Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Last of us, liker den veldig godt. Jeg synes karakterene har god tvspill karakter mimikk, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de som har gamet skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: 58166...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett The Midwich Cuckoos. Terningkast 4+. 

Nå har jeg begynt på The Staircase. Veldig bra så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The White Lotus. Der møter vi ei overvektig stygg dame hun heter Tanya. Hun er full hele tiden og øynene er så godt som lukket hele tiden. En meget spesiell dame. Og en haug med andre merkverdige figurer. Flott serie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (11 minutter siden):

The White Lotus. Der møter vi ei overvektig stygg dame hun heter Tanya. Hun er full hele tiden og øynene er så godt som lukket hele tiden. En meget spesiell dame. Og en haug med andre merkverdige figurer. Flott serie. 

Stifler’s mom kan aldri bli stygg og overvektig

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spinner skrev (11 minutter siden):

Stifler’s mom kan aldri bli stygg og overvektig

Hun er bare grusom, så feit og ekkel. Og den lave blenderen. Hun ser ikke ut i måneskinn. Merkelig figur, men glad i å pule. Men har sett bedre rolletolkninger på film.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Jennifer Coolidge er grunnen til at jeg gikk for Nine Perfect Strangers i stedet for TWL. Også der er det kjente (og ukjente) skuespillere som drar på ferie til samme sted. Akkurat ferdig med den serien (som har Nicole Kidman i hovedrollen) og den blir mer og mer bisarr utover. Hadde det kommet en sesong to, hadde jeg nok ikke sett den, men det var et slags mysterie i serien som jeg måtte få vite svaret på, derfor så jeg sesong en ferdig.

I dag har jeg sett Quantum Leap og disse seriene 

image.png.c61861cc9bee75c55435faede2b7fdd4.png

I tillegg har jeg selvfølgelig fått med meg Tid for hjem og Live med venner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sofie777 skrev (1 time siden):

Jennifer Coolidge er grunnen til at jeg gikk for Nine Perfect Strangers i stedet for TWL. Også der er det kjente (og ukjente) skuespillere som drar på ferie til samme sted. Akkurat ferdig med den serien (som har Nicole Kidman i hovedrollen) og den blir mer og mer bisarr utover. Hadde det kommet en sesong to, hadde jeg nok ikke sett den, men det var et slags mysterie i serien som jeg måtte få vite svaret på, derfor så jeg sesong en ferdig.

Jennifer Coolidge spilte ikke i den... Jennifer Coolidge spilte i The Watcher. Kanskje den du blander med? Melissa McCarthy var "feitingen" i Nine Perfect Strangers. Ellers enig med resten av det du sier. Akkurat sånn jeg også tenkte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstone. Fantastisk bra serie, og nå gledes det til sesong 5. En av de beste jeg har sett! Anbefales for de som ikke hev seg på den første hypen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 3.05):

What we do in the shadows. Så morsomt og så dum humor. En dritmorsom serie.

Anonymkode: 56cb5...1ee

Hvor er den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...