Gå til innhold

Mitt babysyke sinn...


Freyja

Anbefalte innlegg

Samboeren min har konstant jobbe-vannvittig-mye uker han... Så her er det heller unntak når han kommer hjem i levelig tid!

Leit å høre om hofter og tenner... Selv holder jeg meg langt unna tannlegen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er overbevist om at tannleger er onde ...

natta, sov godt! :klem: og drøm søtt om babiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

Huff, skjønner ikke hvorfor jeg absolutt skal stå opp så tidlig... Oppe 06.30, liksom! Herlig land... I morgen må jeg prøve å sove lenge for en gangs skyld.

Jippi!!! Det er Idol i kveld!!! *Idol-idiot* :sjenert:

Teria: Jeg har faktisk et godt forhold til tannleger - jeg har vært heldig med de jeg har gått hos. Og fordi jeg hadde så mye som måtte fikses i munnen (heldigvis ikke like ille som mamma, som fikk ekstra tenner I GANEN :overrasket:), gikk jeg mye til tannlege på barne- og ungdomsskolen. Så det eneste jeg har fått et anstrengt forhold til er tennene mine. Jeg er livredd for at visdomstennene skal rokke ved tannstillingen som jeg har slitt meg gjennom smerte for å få... Men det fikk jeg beskjed om at ikke vil skje! Det eneste er at de ikke har plass til å vokse nedover, så de vokser utover mot kinnet i stedet... *Freak!!!* Jaja... Har du tannlegeskrekk, du, da? Huff... :klem:

iss: Min kjære kom faktisk hjem tidligere enn han skulle! Vi leide film og så lagde han suppe til meg. Jeg sovnet riktignok fra filmen, så min kjære fikk meg i seng og holdt rundt meg til jeg sovnet igjen... *forelsket* Han er god å ha når ikke ståa er på topp. Men jeg vet hvordan det er å ha en som jobber masse hele tiden! Min kjære gjorde det før jul, og har perioder nå også. Men det kommer som regel noe godt ut av denne jobbingen! Nå for tiden hjelper han en kompis på huset. Egentlig en trist historie - faren til kompisen døde, og alt han etterlot seg var en stor gjeld. Så min kjære hjelper altså til på huset for at det skal bli så bra så mulig - så selges det, og forhåpentligvis dekker det gjelden. Kompisen er veldig takknemlig, min kjære gjør det jo gratis (han er tømrer) - men han har sagt at han skal hjelpe til med huset vårt til sommeren. Godt med vennetjenester under husbygging! Ha en flott dag, iss. :klem:

Lucky117: Jeg går til noe behandling nå, som gjør veldig vondt - og etterpå føles det som om jeg har fått skikkelig skambank. Men hvis jeg reagerer positivt på det, slipper jeg medisiner - og det vil jeg helst. Har ikke så stor tro på skolemedisinen i alle tilfeller. Ble satt på noen tabletter for noen år siden, som jeg skulle ta i flere måneder - uten oppfølging. Heldigvis leste jeg pakningsvedlegget nøye, og der sto det at behandlingen skulle avbrytes om man ikke ble bedre i løpet av et par uker. Og det ble jeg jo ikke. Så etter en måned sluttet jeg (etter å ha pratet med fastlegen min, som syntes spesialisten hørtes ut som en stor tulling...) Men men... Jeg elsker å gå på cafe!!! Har bare ingen å gjøre det med. Du vet, da jeg var liten drømte jeg om å flytte til Fredrikstad. Hadde ei venninne der da jeg vokste opp, pleide å være på sommerferie der og greier. Vanvittig fin by... Skal si i fra hvis jeg tar meg en tur! :klem:

Huff, jeg skulle skrive masse hilsener i forskjellige dagbøker i går... Men jeg tror ikke det gikk så bra. Får prøve på nytt nå. :)

Også må jeg huske å ringe sjefen min og høre om sykemeldingen har kommet fram! Jeg har ikke alltid like stor tro på Posten. Da jeg sendte julekort i fjor, var det flere som ikke kom fram. Jeg var så fornøyd over å ha sendt så mange kort, og ja - jeg husket frimerke. Men så var det så mange som ikke fikk... Jeg tror jeg skal sende kortene en uke tidligere i år, kanskje det er mindre kaos i postfordelingen da...

Også holder jeg på med Narnia-bøkene nå! Jeg elsker jo å lese, men de beste bøkene er ofte ungdomsbøkene... Spesielt fantasy for ungdom. Jeg har tatt kurs i ungdomslitteratur, og en god ungdomsforfatter kjennetegnes jo ved at h*n klarer å holde på leserens oppmerksomhet - så det skjer noe konstant. Men den beste boken jeg har lest er helt klart "Beretninger om beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Han har lovt at det kommer en etterfølger, og jeg venter og venter på den. Den boken er rett og slett bare vakker. Uansett - Narnia-bøkene er utrolig bra. Lett språk og greier. Anbefales på det sterkeste. Tror egentlig bøkene er bedre enn filmen... Men sånn er det jo ofte! :)

I dag skal jeg hente oppskrift og stoff til skjørtet jeg skal sy. Tenkte å begynne i ettermiddag. Jeg har aldri sydd et plagg før (bortsett fra litt dukkeklær da jeg var liten og et forkle på barneskolen), så dette kan bli spennende. Men jeg lærte meg jo å strikke på egenhånd, så jeg skal klare det her også. Det minte meg på noe! Jeg må jo strikke noe til tanteungen min som kommer i august! De var på UL i går. Jeg lurer på om de fikk vite kjønnet... Det får jeg i så fall høre i helgen. Hvis ikke strikker jeg bare i hvitt. Men jeg må strikke noe til nevøen min også... Jaja, har god tid i sommer. Eller, det har jeg jo ikke - da er jo husbyggingen i full gang... Æh - jeg finner en løsning.

Jaja, får prøve å skrive noen hilsener. Dessuten må jeg sjekke om noen har svart på avatar-spørsmålet mitt. Jeg får det nemlig ikke til. Jeg prøver og prøver, men vil ikke ha avataren min... :cry: Jaja, finner vel en løsning! :)

Ha en flott dag alle sammen!!!

:klem: :klem: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Håper begynnelsen på helgen er bra!

Narniabøkene leste jeg en gang for mange mange år siden, kanskje jeg skal prøve meg på dem igjen nå snart...?

Tøft gjort å lære seg selv å strikke og sy da! Jeg syns det er gøy, men det går desverre ofte alt for lang tid mellom hver gang jeg setter meg til med sytøy/strikketøy... Jeg tror det er KG sin skyld egentlig! :ler:

Vel, ha en strålende fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

Huff, skjønner ikke hvorfor jeg absolutt skal stå opp så tidlig... Oppe 06.30, liksom! Herlig land... I morgen må jeg prøve å sove lenge for en gangs skyld.

Jippi!!! Det er Idol i kveld!!! *Idol-idiot*  :sjenert:

Teria: Jeg har faktisk et godt forhold til tannleger - jeg har vært heldig med de jeg har gått hos. Og fordi jeg hadde så mye som måtte fikses i munnen (heldigvis ikke like ille som mamma, som fikk ekstra tenner I GANEN :overrasket:), gikk jeg mye til tannlege på barne- og ungdomsskolen. Så det eneste jeg har fått et anstrengt forhold til er tennene mine. Jeg er livredd for at visdomstennene skal rokke ved tannstillingen som jeg har slitt meg gjennom smerte for å få... Men det fikk jeg beskjed om at ikke vil skje! Det eneste er at de ikke har plass til å vokse nedover, så de vokser utover mot kinnet i stedet... *Freak!!!* Jaja... Har du tannlegeskrekk, du, da? Huff... :klem:

iss: Min kjære kom faktisk hjem tidligere enn han skulle! Vi leide film og så lagde han suppe til meg. Jeg sovnet riktignok fra filmen, så min kjære fikk meg i seng og holdt rundt meg til jeg sovnet igjen... *forelsket* Han er god å ha når ikke ståa er på topp. Men jeg vet hvordan det er å ha en som jobber masse hele tiden! Min kjære gjorde det før jul, og har perioder nå også. Men det kommer som regel noe godt ut av denne jobbingen! Nå for tiden hjelper han en kompis på huset. Egentlig en trist historie - faren til kompisen døde, og alt han etterlot seg var en stor gjeld. Så min kjære hjelper altså til på huset for at det skal bli så bra så mulig - så selges det, og forhåpentligvis dekker det gjelden. Kompisen er veldig takknemlig, min kjære gjør det jo gratis (han er tømrer) - men han har sagt at han skal hjelpe til med huset vårt til sommeren. Godt med vennetjenester under husbygging! Ha en flott dag, iss. :klem:

Lucky117: Jeg går til noe behandling nå, som gjør veldig vondt - og etterpå føles det som om jeg har fått skikkelig skambank. Men hvis jeg reagerer positivt på det, slipper jeg medisiner - og det vil jeg helst. Har ikke så stor tro på skolemedisinen i alle tilfeller. Ble satt på noen tabletter for noen år siden, som jeg skulle ta i flere måneder - uten oppfølging. Heldigvis leste jeg pakningsvedlegget nøye, og der sto det at behandlingen skulle avbrytes om man ikke ble bedre i løpet av et par uker. Og det ble jeg jo ikke. Så etter en måned sluttet jeg (etter å ha pratet med fastlegen min, som syntes spesialisten hørtes ut som en stor tulling...) Men men... Jeg elsker å gå på cafe!!! Har bare ingen å gjøre det med. Du vet, da jeg var liten drømte jeg om å flytte til Fredrikstad. Hadde ei venninne der da jeg vokste opp, pleide å være på sommerferie der og greier. Vanvittig fin by... Skal si i fra hvis jeg tar meg en tur! :klem:

Huff, jeg skulle skrive masse hilsener i forskjellige dagbøker i går... Men jeg tror ikke det gikk så bra. Får prøve på nytt nå. :)

Også må jeg huske å ringe sjefen min og høre om sykemeldingen har kommet fram! Jeg har ikke alltid like stor tro på Posten. Da jeg sendte julekort i fjor, var det flere som ikke kom fram. Jeg var så fornøyd over å ha sendt så mange kort, og ja - jeg husket frimerke. Men så var det så mange som ikke fikk... Jeg tror jeg skal sende kortene en uke tidligere i år, kanskje det er mindre kaos i postfordelingen da...

Også holder jeg på med Narnia-bøkene nå! Jeg elsker jo å lese, men de beste bøkene er ofte ungdomsbøkene... Spesielt fantasy for ungdom. Jeg har tatt kurs i ungdomslitteratur, og en god ungdomsforfatter kjennetegnes jo ved at h*n klarer å holde på leserens oppmerksomhet - så det skjer noe konstant. Men den beste boken jeg har lest er helt klart "Beretninger om beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Han har lovt at det kommer en etterfølger, og jeg venter og venter på den. Den boken er rett og slett bare vakker. Uansett - Narnia-bøkene er utrolig bra. Lett språk og greier. Anbefales på det sterkeste. Tror egentlig bøkene er bedre enn filmen... Men sånn er det jo ofte! :)

I dag skal jeg hente oppskrift og stoff til skjørtet jeg skal sy. Tenkte å begynne i ettermiddag. Jeg har aldri sydd et plagg før (bortsett fra litt dukkeklær da jeg var liten og et forkle på barneskolen), så dette kan bli spennende. Men jeg lærte meg jo å strikke på egenhånd, så jeg skal klare det her også. Det minte meg på noe! Jeg må jo strikke noe til tanteungen min som kommer i august! De var på UL i går. Jeg lurer på om de fikk vite kjønnet... Det får jeg i så fall høre i helgen. Hvis ikke strikker jeg bare i hvitt. Men jeg må strikke noe til nevøen min også... Jaja, har god tid i sommer. Eller, det har jeg jo ikke - da er jo husbyggingen i full gang... Æh - jeg finner en løsning.

Jaja, får prøve å skrive noen hilsener. Dessuten må jeg sjekke om noen har svart på avatar-spørsmålet mitt. Jeg får det nemlig ikke til. Jeg prøver og prøver, men vil ikke ha avataren min... :cry: Jaja, finner vel en løsning! :)

Ha en flott dag alle sammen!!!

:klem: :klem: :)

God morgen!

halv sju?!?!?!? :overrasket: huff, finne s det tidspunktet også?! jøss ...

Hihi .. freyja er idol idot! *erte* :tunge1: jeg kan vel ikke si noe som ser på hotel cæsar m.m

Du er heldig som har et godt forhold til tannleger ... Jeg hadde egentlig ikke et dårlig forhold til tannleger inntil for noen år siden. Jeg hadde ikke hatt mer enn ett hull til jeg var 19. Så fikk jeg to på engang og i fjor hadde jeg tre. Det var vondt å borre, det iste i tennene mine ... *grøsse bare hun tenker på det* Tror ikke bedøvelsen hadde rukket å virke ... Så nå gruer jeg meg til jeg skal til tannlegen i år. Har vel egentlig ikke skikkelig tannlegeskrekk, mer sprøyte/blodprøve skrekk. Dvs, jeg synes det er helt forj*vlig å få bedøvelse i munnen ... og inntil nylig greide jeg ikke å ta blodprøve ...

Høres ut som du har en veldig søt kjæreste da ... *smile*

Jeg har det faktisk med å sovne under filmer, spesielt om jeg først legger meg ned. Men så greier jeg å sove under hva som helst da, tilogmed under bråkete krigsfilmer. Sovnet under både batman begins, saving private Ryan og flere :ler:

Ganske irriterende, jeg får jo ikke med meg slutten!

Åååh, jeg også elsker å gå på kafé! Men det blir altfor sjeldent + at det er altfor dyrt og så er det så lett å kjøpe cola når man er på kafé, og det får jeg bare lov til i helgene .. :sjenert:

Så du skal sy? Så morsomt da! Mamma er veldig flink til å sy, hun syr mye av klærne sine selv, det samme var bestemoren min når hun var yngre. Jeg har egentlig aldri vært så veldig flink til å sy ... Men jeg hadde en periode når jeg var 14-15 år, da sydde jeg kosedyr og sånt :ler:

Kunne egentlig tenkt meg å prøve å sy klær, det blir bare aldri noe av det, jeg er for treg ...

mamma skal sy brudekjolen min... om kjæresten frir :ler:

Lærte du å strikke av deg selv?! wow, imponert!

Er så spennende med babyer når man får vite kjønnet! Kjæresten min vil visst ikke vite kjønnet på våre babyer før de er født, når jeg engang blir gravid ... Selv hadde jeg aldri greid å vente- jeg er aaaaltfor nysgjerrig ;)

Du må fortelle meg hva det blir da, om de får vite det!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Freyja! Fikk bare lyst til å skrive en liten hilsen til deg! Vi er jo ventere begge to, selv om du kanskje er hakket mer "klar" enn meg.. :ler:

Ellers er vi vist begge fra Kristiansand og omegn! ;)

Edit: Skriveleif..

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske den babysyke snuppa en riktig god lørdag. Håper hoftene dine og nesen din er blitt bedre. Har slitt lit med halsen selv disse dagene og det er virkelig noe svineri. Æsj, jeg liker ikke forkjølelser ;)

Ha en super helg!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er KG sin skyld egentlig!

Ja, herlig land - jeg har merket at KG tar mye tid! :ler::)

Hihi .. freyja er idol idot! *erte*

Not nice... Not nice at all. Det verste er jo at jeg faktisk sitter og ser på programmet og synes at mange av deltagerne suger big time. Herlig freden...

Missbumblebee: Ha en strålende helg! Og for all det: Les Narnia-bøkene på nytt. De er så bra... :klem:

Teria: Jeg har ikke begynt på skjørtet enda... Jeg er så treg. Jeg må komme igang... Men jeg er jo ganske flink da! Som har lært meg å strikke, mener jeg... Jeg skal strikke til den nye babyen. Jeg spurte min kjære om han visste om de hadde fått vite kjønnet "vet ikke, bryr meg ikke" fikk jeg til svar. Morgengretten gubbe... Men du må ha en flott helg! :klem:

Bippe: Hei og hopp! Er du fra rundt her du da? Hmmm... Interessant... Og ja, jeg er klar. Tror jeg er hakket klarere enn de fleste!!! :) Ha en flott helg! :klem:

Glossy: Har jeg blitt "den babysyke snuppa" nå, da! TØFT!!! :) Jeg er litt bedre etter forkjølelsen... Men hoftene er vonde... Jaja - du må ha en strålende helg!!! :klem:

Jeg har nettopp satt brøddeig. Nå må jeg en tur ut og handle. Trenger sink - tror jeg mangler det. Har flekker på neglene og spotter før mensen. Kan vistnok komme av sinkmangel. Greit å prøve! :)

Heldigvis har pusen min det bedre... Hun har sovet i et døgn. Denne løpetiden har vært hard for henne...

Nei, nå må jeg i dusjen!

Ha en flott helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Hei og hopp! Er du fra rundt her du da? Hmmm... Interessant... Og ja, jeg er klar. Tror jeg er hakket klarere enn de fleste!!! :) Ha en flott helg! :klem:

Jeg bor ikke så veldig langt fra Kristiansand nei. Er egentlig fra en av nabobyene, men har bodd her i snart syv år nå. Kjøpte hus i fjor, så nå blir jeg nok her for godt! :)

Ha en fin helg du også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teria: Jeg har ikke begynt på skjørtet enda... Jeg er så treg. Jeg må komme igang... Men jeg er jo ganske flink da! Som har lært meg å strikke, mener jeg... Jeg skal strikke til den nye babyen. Jeg spurte min kjære om han visste om de hadde fått vite kjønnet "vet ikke, bryr meg ikke" fikk jeg til svar. Morgengretten gubbe... Men du må ha en flott helg!

Hei hei:)

Du er veldig flink, skal jeg si deg! Jeg er rent imponert! ;)

Hehe ... gutter er rare dyr vet du ... kan være slik engang i blant.

Tantebarnet mitt skulle komme på besøk til oss i slutten av mars (men man vet jo aldri med faren hennes da ... ) så jeg hååååper de kommer, og gleder meg hvis de gjør det! Hun er bare så helskjønn at det finnes ikke ord ... babysyk, jeg? neiiida, aldri! :ler:

Håper du har hatt en flott helg! Får ønske deg en god mandag istedet da, siden helga er ferdig;)

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandagsmorgen alle sammen!

Huff, jeg sitter her og venter på at klokka skal bli halv. Jeg skal på behandling i dag, og gruer meg veldig, for har så vondt i dag. Det svir og brenner INNE i hoftene. Det er liksom ikke noe jeg kan gjøre noe med...

K (min kjære) ødela mobil nr 2 på bare en måned i går... Vi holder jo på med denne tomten og vil jo komme igang med byggingen snart - etter planen trodde vi jo at vi ville være godt i gang nå. Men kommunen er helt på trynet!! Vi begynte jo hele prosessen i fjor høst. Men vi har ennå ikke kommet i gang med noe, for kommunen bare roter. De snur og vender på ting og henviser til paragrafer som IKKE EKSISTERER!!! ER det mulig?!? Vi er jo så frustrerte, og K blir så sint at han kaster det han har i hendene inn i nærmeste vegg. Herlig land... Jeg forstår ham godt. Det verste er at kommunen ikke bare roter, men de forsøker å vri seg unna i tillegg, lyver og prøver å ro seg unna. Vi har fulgt prosedyren, vi har skrevet det vi skal, gitt de opplysninger de ber om, og de bare roter tilbake! Det er så frustrerende. Jeg har aldri vært borte i liknende, aldri hørt om noe sånt før. K skal på kommunen i dag. Hvis ikke ting ordner seg snart, kontakter vi advokat. Vi har den sterkeste saken, det er i alle fall sikkert.

Jeg skriver mer etterpå. Jeg er litt oppbrakt nå, som det heter...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Det hørtes ikke lett ut! Men å henvise til paragrafer som IKKE eksisterer?? Hva sier de selv til det da???? :klø: Møkkakommune!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Teit kommune! Håper det ordner seg, hvis ikke er nok ikke advokat så dumt...

Men den beste boken jeg har lest er helt klart "Beretninger om beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Han har lovt at det kommer en etterfølger, og jeg venter og venter på den. Den boken er rett og slett bare vakker.

Fantastisk bok -har ventet utålmodig på oppfølgeren i årevis. Men den som venter på noe godt osv...

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da har jeg vært til behandling. Dumme mannen. Han bare gjør vonde ting, han. Nå har jeg i alle fall vondt!! Vondt skal vondt fordrive... :tristbla: Men nå er jeg henvist til MR, så får se om de ser noe der. Godt at noen endelig hører og sender meg videre! Jeg har slitt med dette i så mange år, men det er så mange som bare blåser meg av og sier det ikke er noe galt. "du er bare støl" - my ass!! Jeg har vondt. V O N D T. Og man har ikke vondt på samme sted i mange år hvis alt er i orden, har man vel? Den behandlingen jeg har vært til tidligere har vært sånn halvveis. "kanskje dette fungerer" Hmmm... Ikke mye som har vært gjennomtenkt. Men nå ser det ut til å ordne seg!

Men å henvise til paragrafer som IKKE eksisterer?? Hva sier de selv til det da????

"Oi, vi har gjort en liten feil her vi. Det har seg sånn at dette går bare ikke" BLÆH!

De har ikke gjort noen små feil - bare mange store. De har - hold dere fast - SLETTET EN TOMT FRA KARTET! GJORT DEN OM TIL FRILUFTSOMRÅDE! UTEN Å VARSLE GRUNNEIER!!! Er det mulig... Vi skulle bare flytte grensene litt, det er jo K's mor som eier hele området, og tomten lå teit til med tanke på senere utbygging. Men kommunen har rett og slett gjort hele området om til friluftsområde, uten å varsle svigers, og i samme slengen slettet tomter som allerede lå der. Ja. Det gjør vi. Det var smart. Et område som stort sett består av kratt. 4 mål mellom noen hus. Gå to hundre meter lenger østover, nordover eller sørover, og - guess what - store friluftsområder, både sjø og skog. Men neida, de tok de 4 målene med kratt og omregulerte dem i stedet. Sånn helt ut av det blå. Og tro meg - vi har vært hos folk som kjenner paragrafene - kommunen har gjort feil her, vi har ikke misforstått eller gjort noe galt. ÆÆÆÆÆÆ. F R U S T R E R T

Jaja... Får tenke på noe annet og sy ferdig skjørtet...

iss: Du må ha en riktig så flott dag! :) Jeg skal bare innom kommunen og slå noen byråkrater, så blir sikkert min god også... jaja :klem:

Geri: Helgen var fin den - har ikke gjort noe. :) Deilig å slappe av. :klem:

Bippe: Hmmm... :):klem:

Teria:

Du er veldig flink, skal jeg si deg!
Hehe -jeg vet!! Nå er skjørtet nesten halvferdig. Det blir så fint! Riktig god dag til deg også! :klem:

HildeSol: Hei! Håper helgen var bra! En kompis av meg mener at bok nr 2 aldri kommer - at Erik Fosnes Hansen bare sier det fordi han faktisk tjener på å holde folk spente. Men han kan da ikke tjene på det i stort flere år? Hmmm... Ha en flott dag! :klem:

Jeg er så tett i nesa!!!

Jaja - får drikke teen min og fortsette på skjørtet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sinna: Kjenner jeg blir skikkelig sint. Håper dere kjører kommunen langt ned i dritten og tramper på de etterpå... :sjenert: Blir såååå sinna!! Og jeg mener da at de ansvarlige aldri må slippe unna og at de må betale for det de har gjort!!

Få advokatene til å hakke dem i hjel!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLETTET EN TOMT FRA KARTET! GJORT DEN OM TIL FRILUFTSOMRÅDE! UTEN Å VARSLE GRUNNEIER!!!

:overrasket::forvirra: :klø:

HildeSol: Hei! Håper helgen var bra! En kompis av meg mener at bok nr 2 aldri kommer - at Erik Fosnes Hansen bare sier det fordi han faktisk tjener på å holde folk spente. Men han kan da ikke tjene på det i stort flere år?

Helgen var knallbra -lurer på om jeg ikke skal gjenta den snart, uten alle seminarene... :sjarmor:

Erik Fosnes Hansen sa i et intervju at han egentlig angrer på at han annonserte oppfølgeren -han er så lei av maset fra journalistene. Så jeg tror ikke det ligger nøye taktisk planlegging bak... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få advokatene til å hakke dem i hjel!!

Skulle gjerne gjort det selv.

HildeSol: Jeg vet, jeg skjønner det ikke selv. Det er helt uforståelig for oss vanlige dødelige. Det er byråkrati med stor B... Herlig freden...

Uansett - til oppmuntring:

Badekaret til Pelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he. Artig sang.

Huff, får vondt av deg som sliter med slike smerter. Kan ikke være mye godt det nei.

Tusen takk for hilsen i dagboken min. Litt artig at du skrev nettopp fordi jeg tenkte på deg ;)

Håper smertene avtar litt. Kos deg med te og skjørt du! Her skal jeg snart gjøre med klar til å gå på jobb. Men først er det litt middag og home and away :ler:

Ha en super dag!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...