Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg på Beef. Overraskende bra! Først skjønte jeg ikke hvordan de kunne lage en hel serie av en "road rage"-hendelse, men det var bare katalysatoren.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black Bird (2022) var den siste TV serien jeg så. Miniserie i 6 deler. Ganske bra. Basert på en sann historie. Apple TV

Endret av Fant80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (7 timer siden):

Black Bird (2022) var den siste TV serien jeg så. Miniserie i 6 deler. Ganske bra. Basert på en sann historie. Apple TV

Likte denne selv. 8,5 av 10 til denne.

Likte også serien om April Kaufmann sin død på discovery pluss. "Doctors Orders".

Endret av totti_1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarkson's Farm S1 (Prime). Svært morsom serie, og overraskende opplysningsrik mhp. hvordan man som bonde driver jordbruk og dyrehold samt hva slags utfordringer man møter. Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (3 timer siden):

Rabbit Hole. Det var en bra thriller-serie! 

 

Det er flere episoder igjen, Det har gått 5 av 8 som er bestilt (siden du skrev "var" så virket det som serien var slutt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 17.4.2023 den 11.47):

Det er flere episoder igjen, Det har gått 5 av 8 som er bestilt (siden du skrev "var" så virket det som serien var slutt).

Jeg skrev "var" fordi jeg så de episodene som var ute og var ferdig for nå. :P Jeg vet at det er flere episoder. :)  Men jeg ser hvordan du kunne misforstå den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonding på netflix. Prøvde ikveld, var veldig gøyal serie. Er uti sesong 2 nå liksom og begynte idag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 15.4.2023 den 17.50):

Black Bird (2022) var den siste TV serien jeg så. Miniserie i 6 deler. Ganske bra. Basert på en sann historie. Apple TV

Brukte 1,5 episoder før den tok seg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i dag sett den danske mini-serien "Sykeplejeren", som handler om en nyutdannet sykepleier som har begynt å jobbe for første gang og så skjer det mye merkelig på sykehuset.

Den er basert på en sann historie fra Danmark for 10 år siden.

Anonymkode: 8111c...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madam Secretary (Netflix USA). Grei serie, blander CIA-krim med The White House.

Anonymkode: fee67...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...