Laraa Skrevet 28. mars #11701 Del Skrevet 28. mars Side om side. Ganske morsom serie, egentlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11702 Del Skrevet 28. mars Frida skrev (1 time siden): Jeg savnet Perez. Surrehuet Ruth Calder var bare altfor uprofesjonell til å være troverdig. Svake greier. Jeg tenkte mest at Tosh var i Perez sin rolle som ansvarlig. Men en ærlig sak at det oppleves annerledes. Ser at seere i UK også er delte. Anonymkode: 16151...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 28. mars #11703 Del Skrevet 28. mars Nyeste sesongen av Shetland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 28. mars #11704 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg tenkte mest at Tosh var i Perez sin rolle som ansvarlig. Men en ærlig sak at det oppleves annerledes. Ser at seere i UK også er delte. Anonymkode: 16151...937 Ja, Tosh har tatt over etter Perez, og hun er god, synes jeg. Samme med de andre som jobber der. Koselige og troverdige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 28. mars #11705 Del Skrevet 28. mars Ullvott skrev (12 timer siden): Jeg har bare sett tre episoder, men de er bra. Jeg var spent på hvordan det ville bli uten Douglas Henshall (Perez), men serien står seg godt likevel. Tidligere sesonger ligger for øvrig på Britbox, som man også kan se via TV2 Play. Jeg har sett serien på Britbox via Tv2 Play, men der mangler siste sesongen med Perez. Og den er heller ikke tilgjengelig på Nrk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 28. mars #11706 Del Skrevet 28. mars Taskmaster UK sesong 17 episode 1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 29. mars #11707 Del Skrevet 29. mars The new look på Apple+ Du trenger ikke elske fashion. Kan anbefale Lessons in chemistry fra samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11708 Del Skrevet 29. mars Shetland Anonymkode: f9b5e...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. mars #11709 Del Skrevet 30. mars Wisting sesong 2 Syns norske skuespillere er så som så, men serien er grei nok likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. mars #11710 Del Skrevet 30. mars The Orville - humoristisk scifi, en slags Star Trek med snev av Hitchhikers Guide to The Galaxy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 30. mars #11711 Del Skrevet 30. mars Mr.Bates vs. The Post Office på TV2 play, den anbefales veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mars #11712 Del Skrevet 30. mars American horror story, sesong 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 30. mars #11713 Del Skrevet 30. mars Blue Lights på NRK nett-tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 31. mars #11714 Del Skrevet 31. mars MissStiles skrev (På 10.3.2024 den 8.54): Igår ble jeg ferdig med sesong 6 av The Good doctor. Nå er jeg igang med True Decetive - sesong 4. Ikke sett de tidligere sesongene men liker Jodie Foster i den type roller og det er spennende så langt. Veldig dårlig serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 31. mars #11715 Del Skrevet 31. mars Ted Lasso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 31. mars #11716 Del Skrevet 31. mars jaeols skrev (2 timer siden): Veldig dårlig serie. Hva synes du gjør serien dårlig? Hvilke serier er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 31. mars #11717 Del Skrevet 31. mars Lill3My skrev (1 time siden): Hva synes du gjør serien dårlig? Hvilke serier er bedre? Nesten alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 31. mars #11718 Del Skrevet 31. mars Blue Lights på Nrk. Kommer visst en sesong til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 1. april #11719 Del Skrevet 1. april Who is Erin Carter? Jeg likte den! Action thriller, og den levde opp til sjangeren. Både action og thriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 2. april #11720 Del Skrevet 2. april True detective sesong 4, herregud for en nedtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå