Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Midtsommarnatt på Netflix. Likte den godt 😍

Anonymkode: dd1cb...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (20 timer siden):

Fallout

Ikke ferdig med den. Var nok litt for overhypet til den.  Ikke så vanvittig bra som jeg hadde håpet. Walton Goggins er glimrende da..

Jeg prøvde meg også på den men droppet den halvveis ute i episode 2. Ikke min type serie i det hele tatt dessverre, og svært annerledes enn f.eks The Last of Us som jeg likte veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, -jk- said:

Jeg prøvde meg også på den men droppet den halvveis ute i episode 2. Ikke min type serie i det hele tatt dessverre, og svært annerledes enn f.eks The Last of Us som jeg likte veldig godt. 

Klart å kommet meg til episode 5. Det er absurde greier,men ble litt mer hektet etter hvert. Men jeg er stor Fallout spill fan da. Så var ekstra giret på serien pga dette. Synes jo likevell Last of us er en bedre serie da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 time siden):

Klart å kommet meg til episode 5. Det er absurde greier,men ble litt mer hektet etter hvert. Men jeg er stor Fallout spill fan da. Så var ekstra giret på serien pga dette. Synes jo likevell Last of us er en bedre serie da. 

 

Jeg driver ikke med gaming, så er nesten avhengig av at slike serier står godt på egne bein ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.58):

Hvor ser du sesong 2?

Anonymkode: 0704f...87c

Det finnes flere nettsteder/apper for å søke opp dette. Jeg liker best JustWatch (de har også app). Jeg bruker den også til å holde styr på hvilke TV-episoder og hvilke filmer jeg har sett og vil se. Funker også på for eksempel GoogleTV, og den hopper direkte til streamingtjenesten og tittelen når man trykker på den. Når jeg skal se en film med noen, så filtrerer jeg lista på streamingtjenestene jeg har tilgjengelig og så velger de en film fra lista mi som har over 100 titler.

Jeg er ganske sikker på at Resident Alien sesong 2 var på TV2play før. Men den har visst blitt tatt bort. Kun sesong 1 er tilgjengelig på streaming i Norge, på Netflix. Men hvis du har VPN og setter den til USA, så er sesong 2 på Netflix i USA. Sesong 3 er ute og kan sees på CTV gratis i Canada. Men den kommer nok til Norge snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste serien jeg så var 3 Body Problem. Jeg likte serien helt til slutten. Elendig slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (7 timer siden):

Den siste serien jeg så var 3 Body Problem. Jeg likte serien helt til slutten. Elendig slutt. 

Slutten? Det er vel planlagt 2 sesonger til. Og de blir nok ganske annerledes enn sesong 1, gitt bøkene serien er basert på. Historien i bøkene strekker seg jo over hele 18 millioner år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (14 timer siden):

Slutten? Det er vel planlagt 2 sesonger til. Og de blir nok ganske annerledes enn sesong 1, gitt bøkene serien er basert på. Historien i bøkene strekker seg jo over hele 18 millioner år.

Kommer det flere? Jeg håper det. Synes det virket som en slutt, men en dårlig en. Når jeg googler, så står det at det ikke er bestemt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste jeg så var Tracker S01E01. Virker lovende, så jeg fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (13 timer siden):

Kommer det flere? Jeg håper det. Synes det virket som en slutt, men en dårlig en. Når jeg googler, så står det at det ikke er bestemt noe enda.

Nei, alt kan jo bli kansellert men sesong 1 er ikke laget for å stå på egne ben for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fallout sammen med mannen nå, hadde aldri hørt om verken serien eller spillet før. Ble positivt overrasket, men sånn er det vel når man ikke har noen forventninger.

Anonymkode: 144fb...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Gentlemen og A Gentleman in Moscow. Til tross for lignende titler, så har de ingenting med hverandre å gjøre. Den første er laget av Guy Richie og er i samme univers som filmen med (nesten) samme navn. Den andre er lagt til Moskva etter revolusjonen og Ewan MacGregor spiller hovedrollen, hans "ekte" kone Mary Elisabeth Winstead spiller også en rolle her. Herr og fru Star Wars, altså (hun spilte en rolle i Ahsoka-serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 16.4.2024 den 1.01):

Det finnes flere nettsteder/apper for å søke opp dette. Jeg liker best JustWatch (de har også app). Jeg bruker den også til å holde styr på hvilke TV-episoder og hvilke filmer jeg har sett og vil se. Funker også på for eksempel GoogleTV, og den hopper direkte til streamingtjenesten og tittelen når man trykker på den. Når jeg skal se en film med noen, så filtrerer jeg lista på streamingtjenestene jeg har tilgjengelig og så velger de en film fra lista mi som har over 100 titler.

Jeg er ganske sikker på at Resident Alien sesong 2 var på TV2play før. Men den har visst blitt tatt bort. Kun sesong 1 er tilgjengelig på streaming i Norge, på Netflix. Men hvis du har VPN og setter den til USA, så er sesong 2 på Netflix i USA. Sesong 3 er ute og kan sees på CTV gratis i Canada. Men den kommer nok til Norge snart. 

Det er jeg også. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett begge de to sesongene som har ligget ute.

Siden serien er flyttet fra TV2 til Netflix så er det muligens der sesong 2 og 3 kommer etterhvert. Kanskje?

Takk for tips om JustWatch. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A Thousand Suns - YouTube (Blackmilk Studio) Merkelig serie med episoder på rundt 5 minutter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Icons Unearthed - to sesonger samtidig denne gang, Batman og Ringenes Herre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (På 27.3.2024 den 18.02):

Jeg ser på Shetland S8 (dvs den nyeste sesongen, som kalles Sesong 7 på NRKTV). 

Bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexlives of college girls på hbo max, likte den veldig godt, venter veldig på sesong 3

Anonymkode: 9ee48...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Resident - begynte på sesong 5 og bare kommet i episode 3 og visste ikke at det skulle starte med så mye drama og tårene triller….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...