke er her på så lang tid ... Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2006 #142 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenge siden du har vært her nå... Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. mai 2006 #143 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei vennen!! Håper alt står bra til med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. mai 2006 #144 Del Skrevet 15. mai 2006 halloooo ? :vinke: Alt bra med deg? Håper det er det ... *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en fin fin dag Ikke sett deg her på noen dager...alt bra?? Hallo! Blir litt bekymret når du ikke er her på så lang tid ... Håper alt er bra med deg! Lenge siden du har vært her nå... Håper alt er bra Hei vennen!! Håper alt står bra til med deg.... halloooo ? Alt bra med deg? Håper det er det ... *bekymret* Hei hei!! Jeg ser jeg har hatt en del besøk... Det er jo hyggelig. Jeg har det bra, altså, har bare vært veldig opptatt, hatt dårlig internett, pc-problemer osv osv. Siden sist har det egentlig ikke skjedd så veldig mye. Jeg har blitt brun, har jo hatt så mye fint vær! Men nå regner det, da... Skal selvfølgelig bli regn i morgen også... Men det er jo 17.mai det skal være sol!! ... hrmpf K fikk av gipsen for et par timer siden. Han har dusjet og skrubbet benet rent, og bare smiler og ler. Godt å få ut den frustrerte mannen jeg har hatt i hus i seks uker...!! Pus har ikke fått kattunger enna. Men hun har blitt svær Så tror egentlig ikke det er så lenge igjen. Det er masse bevegelse inni der. Blir moro å se hva det blir, og ikke minst hvor mange! Jeg har allerede gitt bort to eller tre av dem. Såpass mange blir det nok. En hannkattunge skal til Danmark, til ei veldig god venninne av meg. Hun bor i et leilighetskompleks hvor man MÅ ha dyr! Det er ganske sprøtt... Men det er slik at de leilighetene er forbeholdt de som ønsker å ha dyr. De som ikke vil ha dyr, får leilighet i et annet kompleks. Pusen kommer til å få det bra hos henne. Og en hunnkattunge skal til Hamar. Til ei venninne av meg som elsker katter, og som vil ha en venninne til katten hun allerede har. Ei tredje venninne av meg vurderer å skaffe seg katt, hun bor rett borte i gata. (enn så lenge - jeg skal jo snart flytte!!) Det er så trist vær... Blir nesten litt deprimert. Men det har jeg ikke tid til nå. Jeg har ikke tid til å være her inne i det hele tatt egentlig!! Jeg skal jo bake kake til i morgen, og stryke bunadskjorten min og skjorten til K. (Han skal gå i dress. Gleder meg. *sikle*) Ha det bra alle sammen! Jeg tar meg en tur innom dere når jeg har mulighet til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2006 #146 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt å høre at alt er bra Sikkert deilig å få av gipsen ja -både for mannen og deg... Kos deg med 17. mai, blid mann og snart kattunger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. mai 2006 #147 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei hei! Så godt å ha deg tilbake! Så bra at kjæresten din har fått av gipsen! Sikkert en lettelse for han, og ikke minst deg Hehe, morsomt med svæær gravid katt;) Ser det liksom for meg, litt morro ja Blir jo morro med kattunger, kattunger er jo bare noe av det nydeligste jeg vet!! Apropos nydelig, så du dokumentaren "I mors mage" på tv2 på søndag? Det hjalp ikke akkurat på babysyken, men det var veldig spennende og rørende *snufse litt*. Men jeg har ikke akkurat lyst til å føde da! Det er veldig bra at du har fått eiere til så mange av kattungene allerede! Håper du ikke får for mange da, eller for få for den del. Jeg vil også bo i leilighet der man MÅ ha dyr!! Det hørtes virkelig ut som noe for meg Synd man ikke har slikt i Norge ... Du har det travelt før 17.mai ja? Skal du gå i tog, eller bare se på? Så du liker gutter i dress? Det gjør jeg også Du må ha en super dag og en kjempefin 17.mai- kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mai 2006 #148 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt å se deg her igjen! Fint at mannen er i bedre humør! Og så så moro med pusunger snart da! Ikke dårlig å ha fått hjem til flere av dem alt heller! Ha en strålende fin 17mai! Håper veldig at værey blir bra jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. mai 2006 #149 Del Skrevet 18. mai 2006 kjekt å se deg tilbake!!! Håper du hadde en super 17. mai feiring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. mai 2006 #150 Del Skrevet 19. mai 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 23. mai 2006 #151 Del Skrevet 23. mai 2006 Tenkte jeg skulle titte innom og si hei...vi er litt i samme situasjon vi tror jeg, jeg er også en frustrert, utålmodig venter med en mann som ikke er klar HEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hei hei! Så godt å ha deg tilbake! Så bra at kjæresten din har fått av gipsen! Sikkert en lettelse for han, og ikke minst deg Hehe, morsomt med svæær gravid katt;) Ser det liksom for meg, litt morro ja Blir jo morro med kattunger, kattunger er jo bare noe av det nydeligste jeg vet!! Apropos nydelig, så du dokumentaren "I mors mage" på tv2 på søndag? Det hjalp ikke akkurat på babysyken, men det var veldig spennende og rørende *snufse litt*. Men jeg har ikke akkurat lyst til å føde da! Det er veldig bra at du har fått eiere til så mange av kattungene allerede! Håper du ikke får for mange da, eller for få for den del. Jeg vil også bo i leilighet der man MÅ ha dyr!! Det hørtes virkelig ut som noe for meg Synd man ikke har slikt i Norge ... Du har det travelt før 17.mai ja? Skal du gå i tog, eller bare se på? Så du liker gutter i dress? Det gjør jeg også Du må ha en super dag og en kjempefin 17.mai- kos deg! Åja, tro meg, det var en lettelse at han fikk av gipsen. Han er jo så fornøyd nå, at... Veldig deilig. Gleder meg til kattungene blir født, nå må det jo virkelig snart skje!! Jeg fikk sett litt av det programmet, men ikke så mye - K ville ikke, så jeg fikk bare sett halvparten... Men fikk sett fødselen, da! Jeg gruer meg ikke til å føde, jeg. Gleder meg, faktisk. Tenk så fantastisk det må bli! 17. mai er bare en fantastisk dag! De tre beste dagene i året er: 1. julaften 2. 17. mai 3. bursdagen min Og så kommer alle andres bursdager. Tror ikke det kommer til å endre seg noengang Og K var DEILIG i dress... Ooooo... Missbumblebee: hei hei!! Håper alt står bra til. Glossy: hallo!! Godjenta79: HEI!! Moro med nye "fjes". Pusen har da altså ennå ikke fått unger... Nå må de jo snart komme!! Hun ser ut som en fotball med ben på!! Og det beveger seg så mye inni der at jeg nesten synes det er litt skummelt... Når hun ligger på siden/ryggen, kan man SE bevegelsene. Tror nok mine forhåpninger om at det ikke skulle bli så mange rett og slett blir knust. Men den virkelig store nyheten: VI FLYTTER!! Et skjønt hus med stor hage!! Byggingen stagnerte helt, så det ble huskjøp foreløpig - det kan ta flere år før den tomta kommer i orden... Men nå har vi hus!! Utrolig gøy! Det er MYE som må gjøres, men vi fikk det for en million, og det er i flotte omgivelser, tilogmed sjøutsikt. Og det er ikke noe problem å flytte inn sånn det er, men det er mye dårlig snekkerarbeid, og dama som bodde der før oss hadde forferdelig smak - det var alt det dårlige snekkerarbeidet, med de tilhørende dårlige løsningene (romfordeling etc.) som trakk ned taksten så veldig. Og plenen er en eneste stor hump, så den må jevnes ut. Hele huset må males, innvendig og utvendig. Så jeg har nok å gjøre i sommer! Veldig fornøyd med eget hus. Kanskje K synes det er greit å få barn når vi kommer i orden? *håpe håpe håpe* Men nå MÅ jeg ta meg en runde rundt til alle og hilse på. Får håpe internetten holder. Ha det bra!! Endret 25. mai 2006 av Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #153 Del Skrevet 25. mai 2006 Pus har veer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2006 #154 Del Skrevet 25. mai 2006 Pus har veer!! ← så spennende. Håper alt går bra da Koselig å se deg tilbake her inne. Begynte å lure på hvor du hadde tatt veien se Gratulerer så mye med nytt hus. Det blir spennende da, men det hørtes ut som om det var en del å gjøre da. Men det blir nok bra når dere blir ferdige Når tar dere over huset da? Krysser fingerne for at sambo er klar for barn når huset er ferdig ha en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 25. mai 2006 tre er født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2006 #156 Del Skrevet 25. mai 2006 Så spennende! Håper alt går bra med både mor og barn! Gleder meg til å høre mer! Ellers må jeg jo gratulere deg med huskjøp! Hvem vet; kanskje du flytter i nærheten av meg? Men det har ikke vært noen hus til salgs i dette boligfeltet i det siste, så det blir nok uansett et lite stykke unna. Men huskjøp er alltid spennende og det er så deilig å endelig få noe eget. Vi har bodd i huset vårt i ett år nå, og jeg angrer slett ikke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2006 #157 Del Skrevet 25. mai 2006 ..men huskjøpet har dessverre ikke fått Bippemannen til å komme noe nærmere dette med barn da. Men jeg regner med at det kommer etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 25. mai 2006 #158 Del Skrevet 25. mai 2006 Gratulerer med pusene og med nytt hus, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #159 Del Skrevet 25. mai 2006 Det ble fire unger. En sort og hvit, en rødbrun, en beige og en grå og hvit. Veldig pene. Men de sloss mye, da... Jaja - blir vel bedre. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. mai 2006 #160 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei hei! Gratulerer med fire nydelige kattunger!! Og ikke minst, gratulerer med nytt hus! Håper kjæresten din vil ha barn når dere har fått flyttet inn og fått alt i orden da Hm, altså- jeg gruer meg til fødsel, men ikke det som kommer etterpå Altså, jeg er redd for sterke smerter, redd for blodårer (!), vener og alt sånt ... så hvis de må ta venekanyle på meg så hyler jeg og løper. Kunne jo blitt en interessant situasjon Nei, dette får jeg bekymre meg for når og hvis jeg blir gravid engang Hihi, gutter i dress er kjekt Kjæresten min var også veldig deilig i dress, som vanlig Du må koooose deg med kattungene, og ha en fortsatt fin dag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå