Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Wisting sesong 2. Var litt skeptisk siden det var ting med sesong 1 jeg ikke likte, men har sett 3 episoder nå og synes den er ganske ok. Jeg liker ofte ikke norske serier siden det ofte er ting som blir litt tåpelig, usannsynlig eller så er det ofte en humor jeg ikke klarer å synes at er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå lenestol skrev (På 20.3.2022 den 22.55):

Binget nylig alle 4 sesonger av Cobra Kai, ikke sett den før. Positivt overrasket! 

Skjul innhold

Eagle Fang ♥️

Den serien er utrolig mye bedre enn man skulle tro den hadde noen rett til å være. Jada, la oss lage en fortsettelse på en filmserie som var populær på åttitallet, med de samme skuespillerne 30+ år eldre... og så blir det BRA? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leifr skrev (På 25.3.2022 den 9.23):

Den serien er utrolig mye bedre enn man skulle tro den hadde noen rett til å være. Jada, la oss lage en fortsettelse på en filmserie som var populær på åttitallet, med de samme skuespillerne 30+ år eldre... og så blir det BRA? 

Haha, ja ikke sant. De har jo fått inn en del nytt blod også, men det er veldig gøy at de har fått med seg de gamle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (På 26.3.2022 den 21.41):

Haha, ja ikke sant. De har jo fått inn en del nytt blod også, men det er veldig gøy at de har fått med seg de gamle.

Småsjukt hvordan de har klart å grave opp de samme skuespillerne etter over 30 år. Ikke bare til hovedrollene, men flere biroller også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Manifest nå. Den er så dårlig at jeg nesten tenker at den er bra. Spørs om jeg gidder fullføre mer enn et par episoder, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Frustrerte Fruer (Desperate Housewives). Er på sesong 2 nå. Har sett før, men mange år siden. Liker serien godt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome To Flatch. Liker den! Sånn type tåpelig humor som the Office og My Name Is Earl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...