Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popc0rn skrev (På 17.4.2023 den 10.27):

Rabbit Hole.

Uff!

Skulle så virkelig ønske den var bedre enn den var... Startet med skikkelig potensiale, og bare dÆvva helt av pga. av fjas og tullete ting :sukk: Minner meg litt om den serien med "the dude" (kommer ikke på hva den heter i farta)...  Startet bra, men gikk seg vill veldig fort.. 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg holder på å se Prison break på Disney+ slett ikke ny, men jeg oppdaget den nettopp. Kjempegod.

Enig! Kjøpte den på DVD og så den på hytta for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (6 timer siden):

Jeg holder på å se Prison break på Disney+ slett ikke ny, men jeg oppdaget den nettopp. Kjempegod.

Åå tenk å se den for første gang da - heldiggris! En av mine favoritter. Så den da den gikk på TV tidlig 2000-tallet, og siden da har jeg vel sett hele serien med alle sesongene 7-8 ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citadel (Prime) - En eksplosiv serie med Priyanka Chora Jonas og Richard Madden. Den er også ganske blodig, så er nok ikke alles "cup of tea". Men den starter bra og har et godt premiss. Jeg aner rett og slett ikke hva som kommer til å skje, selv om det kommer noen indikasjoner i "rest of the season" på slutten av episode 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som dreper -Mørket.Nrk TV.Nå har jeg sett sesong 2,kjempefin serie.Anbefales.

Anonymkode: de7e4...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at Quantum Leap har laget ny serie, sånn med handling "30 år etter Sam Beckett oppfant quantum leap". Så første episode i går og den ser helt grei ut foreløpig. Tror den kan bli bra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Diplomat på Netflix. Jeg er på episode 3 nå, og liker det jeg har sett til nå. Samtidig blir jeg ikke helt klok på den. Politisk thriller? En slags satire? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Clarkson's Farm S1&S2 (Prime)

Genial serie for de som liker humor blandet med en masse info om hva slags problemer en bonde sliter med i hverdagen ;) Jeg har lært utrolig mye om gårdsdrift fra disse to sesongene ;) 

Endret av -jk-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 27.2.2023 den 16.51):

Utrolig bra serie, velspilt og underholdende. Ousdal er meget bra her. 

Som vanlig har Ousdal bare ett uttrykk. Etter min mening er han en av Norges dårligste skuespillere. Null potensial til å slå gjennom internasjonalt. 
Tvilsomt om han hadde klart å slå gjennom uten faren, som forøvrig er en glimrende skuespiller

Anonymkode: dc075...14e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...