Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Ullvott skrev (3 minutter siden):

Bridgerton: Queen Charlotte

Jeg vet den egentlig er en slags spin-off-serie, men jeg vil likevel si at det er beste Bridgerton-sesong så langt. 

Enig🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så enig❤️ Men synes det var rart først å se en annen spille Jonathan, men nå tenker jeg ikke over det lenger. Synes han har verdt bra

Anonymkode: 8c2cc...60a

Ojsann, når man blander to serier som man snakker om etter hverandre, så blir man forvirret. Det er en Jonathan innblandet i Bridgerton også, men det er navnet på skuespilleren:
image.png.3653942be48e69dbb69447a95d94f4d0.png

Måtte "pile" meg tilbake og så at du snakket om Superman & Lois. Jeg har ikke sett andre sesong enda, men vet om skuespillerskiftet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tynne blå linjen,sesong 2.Nrk tv.Kjempefin og med en tragisk slutt.

Anonymkode: de7e4...04a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (På 13.5.2023 den 0.12):

Ojsann, når man blander to serier som man snakker om etter hverandre, så blir man forvirret. Det er en Jonathan innblandet i Bridgerton også, men det er navnet på skuespilleren:
image.png.3653942be48e69dbb69447a95d94f4d0.png

Måtte "pile" meg tilbake og så at du snakket om Superman & Lois. Jeg har ikke sett andre sesong enda, men vet om skuespillerskiftet.

Oj, har de byttet ut en av tvillingene i Superman & Lois? Har ikke sett den siste sesongen, jeg datt litt av. Men som regel er det kjipt når de bytter ut skuespillere, og jeg likte begge de to tvillingene. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentarserien Skyggekrigen på Nrk

Filmserien Margrethe den første på Nrk app

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oj, har de byttet ut en av tvillingene i Superman & Lois? Har ikke sett den siste sesongen, jeg datt litt av. Men som regel er det kjipt når de bytter ut skuespillere, og jeg likte begge de to tvillingene. 

Anonymkode: ad496...d5c

Ja, han som spilte Jonathan sa at han måtte gi seg av hensyn til sin mentale helse, hva nå det nøyaktig betyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Another Life, The History of Sitcoms, Tid for hage, Whose Line is it Anyway (og det i tillegg til hele NRK-sendingen tidlig i dag (i opptak og spoling med lyd))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vortex på NRK! Så bra!! Elsker krim og elsker tidsreiser, så dette var knall! :D (sett halvparten så langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her gikk det også i From i kveld. 
Bra serie, lett å se at det er "LOST"-folka som står bak. Og musikken på slutten minner om introen til "Westworld". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 17.5.2023 den 21.15):

Another Life, The History of Sitcoms, Tid for hage, Whose Line is it Anyway (og det i tillegg til hele NRK-sendingen tidlig i dag (i opptak og spoling med lyd))

Å! Flere som ser på Whose Line Is It Anyway! Jeg har sett alle episodene av den amerikanske. Jeg har også sett noen av den britiske, men den er ikke like god. For gammeldags...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se Nattskiftet om igjen. For en perle! Det er så hysterisk morsomt. Episodene ligger ute på YouTube. 
Otto Jespersen, for de som ikke husker. 

Anonymkode: ac243...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...