Gå til innhold

«Jeg har jo tre barn»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er forskjell på å kreve felles regler og diskutere ulike erfaringer om ulike ting., kan jo være noen tilpasser seg, men noen vil alltid være strengere eller ha mindre regler.  Med leggetid så spiller det stor rolle når man står opp på morgenen. Med mye annet avhenger det om man har eldre søsken og blir eksponert.  Jeg synes kvelder hvor man har utvekslet erfaringer har vært nyttige. Jeg endret mye fra nummer en til nummer to, de er så ulike i mye og responderer helt ulikt på ting.    
Noen kan synes at noen av mine regler er for slappe, andre fortsatt synes de er strikte. Det er helt greit for meg. Jeg har ikke hatt noe problem med å forklare ungene at andre har andre regler. (noen synes jeg har vært rare, andre har for lite) Om noen sier det går utover egne barn at andre snaper hele natta, ja da kan man jo skru av mobilen på natta eller ha telefonen utenfor rommet, man kan skru av nettet og ikke gi mobildata.   

Det handler også om å være løsningsorientert når det gjelder egne barn og ikke tro man kjemper kamper for andre (eks med gavesum) 

Anonymkode: 6d087...df7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...